Taloyhtiön kyylä
Meidän taloyhtiössä on vanhempi nainen joka vahtii ruohonleikkuuta. Jos leikkurin pyörissä on vähänkin ruohoa ennen varastoon viemistä niin täti on heti valittamassa että kone pitää putsata paremmin.
Konetta ei uskalla kukaan enää käyttää vaan monet on ostaneet oman koneen.
Minkälaisia sääntöjä teidän taloyhtiöllä on ruohonleikkuusta?
Kommentit (47)
Itkettää kun ette arvosta aukroteettiani. Luuletteko että se on helppoa katsoa ettei tulla likaisilla kengillä rappukäytävään. Roskapussien kaivelu ei ole myöskään kivaa mutta jonkun se on vain tehtävä. Yhtään ei arvosteta ei.
Yksi päivä tämä sama kyylä pesi roska-astioiden kansia roskakatoksessa.
Kuinka moni teistä tekee tätä?
Autistimies on myös yleinen kyylä. Kommunikaatio ei riitä keskusteluun ja silloin pengotaan roskikset, taskut ja koti.
Naapuri oli kesällä pessyt postilaatikoiden kannet niin että nimilaputkin oli irronnut.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa on kerrostalon säännöt, jos ei sääntöjen noudattaminen kiinnosta, pitää muuttaa pois kerrostalosta omakotitaloon. Siellä voi elää miten huvittaa, vaikka kaatopaikka tyyliin. Kerrostalossa pitää ottaa muutkin ihmiset huomioon kuin vain sen oman pärstän mikä näkyy peilissä.
Itse en voi sietää näitä yksinkertaisia, minä minä ihmisiä kerrostalossa, menköön muualle asumaan, jos kerrostalon säännöt ei kiinnosta.
Terveisin jämpti asukas
Tuo on yleinen väärinkäsitys, että ok-talossa voisi elää miten haluaa. Ei voi. Sielläkin voi naapurit valittaa vaikka liiallisesta melusta tai liian sotkuisesta pihasta
Mitä vuokralainen siellä tekee? Ei ole oikeutta äänestää eikä puheenvuoroa. Juo kahvia ja kuuntelee joutavaa höpötystä tai seuraa riitelyä.