Maahanmuuttajaperheelle yli 4 000 euroa puhtaana käteen - Lehtinen: Tuollaisiin palkkasummiin on haastavaa päästä suomalaisellekin
Kelan julkaisemien tilastojen mukaan Espoossa ja Vantaalla jo noin puolet toimeentulotukea saavista on vieraskielisiä. Suomessa esimerkiksi viiden lapsen perhe saa erilaisina tukina puhtaana käteen lähes 4 500 euroa, minkä lisäksi vuokrat sekä sähkö- ja vesilaskut hoidetaan valtion kassasta. Perussuomalaisten kansanedustaja Rami Lehtinen tyrmää nykyisen järjestelmän, joka on tehnyt veronmaksajista ulkomaalaisten elättäjiä.
Jopas on kissanpäivät näillä.
https://www.suomenuutiset.fi/maahanmuuttajaperheelle-yli-4-000-euroa-pu…
Kommentit (328)
Vierailija kirjoitti:
Persusaastat on saastoja, jotka ovat saastaisimpia olentoja, kuin itse saasta.
Lakkaa spammaamasta saatana,
Vaikka oikeassa oletkin
Vierailija kirjoitti:
Maahanmuuttajille keskimäärin kaksinkertaisesti Kelan etuuksia Suomessa syntyneisiin verrattuna.
Tutkimuksen mukaan etuuksia maksettiin väestömäärään suhteutettuna keskimäärin 2 243 euroa Suomessa syntyneelle henkilölle ja 4 676 euroa maahanmuuttajalle.
Toi 4 676 on pois suomalaisen tuista. Hän joutuu tulemaan toimeen vähemmällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihervassarien kuolinkouristuksia on viihdyttävää seurata. Alkaa yö tulemaan vastaan näille maanpettureille.
T Perspaska 10% kannatuksellansa
Perssaastan kannatus 10%, vastausprosentti 60. Eli 94% suomen kansasta on "maanpettureita"
Kukaan ei vihaa suomea ja suomen kansaa niin paljon kuin PS
Tämä m a t u a k k a pitäisi raahata tukasta kiskoen Afganistaniin ja antaa paikallisten hoidella...
xDDDD
oho oho, perssaastalle iski ihan kunnon kiukku päälle
miks sun mielestä nyt afganistanilaisten toimintatavat onkin jotenkin tavoiteltavia. eiks perspaskojen pitänyt vastustaa konservatiivi-islamia
Koska sinä, likainen h u o r a, et ansaitse ihmisarvoista kohtelua
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse kiihkoilla puolin eikä toisin, kun noiden tukiasioiden selvittäminen on ihan helppoa. Kelan sivuilta löytyy tarkat summat paljonko on toimeentulotuki aikuiselle, ja paljonko lapselle. Löytyy myös tiedot lapsilisän määrästä, ja myös asumistuen perusteista ja määristä. Ei vaadi korkeampaa matematiikkaa laskea paljonko tietyn kokoinen perhe saa tukia, jos muita tuloja ei ole.
Joo, no miks ps-paskat sitten uutisoi vain ma mu tukiensaajista
No, ehkä me kaikki tiedetään vastaus tuohon kysymykseen. Ma mut toimii keppihevosena, että kaikkien suomalaisten tukia voidaan leikata
Todisteita ja faktoja tälle Suomen Uutisten jutulle ei ole koska koko perustuu olettamuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä et ole edes ihminen vaan pelkkä likainen ja arvoton h u o r a jonka perseen toivottavasti repii joku s o m a l i
Myönnän,myönnätkö sinä olevasi saastainen persu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parhaimmat kuulemma saavat yli 10 000 euroa/kk . On tämä hieno maa -joillekin.
Ja saa keskustan suurimma ja hienoimman asunnon. Sitten kun suurpeheen lapset tulevat aikuiseksi, niin jokainen saa omatb Kela-tuet omista vuokraasunnoista. Mutta toki voivat laittaa airbnb tai harmaille vuokramarkkinoillekin ja asua edelleen suuressa perheyhteisössä.
Rahaa tulee niin, ettei tiedän mihin tunkesi. Yhtä perhettä kohden semmoiset 20 000- 30 000€/kk ? Siine on mahdollisuudet. Kela on pohjaton aarre.
Tottakai mahdollista. Kymmenet kela-asiakkaat jo saavat yli 9000€ kuukaudessa. Yli 4000€ saavia on tuhansia, ellei kymmeniä tuhansia.
Hyvin organisoitu ja suunniteltu hakuprosessti tuottaa aina paremmin kuin kantasuomalaisen valittamalla ja
Kaikki on organisoitua, jo lähtömaasta alkaen. Kuljetukset, mtulo maksetaan takaisin. Kymmeniä miljoonia euroja siirtyy rahaa esim. afrikkaan pankkien välityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä tuohon olisi yrittämällä vielä pari saasta sanaa saanut lykättyä.😁😁😁😁
Hulluilla on hullun huvit.
Laitattaa poistoon ketjua...kun ei hermo kestä.😁😁😁😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka oikeassa oletkin
Persusaastat saa kyytiä
Vierailija kirjoitti:
Todisteita ja faktoja tälle Suomen Uutisten jutulle ei ole koska koko perustuu olettamuksiin.
Lähde: Näin nää asiat koetaan!
Vierailija kirjoitti:
Oho, nyt pukkaa psykoosia persuhullulle 😄
Vierailija kirjoitti:
Iltapäivälehdissä se oli. Totta on. Lue sinäkin uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Is la minmaista tuleville on ihan tavallista se että esimerkiksi 6 miestä on kirjoilla samassa yksiössä. Heillä on kuitenkin vaimot ja lisääntyvät säännöllisesti niinsanotusta erosta huolimatta. Miehet ovat usein töissä pizzeriassa tai ruokalähetteinä ja tulot eivät riitå elatusavun maksamista varten. Eli siis viidestä lapsesta äiti saa lapsilisää 1065,94e/kk, elatustuen yhteensä 990,60e/kk, asumistuki esimerkiksi pääkaupunkiseudulla 1000e vuokraan on 800e. Lisäksi tulee kotihoidontuki noin 600e/kk. Eli tuet siis yhteensä 3456e/kk(nto) . Ja tuohon nettopalkkaan täytyisi tienata siis noin 5500e brto.
Kiva tuollainen hammaslääkärin palkka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka oikeassa oletkin
Persusaastat saa kyytiä
Varo ettei pumppu halkea punanahka.