Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Swappie rikkoi puhelimeni!

Vierailija
11.09.2025 |

Älkää vaan sortuko lähettämään vaihdossa puhelinta swappielle! Ostin heiltä puhelimen, ja lähetin vanhan puhelimeni vaihdossa, kun siitä luvattiin hyvä hinnan alennus.

No nyt tuli sitten ilmoitus, että hyvityshinta ei olekaan se mitä luvattiin, koska puhelin on rikki! On muka särö takalasissa, ja jotain naarmuja. Ei tasan varmasti ollut kun puhelin heille lähti, ja oli tiiviisti pakattuna heiltä tulleeseen palautuspakkaukseen. Ovat siis tahallaan rikkoneet sen verran, että voivat niihin vikoihin vedoten alentaa reilusti hyvityshintaa. Heillehän on pikkujuttu vaihtaa takalasi, jonka jälkeen voivatkin sitten pyytää puhelimesta korkean jälleenmyyntihinnan, kun myyvät sen eteenpäin! Saavat enemmän voittoa välistä, kun ei tarvitsekaan hyvittää minulle luvattua hintaa!

Harmittaa tosi paljon, etten tajunnut selvittää aikaisemmin muiden kokemuksia asiasta. Nyt kun katsoin, niin muilla on ihan vastaavia kokemuksia. Moni ehkä ajattelee että samapa tuo, kun on jo se uusi puhelin itsellä, ja swappie sitten maksaa siitä vanhasta edes jotain. Mä en kyllä ihan periaatteestakaan sitä puhelinta aio swappielle pilkkahintaan myydä. Vaadin sen takaisin, ja katson sitten myynkö itse, annanko jollekin, vai pidänkö varapuhelimena.

Millään en pysty todistamaan, että puhelin oli täysin virheetön lähettäessä, joten omaan piikkiin nyt menee tämä. Varoituksena muille halusin kuitenkin tämän kokemuksen jakaa! Myykää puhelimenne itse, niin saatte sen hinnan minkä arvoinen se on! Minä en enää tuon rotta-firman kanssa asioi ikinä, vaikka se puhelin minkä heiltä ostin onkin ainakin toistaiseksi toiminut ihan hyvin.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla