Kahvi koko ajan tarjouksessa, ei kannata ostaa normaalihinnalla
Koko ajan jossain kaupassa kahvi tarjouksessa, , cittarissa tällä hetkellä juhla mokat 4,99, ei kai kukaan enää osta kahvia normaalihinnalla 10€ paketti kun niitä saa tarjouksesta puoleen hintaan jatkuvasti. Olen hamstrannut noita tarjouksista, mutta ei enää jaksa kun on alennuksessa jatkuvasti niin ei mitään tarvetta ostaa varastoon
Kommentit (32)
No jotain halpaa kuraa kuten juhla mokkaa, presidenttiä tai kulta katriinaa saa tarjouksesta.
Parempia kun katsotaan niin edes brazil ei ole ikinä tarjouksessa.
Cittarin kahvitarjoukset saa vain plussakortilla. Asun hyvien kaupallisten palvelujen läheisyydessä, ja voin sanoa, että juhannuksen jälkeen ei silmiini ole osunut yhtään kahvitarjousta tässä välissä.
Vierailija kirjoitti:
No jotain halpaa kuraa kuten juhla mokkaa, presidenttiä tai kulta katriinaa saa tarjouksesta.
Parempia kun katsotaan niin edes brazil ei ole ikinä tarjouksessa.
Tuota minäkin olen kytännyt, että josko joskus, mutta ei. Harvoin raskin ostaa Brazilia, tai Rubya.
Harvemmin on tarjouksessa se kahvi, jota itse juon. Ei mun talous kaadu kahvin hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Cittarin kahvitarjoukset saa vain plussakortilla. Asun hyvien kaupallisten palvelujen läheisyydessä, ja voin sanoa, että juhannuksen jälkeen ei silmiini ole osunut yhtään kahvitarjousta tässä välissä.
Prismassa on nyt juhlamokka 4,99 ilman korttia.
Vierailija kirjoitti:
Ostan mieleistä kahvia, olipa tarjouksessa tai ei. Kahvi ei säily hyvänä kovin kauan, varsinkan jauhettuna.
Huomasin tämän ikävästi loppukesällä, kun pari kuukautta aikaismmin avattu kahvipaketti haisi ummehtuneelta. Se oli ostettu vieraita varten, jotka peruivat tulonsa. Jstain syystä unohtui viedä jollekin, joka pitää siitä paahdosta.
Vierailija kirjoitti:
Nostetaan hinta 15 euroon niin voidaan myydä tarjouksessa 10e paketti.
Älä hyvä ihminen sano tuollaista ääneen.
En osta tarjousmokkaa, koska se on silti kallista. Ostan kahvini LIDL:stä eikä kahvin juonti ole ikinä ollut näin halpaa.
Elämä on nyt paljon vaivattomampaa ja myös halvempaa koska siirryin juomaan pikakahvia.
Vierailija kirjoitti:
Ostan mieleistä kahvia, olipa tarjouksessa tai ei. Kahvi ei säily hyvänä kovin kauan, varsinkan jauhettuna.
Ai, kyllä mun mielestä ainakin kahvi säilyy avaamattomassa paketissa ihan hyvänä. Ja kun avaan paketin, laitan koko paketin suljettavaan kahvipurkkiin ja taitan myös paketin suun kiinni. Missään nimessä en kaada kahvia suoraan purkkiin, vaan aina omassa pussissaan. Miten sun kahvi säilytetään?
En ole 20 vuoteen ostanut normaali hinnalla vaikka mulla menee kahvia paketti viikossa.