Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Puoliso uhkaa jättää laihtumisen vuoksi

Vierailija
12.09.2025 |

Olen aina ollut hoikka. Nyt olen stressin ja hankalan elämäntilanteen vuoksi laihtunut entisestään. Tapasin vajaa vuosi sitten miehen, joka koko ajan valittanut hoikkuudestani. Nyt aamulla uhkasi jättää minut, jos laihtuminen ei lopu. Voiko se ulkonäkö olla noin tärkeä... Minä en hätkähtäisi, jos hän nyt sattuisi lihomaan tai laihtumaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikein. Luuviulut luiskaan

Vierailija
2/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole tavannut miestä,  jolle nainen olisi liian hoikka.

Mutta ehkä sellainenkin on. Olen itse 165 cm ja noin 50 kg painanut ikäni raskausaikoja lukuun ottamatta. 

Pelkkiä kehuja olen saanut. 

Oletko jo sairaaloisen laiha?

Mutta oli miten oli, ei rakastavassa parisuhteessa uhkailla jättämisellä laihtumisen vuoksi.  Eli tee johtopäätöksesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epäilee syömishäiriötä.

Vierailija
4/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasit miehen vuosi sitten? Ei ole puoliso.

Vierailija
5/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä mittainen ja painoinen oikein olet? Pelkääkö mies että kuukahdat piilotettuun syömishäiriöön?

Vierailija
6/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi alunperinkään aloit seurustella miehen kanssa joka heti valitti hoikkuudestasi? Jos arvostelua on heti suhteesta ei tule mitään.

Vierailija
7/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tyypin kanssa, joka on alusta asti valittanut kehostasi? Mene terapiaan. Saat ruokahalusikin takaisin. Ja siis ensin heivaa se tyyppi. 

Vierailija
8/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onko se puoliso, joka jättää ja uusi, vuosi sitten tavattu tyyppi, joka valittaa vai miten tämä meneekään?

Vierailija
9/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PITÄÄ OLLA PHATASS

Vierailija
10/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pikkupoikia te oikein ootte, kun märehditte jotan jättämistä heti kun toiselle kasaantuu vastoinkäymisiä. Mitenkäs sitten kun itsellenne sattuu kolarissa vammautuminen tai palovamma? Tuollaisen nilviäisen tulee potkaista kaaressa menemään jos veeteulee terveysongelmilla 

Vierailija
11/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Siis tämänhetkinen kumppani (jota tituleerasin puolisoksi) keljuilee laihtumisestani. En ole sairaalloisen laiha. Nyt kuulemma ihoni on ryppyinen ja menee kurtuille sieltä sun täältä ym. 

Jotenkin tuli mieleen, että jos laihtumisen takia uhkailee erolla, niin takana on jokin muu kuin muutaman kilon tippuminen. Stressi vie minulta helposti ruokahalun ja jotenkin myös kiihdyttää elimistöä, että kaikki kuluu, vaikka söisinkin. 

Vierailija
12/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Uhkailee muutenkin helposti erolla hassujen, pienten asioiden vuoksi. Ehkä etsii syytä ratketa juomaan, eos.

(Juu, nyt kun kirjoitan näitä, eihän tämä hyvältä kuulosta..)

Vierailija
13/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet tyypin kanssa, joka on alusta asti valittanut kehostasi? Mene terapiaan. Saat ruokahalusikin takaisin. Ja siis ensin heivaa se tyyppi. 

Juu, tässä oli paljon hankalaa heti alusta saakka. Ei tuo hoikkuuskeljuilu ole ollut ainoa asia.

Vierailija
14/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jss

Vierailija
15/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuollainen ole puoliso eikä mikään.

Vierailija
16/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapasit miehen vuosi sitten? Ei ole puoliso.

Miksi ei voisi olla puoliso? Kyllä mulla ainakin oli vuoden kohdalla ollut mies avopuolisona jo kaksi kuukautta. 

Vierailija
17/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteen kulmakiviä ovat hyväksyntä, kannustus, tuki ja luottamus. 

Nuo ovat niitä rakkauden ja tasapainon rakennusaineita. Niitä kohti. 

Yksinelämisessäkään ei ole mitään niin pahaa, etteikö kannattaisi tuosta suhteesta lähteä.

Vierailija
18/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap tässä. Uhkailee muutenkin helposti erolla hassujen, pienten asioiden vuoksi. Ehkä etsii syytä ratketa juomaan, eos.

Jätä mies. Ei tuo paremmaksi muutu. 

Vierailija
19/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tosiaan kuulosta! Heivaa koko mäntti mäkeen. Ulkonäön negatiivinen arvostelu ja erolla uhkailu on henkistä väkivaltaa.

Vierailija
20/26 |
12.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätä mies. Ei tuo paremmaksi muutu. 

Ei muutukaan! Menee vaan pahemmaksi. Näitä on nähty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi