Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso uhkaa jättää laihtumisen vuoksi

Vierailija
12.09.2025 |

Olen aina ollut hoikka. Nyt olen stressin ja hankalan elämäntilanteen vuoksi laihtunut entisestään. Tapasin vajaa vuosi sitten miehen, joka koko ajan valittanut hoikkuudestani. Nyt aamulla uhkasi jättää minut, jos laihtuminen ei lopu. Voiko se ulkonäkö olla noin tärkeä... Minä en hätkähtäisi, jos hän nyt sattuisi lihomaan tai laihtumaan.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero kuulostaa henkistä ja fyysistä hyvinvointiasi edistävältä ratkaisulta kokonaistilanteeseesi.

Vierailija
22/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ajattelen, usein perjantaina tai viikonloppua vasten keksii jonkin älyttömän riidanaiheen, että saa sitten syyn juomiseen. Yhdessä olemme kamppailleet alkon kokonaan pois jättämiseksi, minulla se on jo paremmin onnistunut.

Lukioon asti olin tosi laiha, sittemmin hoikkanen aina. Nyt on paino laskenut lukiolukemiin. Ahdistuneena ei ruoka oikein maistu. Ja jotenkin olen kai sitä tyyppiä kuin äitini, että keski-ikäisenä tuppaa laihtumaan. 

Eihän se ole kiva kuulla ikävää ulkonäöstään. Itse rakastan kumppanini vartaloa ja ulkonäköä mutten toki voi vaatia samaa häneltä. Tuntuu silti erolla uhkailu aivan absurdilta mokoman syyn vuoksi. Hohhoijaa.. 

Vierailija
24/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Treenasin ja laihdutin. Kumppani lojui sohvalla ja mussutti sipsejä. Aluksi ei ollut ongelma. Keskityin omaan hyvinvointiin. Kuitenkin kumppanin huono itsetunto olemuksestaan alkoi vääjäämättä häiritä itseäni. Yritin tukea ja kannustaa, jotta tulisi mukaan lenkille. Ei lähtenyt. Ajan myötä aloin turtumaan tilanteeseen ja mietin hetkittäin eroa. Pääsin niistä tunteista yli ja kannustin kumppania. 

Kumppani alkoi vihdoin päästä jaloilleen, mutta itse ajauduin työttömäksi ja oma kuntoni alkoi repsahtaa. Pääsin takaisin työelämään, mutta roolimme olivat vaihtuneet. Olin huonossa kunnossa ja kumppani treenasi. 

Kumppani jätti minut.

Vierailija
25/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
26/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikein. Luuviulut luiskaan