Miehille kysymys: missä iässä oli "eka kerta"?
Milloin menetit neitsyytesi, ei tartte sanoa kuin ikä. T. pojan äiti
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
7v, eka känni 8v.
En usko. 7v ei vehkeet vielä toimi kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7v, eka känni 8v.
Hä, oot vajaa
12v tet harjoittelun ohjaajan kanssa, kun kutsui kotiinsa ja minä poika menin. Olen mennyt 6v jo kouluun, jos joku ihmettelee ikää ja tettiä 7. Luokallaisella.
13v, ja tyty oli 13v kanssa, ja hänen aloitteesta, tai oikeastaan, toimesta;)
Ollan vieläkin yhdessä 20v myöhemmin.
No pojat tutkii itseään aika paljon, varmaan niin kuin tytötkin. Sellainen ihan oikea eka kerta oli muistaakseni 11 tai 12, mutta oli jo paljon aiemmin pippeliä työnnetty pimppiin ja peppuun vaan eipä siitä mitään ymmärtänyt eikä ainakaan "tullut".
Tyttöystävän kanssa 16v eka yhdyntä, käsi/suuhommia joitain kk aiemmin.
Kielikylpyleirillä tuvassa peuhasin tupakaverin kanssa 13v, mutta tätä ei kai lasketa koska samaa sukupuolta.
14 tytön kanssa, 19 pojan kanssa. Tytöt sai jäädä sen jälkeen.
Olin 15v kun kävin kiusaamassa isompia tyttöjä ja puhumassa rumia nussimisesta jne. Sitten kävi niin että sain kutsun tyttöjen bileisiin. Paikalle saavuttuani siellä ei ollut kun 5 tyttöä 16-18 vuotiasta neitoa. En kerinnyt kuin ottaa takkini pois kun he olivat kipussani ja sanoivat nyt sitten katotaan mikä oot miehiäsi kun puhut panemisesta. He kävivät kimpuuni ja riisuivat minut estelyistäni huolimatta ja kikattivat ja nauroivat että, tollanen pikkupili. He veivät minut sänkyyn ja pitivät joka raajasta kiinni kun yksi tytöistä alkoi runkkaamaan minua. Eihän siinä kauaa mennyt kun ruikin spermani. Sitten havahduin, nämä muut olivat sitoneet raajani sängyntolpiin makasin selälläni X asennossa alasti. Tytöt sanoivat että, nyt me runkataan sua koko ilta ja seuraava tytöistä alkoi runkata minua. kohta olin taas seisokissa ja jonkun ajanpäästä ruikin toisen kerran. He poistuvat huoneesta ja kirosin mielssäni. Jonkun ajanpäästä kolmas tyttö oli kullini kimpussa ja alkoi hurjan runkaamisen. Nyt alkoi jos sattumaan ja vaikeroin tyttö vaan runkkasi ja runkkasi ja tulin taas. Ajattelin ei helkkari kaksi vielä jäljellä kun seuraava oli kullini kimpussa. Kaksi vanhinta työttö oli riisut itsensä ja toinen istui naamalleni ja toinen otti kullini suuhun muiden kannustaessa nussikaa aivot pihalle siltä. Kohta tyttö ratsasti minulla ja toinen hieroi pillua naamaani, tulin taas. sitten he vaihtoivat paikkaa ja sain spermaisen pillun naamalleni toisen ottaessa suihin. Kesti pitkään enkä enää tullut mutta tytöt tulivat. Siteeni avattiin ja sain käskyn häipyä. Kullini oli turta monta päivää ja minua hävetti.
