Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Matkalaukkusiosituksia? pehmeä vai kovapintainen?

Vierailija
11.09.2025 |

23kg saisi painaa eli ilm aika iso matkalaukku kyseessä, vai?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovapintainen kestää iskuja, jos pakkaa aina laukun suunnilleen täyteen. Pehmeämpi kestää iskuja tyhjempänäkin mutta tavarat siellä sisällä välttämättä eivät. Minulla ollut molempia ja vetoketjut ovat kestäneet paremmin pehmeissä, ei ole tarvinnut vyöllä erikseen varmistaa ettei laukku räjähdä.

Vierailija
2/12 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Samsonite, älä sorru halpislaukkuihin. 25 vuoden matkustuskokemuksella suosin itse pehmeitä ja laajennettavia laukkuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti kovapintainen.

Vierailija
4/12 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin niin isoa tarvii?

Pehmeä tietenkin, ja aina on pärjännyt pelkillä käsimatkatavaroilla, vaikka olisi matkoilla aasiassa sen 2 kuukautta. Ei sinne koko omaisuutta kannata mukaan raahata.

Vierailija
5/12 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä?

Vierailija
6/12 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin niin isoa tarvii?

Pehmeä tietenkin, ja aina on pärjännyt pelkillä käsimatkatavaroilla, vaikka olisi matkoilla aasiassa sen 2 kuukautta. Ei sinne koko omaisuutta kannata mukaan raahata.

Troll harder

Vierailija
7/12 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suositus on kovapintainen sileä laukku.

Vierailija
8/12 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kovapintainen kestää iskuja, jos pakkaa aina laukun suunnilleen täyteen. Pehmeämpi kestää iskuja tyhjempänäkin mutta tavarat siellä sisällä välttämättä eivät. Minulla ollut molempia ja vetoketjut ovat kestäneet paremmin pehmeissä, ei ole tarvinnut vyöllä erikseen varmistaa ettei laukku räjähdä.

Vetoketjut?

Minulla on iso laukku, ja siinä salvat. En tajua, miten vetoketjut toimisivat isossa, kovassa laukussa.

Laukku on nyt 25 vuotta vanha ja juuri sellaista hieman joustavaa kovaa muovia, joka tuntuu ikuiselta.

Vierailija
9/12 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vetoketjut?

Minulla on iso laukku, ja siinä salvat. En tajua, miten vetoketjut toimisivat isossa, kovassa laukussa.

Laukku on nyt 25 vuotta vanha ja juuri sellaista hieman joustavaa kovaa muovia, joka tuntuu ikuiselta.

AI niin, mainittu laukko on tehty Samsoniitista, ilmeisesti ne ovat vieläkin hyviä.

Vierailija
10/12 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä  2 Samsoniten laukkua. Hyvät laukut. Jossain vaiheessa ostan Rimowan alumiinisen laukun. Näillä laukuilla elinikäinen takuu. Nämä laukut hintavia mutta samalla saat laadukkaan kestävän laukun. 

Vierailija
11/12 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä?

Et taida paljon lentokoneella matkustella.

Vierailija
12/12 |
11.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kovapintainen on parempi, sen saa tarvittaessa ulkoa myös helpommin puhdistettua kostealla rätillä tmv. jos likaantuu.

Kovapintaisessa pysyy paremmin myös ehjänä särkyvät jutut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän