Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Reilu peli halujen kohtaamattomuuteen.

Vierailija
11.09.2025 |

Olen 40 vuotta kärsinyt puolisoni haluttomuudesta ja siksi olen asian suhteen kokemus asiantuntija. Ensinmäinen ohjeeni nuorille tytöille tai pojille jotka olette halukkaita seksiin useasti ja puolisonne äärimmäisen harvoin: Älkää tehkö kuten minä tein, eli jäin odottamaan vaimoni halujen joskus heräävän, ei ole herännyt eikä koskaan herääkkään. Vaikka voi hieman kirpaista niin erotkaa jo alkuvaiheessa ja etsikää jostakin uusi kaveri jonka kanssa halunne ovat paremmin yhteneväiset. Ehkä myös haluttomampikin osapuoli löytää jonkun jonka kanssa saa hänet paremmin syttymään tai jonkun joka ei myöskään niin petipuuhista perusta, sekin on win win tilanne, 40 vuotta puutteessa tai masturboinnin varassa eläminen viriilille ihmiselle on perkeleestä vaikka suhde muilta osin toimisikin.

Toinen ohje: Mikäli olet se pihtaavampi osapuoli tapa itsestäsi mustasukkaisuus ja anna puolisollesi lupa käydä vieraissa , vaikka maksullisilla, purkamassa paineitaan. Olkoonkin ettet asiasta pidä, niin ei ole myöskään oikein, että sinä kiellät sukupuoliset, mielestäni jokaiselle kuuluvat, nautinnot kumppaniltasi koko elämäksi. Eipä minulla 65 vuotiaalla vanhalla variksella sitten tähän asiaan muuta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmaan on parempi ratkaisu. Sexposta saa hyvät ohjeet ja apua suhteen avaamiseen ja polyamoriaan.

Vierailija
2/5 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin. Oon kyllä paljon nuorempi mutta meillä se on minä nainen kuka saa aina olla puutteessa. Oon niin puhunut asiasta mutta ei kun ei. Oon yrittänyt myös puhua että pitäis avata suhdetta. Mun saada käydä muualla ja sille vois tehdä hyvää olla jonkun muun kanssa ja alkais haluttaa enemmän. Mutta kun ei käy niin ei. Ollaan oltu 20v yhdessä ja kaks yhteistä lasta. Ja suhdekaan ei ole sellainen että kannattaa jäädä. No ei mene enää huonosti ku sen kierteen väkisin katkaisin mutta ollaan vain kaks lämpöistä jotka jakaa yhteisen talouden. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten jos et kerran huoramaisuuttasi kykene kontrolloimaan ja olemaan yhdelle ihmiselle uskollinen niin älä ryhdy parisuhteeseen. Mitäs siihen tuumaat h o r o?

Vierailija
4/5 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puhettakaan, että asioista voisi puhua, riita tulee samoin tein. 

Vierailija
5/5 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten jos et kerran huoramaisuuttasi kykene kontrolloimaan ja olemaan yhdelle ihmiselle uskollinen niin älä ryhdy parisuhteeseen. Mitäs siihen tuumaat h o r o?

Siellä on yks kateellinen peräkammarin poika äitin tissillä ja katselee kateellisena kun oikeat miehet vie kaikki naiset ja itse on vielä kokematon 50v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän