häissä maksullinen tarjoilu. onko hinnasto ok?
kahvi kuppi 2.90€
palakakkua 4.70€.
pipari 2.90€ kpl.
pala piirakkaa 3.80€
lasi vettä 1.90€.
lasi kuohuviini 8.90€.
Hääruoka on ilmainen, mutta sisään pääsy alueelle 20 euroa.
Kommentit (39)
Muuten 0/5, mutta yhdyssanavirheet ja tuo lasi vettä 1,9e nostaa 1/5
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika väsynyt provo. Annan 0/5.
Yhdyssanavirheistä saa kyllä pinnan, eli 1/5.
Isojen alkukirjainten puuttuminen toinen pinna eli 2/5
Köyhiä vieraita tulossa, jos et tuon enempää pysty veloittamaan. Tuskin saat hyviä lahjojakaan.
Muuten ok, mut miten ihmeessä vesilasi ja pipari ovat noin kalliita?
Itse tekisin niin, että vieraat antavat ensiksi lahjan, sen arvo määritellään (kuitti mukana) ja mitä halvempi lahja, sitä kalliimmat hinnat tarjoilussa.
Me toimittiin takuumaksulla joka hyvitettiin loppusummasta juhlien jälkeen. Vieraiden luottokortille tehtiin siis 500 euron katevaraus josta vähennettiin nautitut virvokkeet, ruoka, mahdolliset hajotetut paikat (yhden vieraan lapsi tiputti esim. mehulasin!), siivouskulut ja käsittely- ja laskunerittelymaksu.
Vieraat saivat kätevästi rahansa takaisin 4-6 viikon käsittelyajalla. Miehen isomummo joi juhlissa vain yhdet kahvit ja ehti kuolla ennen takaisinmaksua, niin ne rahat laitettiin häämatkaan, jes!
Vierailija kirjoitti:
Me toimittiin takuumaksulla joka hyvitettiin loppusummasta juhlien jälkeen. Vieraiden luottokortille tehtiin siis 500 euron katevaraus josta vähennettiin nautitut virvokkeet, ruoka, mahdolliset hajotetut paikat (yhden vieraan lapsi tiputti esim. mehulasin!), siivouskulut ja käsittely- ja laskunerittelymaksu.
Vieraat saivat kätevästi rahansa takaisin 4-6 viikon käsittelyajalla. Miehen isomummo joi juhlissa vain yhdet kahvit ja ehti kuolla ennen takaisinmaksua, niin ne rahat laitettiin häämatkaan, jes!
:D :D :D Voittajakommentti tähän ketjuun!
Kyllä mä ruuasta voin 20e maksaa,mutta kakut ja kahvit saa hääpari syödä ja juoda itse. 20e vähennetään lahjarahasta. Toki mulla käsilaukussa on omat piilopullot ja porukalla käydään talon takana juomassa ja siellä on hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ohjelmasta kannattaa myös laskuttaa. Esimerkiksi morsiamen ryöstön seuraaminen 20 euroa.
Jos haluaa oikein lyödä rahoiksi, niin kannattaa maksuttaa itse morsiamesta.
En itse tuomitse maksullista tarjoilua, mutta jos sellainen on niin vierailla ei ole pienintäkään velvollisuutta antaa häälahjaa. Näin siis tapaetiketin mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Paljo santsikuppi kahvia maksaa? Vesi on aika kallista, onko se Eviania tai sitten sitä erästä norjalaista todella kallista pullovettä, en nyt muista nimeä.
Hinnasto on minusta silti erittäin reilu, suorastaan huokea.
Olenkin kyllästynyt ilmaisiin häätarjoiluihin, keljuttaa kun ei saa rahaa menemään häissä vaikka kuinka yrittäisi.
Olen yrittänyt tunkea seteleitä morsiamen puvun rintamuksesta sisälle ja sulhasen rintataskuun mutta ei, ei kelpaa.
Se norjalainen vesimerkki on VOSS. Hieno designpullo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paljo santsikuppi kahvia maksaa? Vesi on aika kallista, onko se Eviania tai sitten sitä erästä norjalaista todella kallista pullovettä, en nyt muista nimeä.
Olenkin kyllästynyt ilmaisiin häätarjoiluihin, keljuttaa kun ei saa rahaa menemään häissä vaikka kuinka yrittäisi.
Olen yrittänyt tunkea seteleitä morsiamen puvun rintamuksesta sisälle ja sulhasen rintataskuun mutta ei, ei kelpaa.
Niinpäs olikin. Saako sen putelin sitten mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienossa pullossa, mutta vesi on samaa millä jonkun norjalaiskylän vessat huuhdellaan.
Saako alennusta, jos ryöstää morsiamen?
Entä jos on etukäteen osallistunut ja maksanut omasta pussista mm koristeluiden askarteluun ja leikkien suunnitteluun, opasteiden tekoon ja paikalleen laittoon ym järjestelyihin. Onko alennetut hinnat?
Jos olisi totta niin eipä taitaisi montaa vierasta tulla. Tuskin edes vanhempanne ja sisaruksenne tulisivat.
Tuo on vähän kuin sain kerran kutsun yhden kaverin firman synttäreille. Pääsymaksu olisi ollut 80/hlö. Sillä olisi saanut jonkun kämäsen pyttipannun ja ohjelmaa jonka esiintyjät tarjosi pro bono eli ilmaiseksi. Ei menty.