Lavuaariin kuseminen, mikä siinä muka on niin kamalaa?
Ei se normaalin ihmisen kusi mitään myrkkyä ole ja samaan viemäriin ne kaikki menee. Miksi on muka ok pestä vauvan paskainen perse lavuaarissa mutta kamala mäkätys seuraa jos mies kusaisee samaan lavuaariin?
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koittakaapa selittää minulle tarve kusta lavuaariin?
Keksittekö yhtä ainutta syytä?
Koska en yöllä pimeässä nää pönttöä, lavuaari on juuri munan korkeudella.
Miten paskot? Eiköhän kuseminen samoin luonnistu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko lavuaariin myös paskantaa?
-Oululainen
Ainakin voi tykätä omasta kommentistaan.
Palijasjalakanen minäkin ja samaa kysyn. Oululaiset ymmärtää, että kuseminen onnistuu kuten paskantaminenkin, eli istualtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kusee siihen hanan päälle? Mutta tiedän että se ei ole se ongelma, koska ihmiset on järkyttyneitä myös siitä, että kusen suihkuun suihkussa käydessä.
En tiedä oletko koskaan nähnyt penistä, mutta sitä voi kätevästi käännellä ja ohjailla kusisuihkua sinne minne haluaa. Ei mene hanan päälle ellei ole pahanlaatuinen Parkinsonin tauti jonka takia kulli ei pysy vakaana kädessä.
Miksi jotkut miehet sitten kusee pitkin vessan lattioita? Ilmeisesti tahallista
Aamustondiksen kanssa on todella vaikeaa tähdätä.
Istu alas ja ohjaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Vaimo on kakalla niin on pakko kusta lavuaariin.
Kyllähän sitä voi kusta pijättää. Entä jos vaimo paskoo ovi lukossa, kusetko tiskialtaaseen?
Vierailija kirjoitti:
Muut pesevät siinä käsiä ja kasvoja, jopa silmiä, muutama juo. Siinä missä joku mies uittaa jormansa koko hanassa ja altaassa. Roiskii.
Eikö sinun silmät ole osa kasvoja, vai miten se menee 😳
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska en yöllä pimeässä nää pönttöä, lavuaari on juuri munan korkeudella.
Entä jos laittaisi valot päälle? Siis napsauttaisi valot päälle ja samalla sytyttäisi ne aivot myös?
Laitatko itse valot päälle jos käyt yöllä pissalla. Itseä ainakin häikäsee ja uneliaisuus häviää kirkkaasta valosta
Yövalot on keksitty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, MIKSI sinne lavuaariin pitää kusta? En ymmärrä, vaikka olen itsekin mies.
Olin vuosia sitten eräässä motellissa yöpymässä kohtalaisen säännöllisesti ja huoneessa ei
ollut vessaa. Ei ihan joka kerta viitsinyt tallustella kalsareissaan pitkin käytäviä yhteisvessaan.
Missä se lavuaari oli?
Vierailija kirjoitti:
Lavuaariin kusijoita ei kai sitten haittaa jos tarjoilen juomavettä pöntöstä.
Nii, sehän on puhdasta! Näin minäkin tekisin lavuaariin kusijalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan mielenkiinnosta, MIKSI sinne lavuaariin pitää kusta? En ymmärrä, vaikka olen itsekin mies.
Maali on lähempänä vehjettä. Tajuatko miten se kusi ei aina tule yhtenä nauhamaisena liruiluna, vaan se saattaa oikeasti roiskia mihin sattuu vaikka suurinta lorinaa tähtää keskelle pönttöä?
Istu!
Vierailija kirjoitti:
Niin, mies on vauva, aina.
Kusetatko vauvasi lavuaariin? Meillä oli vaipat käytössä. En hyväksy poikien tai miesten lavuaariin kusemista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muut pesevät siinä käsiä ja kasvoja, jopa silmiä, muutama juo. Siinä missä joku mies uittaa jormansa koko hanassa ja altaassa. Roiskii.
Meinaat tosissasi että lavuaariin kuseva mies hinkuttaa kullillaan sekä hanan että koko altaan?
Miksi ylipäätään kusee lavuaariin?
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa temusta sorsa ja käyttäkää sitä. Eri värisiä tarjolla vaikka oma joka päivälle.
Ei tarvitse nousta sohvalta ollenkaan.
Kunhan tyhjennät kuikkasi vessanpönttöön, roiskimatta kusta ympäriinsä. On meinaan taitolaji 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mää tein tota. Lopulta lavuaariu ei enää vetänyt kunnolla. Avasin putket ja putkien seinämät olivat tukossa kovettuneen urean takia. EI kannata.
Miksi et tee vc pönttöön... Hyi helvetti
Tekeehän nykyään! Etkö osaa lukea. On muuten wc.
Miksi naiset haluavat kieltää miehiä kusemasta lavuaariin? Syy on yksinkertainen. Naisetkaan eivät kuse lavuaariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tahmeita kusitippoja roiskuu sinne sun tänne jos lavuaariin kusee
Nimenomaan ei roisku, letku reunalle ja lorottamaan! T: M65+
roiskuu, tai no ei ehkä tuossa iässä kun eturauhanen tukkii letkut.
Ei kaikilla ole eturauhasongelmia! Tiedätkö miten kusi suihkuaa eturauhasongelmaisella? Voit yllättyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies saa omassa kodissaan kusta lavuaariin jos haluaa. Ei minua ainakaan mikään kusipoliisi pysäytä.
Miksi mies kusee lavuaariin eikä vc pönttöön....Onko jotenkin vajaa 🤭🤭🤭🤭
Naisia vaan harmittaa kun eivät kykene näin näppärään vesien heittoon! T: M65+
Ei tuota ongelmaa istua 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tahmeita kusitippoja roiskuu sinne sun tänne jos lavuaariin kusee
Nimenomaan ei roisku, letku reunalle ja lorottamaan! T: M65+
roiskuu, tai no ei ehkä tuossa iässä kun eturauhanen tukkii letkut.
Hyvällä paineella tulee ja letku on niin pitkä että pysyy mainiosti lavuaarissa! T: M65+
Lerppa 👵🏾
Vierailija kirjoitti:
Minä paskannan joskus suihkuun ja muussaan pökäleet kantapäällä lattiakaivoon ritilän läpi
👍🏿
Vierailija kirjoitti:
Panon jälkeen käyn kusemassa lavuaariin ja pesen munat käsisuihkulla saman tien. Ja sitten on valmis uuteen sessioon.
Taipaleen Reiska laulaa näin: unta näin taas! Taitaa sulla olla sama laulu 😅
Istu helvetissä pytylle ja paina penistä kevyesti sitä pöntössä olevaa vettä kohden. Elä kuitenkaan suoraan paineella siihen veteen kuse, jottei roisku pitkin persettä!