"Viiden hengen seurue soitti hätäkeskukseen, kun yhdeltä seurueen jäseneltä irtosi kengänpohja." YLE
Uskomatonta. Varmasti oli naisporukka.
Kukaan mies ei kehtaisi soittaa ainakaan selvinpäin.
Kommentit (79)
Vierailija kirjoitti:
Tämä on seuraus demari-vasemmistoholhouksesta
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vasta keski-ikäisenä minulle on alkanut täysin valjeta kuinka suuri osa väestöstä on aivan helvetin tyhmiä ja yksinkertaisia. Muistan kun nuorempana mietin miksi ihmeessä niin moni katsoo vaikkapa Salattuja Elämiä tai Putousta tai jotain muuta täysin aivotonta tv-viihdettä. Nyt ymmärrän että oikeasti tyhmiä ihmisiä on yllättävän paljon, ja niistäkin yllättävän moni on tyhmempi kuin laatikollinen kiviä.
Minulle väestössä piilevä tyhmyys avautui koronavuosina: kuljetaan maski leuan alla, ei kyetä pitämään turvavälejä, ei ymmärretä odottaa omien ostosten kanssa, kun kassahihnalta on poistettu välikapulat, itketään, kun ei päästä salille/baariin/omaa perhettä karkuun tai kun ei voida yrittäjänä pitää sitä omaa ravintolaa auki jne. jne. Aivan vammaista touhua.
Tästä on jo vuosia, mutta koulusta oli soitettu hätäkeskukseen, kun pikkulintu oli päässyt avonaisesta ikkunasta sisään.
Muistan sen lehtijutun ja siinä poliisi totesi, että jotain rajaa näille hälytyksille.
Vierailija kirjoitti:
Hänestä on tehty elokuva. Olen nähnyt sen. Huikea.
Ai siitä seuruelaisesta jolta tippui kengänpohja?
Vierailija kirjoitti:
Ylen sensuroinnin vuoksi emme tiedä oliko nais vai miesporukka.
Mutta kuitenkin kaikki tietää.
Ai se on sensuroitu tieto 😀
Tuo tapahtui siis jossain skutsissa, ei siellä ole kenkäkauppoja.
Vierailija kirjoitti:
Rennie Harlinin ohjaus. Vain yhden kengänpohjan tähden. On kyllä kova kokoillan jännitysnäytelmä.
Vierailija kirjoitti:
Kengänpohjansa menettäneestäkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 hengen porukka ja ei kenelläkään ollut ideaa miten edetä???
Uskomatonta uusavuttomuutta.
No kerro ohjeet. Mitä tekisivät. Ilman kengänpohjaa ei voi kävellä loputtomasti, jos maa karhea.
Sitoo sen pohjan vaikka laturin johdolla, minkä Lapanen sentään älysi tehdä vastaavassa tilanteessa.
90-luvulla oli koko sivun otsikko ISssa:
"Karhu on saattanut kulkea päiväkerhon pihan poikki yöllä."
Olen saanut monet naurun tämän pelokkaan ja vedätettävän kansan ansiosta.
Vierailija kirjoitti:
Tosi tarina--
Nuori mies putosi kalliolta ja juuttui toisesta kädestään kallion koloon.
Useita päiviä roikuttuaan käsi kiinni kolossa, hän tuli johtopäätökseen että ei pääse irti
jollei leikkaa kättä irti.
Esimerkki vain todellisesta hädästä erämaassa.
Tostahan on vissiin tehty elokuvakin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siitä seuruelaisesta jolta tippui kengänpohja?
Ei vaan siitä käsijumista. Porukasta tehdään sarja joka saa valtion elokuvatukija 3 miljoonaa vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kerro ohjeet. Mitä tekisivät. Ilman kengänpohjaa ei voi kävellä loputtomasti, jos maa karhea.
No jo tuota nyt näppärä ihminen kaivaa sieltä repustaan tarvikkeita, joista askartelee jonkunlaisen hätäkengän: pyyhkeestä, perseenlämmittimestä ja repun hihnasta
viltistä, ja jos sattui olemaan koivu lähellä niin ei muuta kun tuohivirsun tekoon.
Tai 4 milj jos demarit on hallituksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vasta keski-ikäisenä minulle on alkanut täysin valjeta kuinka suuri osa väestöstä on aivan helvetin tyhmiä ja yksinkertaisia. Muistan kun nuorempana mietin miksi ihmeessä niin moni katsoo vaikkapa Salattuja Elämiä tai Putousta tai jotain muuta täysin aivotonta tv-viihdettä. Nyt ymmärrän että oikeasti tyhmiä ihmisiä on yllättävän paljon, ja niistäkin yllättävän moni on tyhmempi kuin laatikollinen kiviä.
Siis mä oon ihan älykäs ihminen, ja katson Putousta, kun se on huumoria. Mutta Salkkareita en vaan pysty katsomaan, on ihan liian tylsää ja karkeaa mulle.
Vierailija kirjoitti:
Mä tajusin jo 5-vuotiaana tuon.
Seurue.
Seurueet kulkee lompsottaa aina korkekengissä tai kulmahousuissa.
Vierailija kirjoitti:
Miehiä tietenkin olleet, naiset harvemmin vaeltavat ja telttailevat. Sitä paitsi kotioloissakin naiset huolehtivat varusteista ja lasten vaatteista, miehillä menee useammin sormi suuhun.
Tottakai vaeltavat! Ei ole parempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jo tuota nyt näppärä ihminen kaivaa sieltä repustaan tarvikkeita, joista askartelee jonkunlaisen hätäkengän: pyyhkeestä, perseenlämmittimestä ja repun hihnasta
viltistä, ja jos sattui olemaan koivu lähellä niin ei muuta kun tuohivirsun tekoon.
Nämä ovat hyviä neuvoja.
Tai leikkaa repusta sivutaskun irti ja sitoo sen hihnoilla. Tai jollain daameista on varmaan meikkilaukku johon jalka mahtuu hyvin. Vaihtoehtoja on kymmeniä. Ehkä jollain on varakengät?? Ehkä vastaantulijalla??
Siis nämä oli vaeltamassa porukalla ja yhden kengänpohja irtosi. Ehkä he ajattelivat pelastuslaitoksen toimivan kuin taksi. Ja rahaahan heillä oli kun tilasivat itse sitten helikopterin.