Runkkasin kai jo 10 vuotiaana ja on jäänyt mieleen kun jäykkä pippeli nyki mutta mitään ei tullut. Nestettäkin alkoi tulla vähän myöhemmin. Vielä aikaisemmin tutkistelimme yhden tytön kanssa vehkeitämme, ei siitä tainnut tulla mitään mutta pimppi ominaisuuksineen jäi jo silloin mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Olin 15v kun kävin kiusaamassa isompia tyttöjä ja puhumassa rumia nussimisesta jne. Sitten kävi niin että sain kutsun tyttöjen bileisiin. Paikalle saavuttuani siellä ei ollut kun 5 tyttöä 16-18 vuotiasta neitoa. En kerinnyt kuin ottaa takkini pois kun he olivat kipussani ja sanoivat nyt sitten katotaan mikä oot miehiäsi kun puhut panemisesta. He kävivät kimpuuni ja riisuivat minut estelyistäni huolimatta ja kikattivat ja nauroivat että, tollanen pikkupili. He veivät minut sänkyyn ja pitivät joka raajasta kiinni kun yksi tytöistä alkoi runkkaamaan minua. Eihän siinä kauaa mennyt kun ruikin spermani. Sitten havahduin, nämä muut olivat sitoneet raajani sängyntolpiin makasin selälläni X asennossa alasti. Tytöt sanoivat että, nyt me runkataan sua koko ilta ja seuraava tytöistä alkoi runkata minua. kohta olin taas seisokissa ja jonkun ajanpäästä ruikin toisen kerran. He poistuvat huoneesta ja kirosin mielssäni. Jonkun ajanpäästä kolmas tyttö oli kull
Hieno copypasta Ratto-lehdestä vuodelta 1985. Nyt ei kehtaa soittaa edes Arajärvelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
7v, eka känni 8v.
OLISIKO KANNATTANUT KUUNNELLA SIELLÄ ALA-ASTEEN BIOLOGIAN TUNNILLA HÄH?
Näinhän täällä miehille aina huudellaan. Kyllä ne vehkeet ihan kunnolla toimii siemennesteen eritystä lukuunottamatta
Oli tytön 15-vuotissynttärit. Tiesin ajankohdan vanhasta päiväkirjamerkinnästä tokaluokalta, jolloin meiltä kyseltiin synttäreitä tunnilla. Yläluokilla oltiin ja vaihdettiin pitkiä katseita. Päätin hetken mielijohteesta kutsua itseni kylään tytön luo. Menin ovelle ruusun kanssa ykköset ylläni. Yllätys oli kun tyttö avasi itse oven kouluvaatteissaan ja päästi minut sisään. Toinen yllätys oli, että talossa ei ollut muita kotona.
Käveltiin keittiöön ja tyttö sanoi pitkän hiljaisuuden jälkeen laskiessaan ruusun pöydälle: "Mä vaan jotenki tiesin että sä tulisit", hän sanoi sen selin minuun ja menin kiinni hänen vartaloonsa. "Mä halusin tulla... mä haluun tulla.." huohotin jotain tuollaista. Pyöräytin tytön ympäri ja kaappasin syliini. Kannoin hänet huoneeseen, joka sattui olemaan isosiskonsa huone, joka oli jo muuttanut pois kotoa, mutta en voinut sitä tietää.
Laskin tytön sängylle ja suutelin maaten hänen päällään. Vähitellen siinä sitten vaatteet vähenivät ja etenimme seksiin. Ajattelin niin, että pojan pitää olla itsevarma, vaikka todellisuudessa jännitin. Sinä iltana rakastelimme kolmesti. En pystynyt pitkiin stintteihin, mutta huomasin nautinnon myös tytön puolelta. Toivoin vaan, että se oli hänestä yhtä ihanaa ja ehkä se oli kun sitten seurusteltiin.
14v
Kysyin rannalla pari vuotta vanhemman kivan näköisen tytön numeroa heti kärkeen ja siitä se lähti.
Porukat oli lomamatkalla ja mentiin tytön kanssa meille. En mitään aloitetta tehnyt ja mimmi kysyi että olenko mä homo kun en tee mitään. Sitten tein. Eka kerta oli hyvin hätäinen, mutta sillon teinin kiimalla rampattiin sängyn ja suihkun väliä aamuun asti.
Siitä se seksiaddiktin elämä sitten lähti..
50 v päivien jatkoilla.
Oli likkakaverin synttärilahja mulle.
Sain pilluansa .
Vierailija kirjoitti:
Runkkasin kai jo 10 vuotiaana ja on jäänyt mieleen kun jäykkä pippeli nyki mutta mitään ei tullut. Nestettäkin alkoi tulla vähän myöhemmin. Vielä aikaisemmin tutkistelimme yhden tytön kanssa vehkeitämme, ei siitä tainnut tulla mitään mutta pimppi ominaisuuksineen jäi jo silloin mieleen.
Oliko kyrpäs napaa vasten sojotti oikein?
En ole varma kumpi joko 19 tai 20v.