Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sivina-kotisiivous, kokemuksia?

Vierailija
10.04.2007 |

Olen etsimässä hyvää ja luotettavaa kotisiivoojaa, ja tuo on yksi vaihtoehto. Onko kenelläkään ollut, mitä mieltä? Muita suosituksia pk-seudulla?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi löytyi hyvä ja tunnollinen siivooja ihan sattumalta muualta.

Vierailija
2/17 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole minäkään erityisen tyytyväinen jälkeen, mutta toistaiseksi ovat kyllä korjanneet puutteet auliisti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisellakin kaverilla oli sivina, ei ole enää. Huonoa jälkeä.

Vierailija
4/17 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi vaihtelevaa jälkeä ja riippuu tekijöistä. Muutama hyvä tyyppi ja sitten sellaisia ihan onnettomia.

Mikä olisi sitten parempi vaihtoehto? Asumme Espoossa.

Vierailija
5/17 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hyvin nopeasti lopetin sen!

Anteeksi nyt vain, mutta meillä joka kerta oli jälki todella huonoa eikä parantunut vaikka valitin. Siis jouduin itse siivoojien jälkeen pyyhkimään lattialta, pöydiltä lasten mehutahroja, ovet ja ovenpielet tahraiset jne. Meillä sopimusta tehdessä nimeomaan korostettiin lapsiperheen ongelmasiivouskohtia ja ne oli puhetta erityisen huolellisesti siivota. Ei mennyt perille Sivinaan, joten yhteistyömme päättyi. Myöskään sovittua tarkempaa aloitussiivousta ei tehty, ja sen syyksi sanottiin lasten kotonaolon aiheuttama häiriö! Vaikka olinkin kyllä etukäteen selvittänyt sen, että perhe voi olla yös kotona siivouksen aikana, eivätkä lapset titenkään olleet siivojien kanssa missään vaiheessa edes asunnon samassa kerroksessa!

..

Eli en voi suositella Sivinaa :( En kovin äkkiä myöskään uskalla ottaa uuttaa firmaa, koska en halua samanlaista kokemusta enää...siivoan siis jatkossakin itse silloin kun jaksan. Jälki on erinomaista eikä se maksa kuin kaksi siideriä siivouspalkaksi ;)

Vierailija
6/17 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä he edes lue kansiota edes jossa siivouskohteet ja edelliset valitukset ja puutteet on kirjattuna

Vierailija
7/17 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täältä löytyi meille sopiva siivooja.

Vierailija
8/17 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puskaradio on se tietolähde, johon näissä asioissa kannattaa luottaa. Pienimmissä toiminimissä on se etu, että koska he työllään itsensä elättävät, täytyy myös tehdä hyvää jälkeä, mikäli haluaa pitää asiakkaansa. Sivina yms. on jo niin iso että parin asiakkaan menettäminen ei tunnu.

Vierailija
9/17 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse valitsin Sivinan paljolti raikkaiden ja selkeiden kotisivujen antaman mielikuvan perusteella...

Siivousjälki oli kuitenkin sitten sellaista, että nuo meilikuvat murenivat hyvin äkkiä. Esim. pesutiloihin jäi juuri samanlainen haju moneksi päiväksi, kuin usein laivojen wc-tiloissa on! Siis ihme pissan ja pesuaineen ummehtunut sekoitus! Sitten vielä kun wc-pytty oli siivouksen jälkeen ihan likainen, niin eipä paljon raikkaita ajatuksia herättänyt!

Vierailija
10/17 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä suosituksia otetaan vastaan, please... (kiitos tuosta puhdaskoti-jutusta, käyn tsekkaamassa kotisivut)

Vierailija
11/17 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siivoujälki oli ihan ok verrattuna aiempaan kokemukseen toisesta firmasta (paitsi että pölyjä jäi nytkin pyyhkimättä). Isompi ongelma oli se, että kun lupasivat tulla meille tiettyyn aikaan, he tulivatkin 2 tuntia myöhässä ja jouduimme odottelemaan siihen asti turhaan kotona, vaikka oli tarkoitus lähteä kauppaan! se sapetti eniten.

Mielellään odotan kommentteja, mikä olisi parempi vaihtoehto täällä Espoossa.

Vierailija
12/17 |
19.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei minulla kävi kaksi naista tekemässä viikkosiivouksen. Olen yksinasuva 71 v nainen ja otan kaiken ylimääräisten esim lattioilta ja pöydiltä pois ja roskat vien itse. Jätin naiset siivoomaan, olin kävelemässä lähikauppaan kun Sivinan auto ajoi ohi kovalla vauhdilla. Lasku tuli 97,56 euroo vajaan tunnin siivouksesta. Jos pienin aika on 2 tuntia niin aika kova tuntitaksa melkein 50 e/tunti. Ei kiitos, en jatka yhteistyötä tämän firman kanssa. Nyt olen etsinyt uutta firmaa.

Vierailija
13/17 |
05.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tilasin kesäkuun alussa Espoon Sivinalta ikkunanpesun. Laitoin kaikki tietoni tilaukseen. Jonkin ajan kuluttua kuitenkin kysyttiin uudelleen osoitetta. Ikkunanpesu sujui ihan ok. Asun kaksiossa alakerrassa, joten kaikki ulkopinnat voitiin pestä pihalla seisten. Helppoa siis. Tänään kuulin, että tuttavani oli maksanut saman hinnan omakotitalonsa ikkunanpesusta Sivinassa kuin minä kaksiostani.

Ihmettelin viikkokausia, kun laskua ei tullut, lopulta syyskuussa tuli huomautuslasku. Oikeaa laskua ei koskaan tullut.

Soitin Sivinaan, ei vastattu, jätin soittopyynnön. Ei soitettu takaisin.

Nyt huomasin, että kun en pidä enää terassin ovea öisin auki, makuuhuoneeseen oli ilmestynyt outo humina. Aamulla ikkuna oli sisäpuolelta aivan märkä. Ryhdyin avaamaan ikkunaa, mutta ikkunan avaajaa ei löytynyt, se oli kadonnut pesijöiden myötä. Onneksi löysin ikivanhan avaajan. Ikkunasta oli käännetty vain puolet sulkupisteistä kiinni, siksi ilmavirta vinkui ja kosteus pääsi sisään.

Jouduin siirtämään huonekalut paikaltaan voidakseni kiivetä tikkaille ja saadakseni ikkunan kuntoon. Olohuoneen ikkunaa en ole vielä tarkistanut. Sen avatakseni joudun purkamaan valtavan kulmasohvan palasiksi. Tein nämä huonekalujen siirrot tietenkin jo ennen pesijöidrn tloakin. Eipä työmäärä kovasti helpottunut Sivinan ansiosta.

Laitoin reklamaation kirjallisesti, ei vastattu.

En todellakaan suosittele!

Vierailija
14/17 |
13.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivinan siivous todella huonoa jälkeä!! Koko taloa ei oltu siivottu, lelut lattialla, pöydässä tahrat, ja todella ällöttävä likainen vanha siivoussieni jätetty pöydälle, ihan naurettavaa! Laitettu kuvat siivouksen jäljiltä, eikä mitään vaikutusta hintaan? Ihan huijausta. KIERTÄKÄÄ KAUKAA!

Vierailija
15/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tilannut ONNEXI nimisestä! Edullinen, eläkeläis työntekijöiden firma! Nyt tilasin jostain syystä, tuon SIVINAn, ja parvekelaseihin tuli joku vika, ne eivät toimi kunnolla enää!!

Vierailija
16/17 |
28.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa ONNEXIsta  hyvää jälkeä edullinen! Eläkeläisfirma!

Vierailija
17/17 |
05.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut jonkin aikaa Sivinan asiakas. Hm, olipa täällä huonoja arviointeja työstä. Mun kokemus on että riippuu ihan tekijästä. Yleensä yksi siivooja tulee, joka kun on sama niin on ollut oikein hyvä ja huolellinen. Mutta sitten on vaihteluita ja välillä tulee siivouspari, joista monet tehneet ihan huonoa jälkeä. On pelkkää suihkimista pullosta jollakin aineella ja siivousliinallaan pyyhkeilevät. Välillä jälkeenpäin olen huomannut että pyyhityt paikat jääneet tahmeiksi! Minä toivoisin oikeaa pesua eli vesipyyhkimistä mikrokuituliinalla, joka heillä kyllä on käytössään. Onko maailma nyt muuttunut niin, että vesihanan vettä siivouksessa ei käytetäkään enää?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi