Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ELOPAINOISTEN VKO 15

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei vaan, en ole yösyöppöillyt, mutta syöppöillyt sitten päiväsaikaan sitäkin enemmän...onneksi pääsiäinen on nyt ohi.

Vaaka näytti aamulla taas sen 72.4 ja nyt lähden apinanraivolla tota 70 puhkomaan. On se nyt derivaatta vieköön vaikea saada rikki!! Kevään odotettuihin hippoihin on aikaa 3 vkoa ja nyt, vaikka mikä tulisi, on tämä alkanut 3 viikon putki mulle sitä tehokuuria. Miähen lomakin alkaa noista juhlista, joten kun tämän kuurin tehovaiheen kestän niin palkintona on juhlat sekä parin viikon loma. Ei hullummin.

Huomenna on ohjelmassa pallojumppaa, Miähelle jo ilmoitin heittäväni koko miesväen pihalle illalla, jotta saan rauhassa pompotella. Tai en mä mitään rauhassa, vaan hirmuisella tempolla =)

Pinoon kaikki sieltä suklaitten kimpuista tunnustamaan synnit! Mitenkäs Marjan tehokuuri, tulehan kertomaan ja motivoimaan meitä muita!

Pumpuli -tehotyttö ainakin seuraavat 3 vkoa

Vierailija
2/14 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiukkaa voipi tehä jos näin isoa ruhoa mukaan tunkee mutta aattelin yrittää :)

Täällä siis yksi isokokoinen eloinen joka tarvitsisi pienennystä, jonnii aikaa jo hakenut tsemppiä taustalta mutta ei ole vielä oikeen dieetit lähteny käyntiin.

Taustaa siis vähän, mie oon semmonen luonnon oikku jota imetys ei laihduta, edes tuplana. Elikkäs kaksoset oli lähes täysimetyksellä ja meikäläisen paino senkun nous 6 kg tuon aikana...ja ennestäänkin oli liikaa ihan reilusti. Nyt painoindeksi on jotain yli 31 varmaankin. eli tars jotain tehdä. Ja nyt kun imetys vähäntyny ja edelleen syöny 3 edestä niin eipä se kauheesti oo laskemaan päässy.

Jahka muutoista ja muista hässäköistä selviän kunnialla, niin yritän aktioivtua tälläkin rintamalla...jospa mieki jonkun kilon kesäkinkereihin mennessä saisin sulamaan, mutta alesti en kirmaile vaikka kuin kävis :)

Babybel

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloksia on tullut, jälleen. Viime viikolla oli painoni 76.6kg ja eilen aamulla vaaka näytti 75.6kg. Siis kilo lähtenyt viikossa, jippii....

Mulla ei ole jumppapalloa mutta käytän lapsiani jumppavälineenä. Makaan selälläni jalat vatsan päällä koukussa ja otan Juulin n8kg tai esikon 16kg säärieni päälle " keinumaan" , siis nostan jalkojani (lapsiani) kohti kattoa. (olipa hankalasti selitetty). Joka tapauksessa kyllä tuntuu reisissä pienen keinuttamisen jälkeen ja vatsalihaksetkin joutuvat töihin. Kaiken lisäksi myös lapset tuntuvat nauttivat keinuttelusta.

Ei tullut pääsiäisenä syöpöteltyä juurikaan ylimääräistä ja lenkillekin jaksoin remonttihommista huolimatta melkein joka päivä mennä. Nyt kun mies vielä saisi aikaiseksi huoltaa fillarit, pääsisin tekemään kunnon pyörälenkit. Juulille istuin mun pyörään kiinni ja menoksi.

Kyllä se vaan niin on, että tulokset saavat jaksamaan jatkaa tätä kurinalaista elämää ja nyt on itelläkin kunnon puhti päällä ja lupaankin saada jalkaani Italian reissussa parin vuoden takaiset sortsit ilman, että tarvitsee jättää vetskaria tai nappia auki. Tämä siis silloin 9.6. kun te olette Tampereella kirmailemassa toivon mukaan vaatteet päällä.

Huhti

Vierailija
4/14 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Babybel piti toivottamani tervetulleeksi joukkoon. Kyllä tänne mahtuu.

Vierailija
5/14 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

osv.

muttaettä minen viitihe vielä tänää tuolle vaakalle hypätä, kon jo tuosta kuunaamasta näkee, eton vielä nuita päästäisherkkuja tuossa vaikka ja kuinka....Joten palaan huomenna asiaan:)

Huhtille iso semi! Sie olet ollu tooosi reipas :D

Babybel: ei muutakön mukaan vaan :)

Vähemmän reipas ja pashamämmisuklaalla elänyt E

Vierailija
6/14 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveiset Ylläkseltä! Autolla reissattiin sellanen 1500 km yhteensä ja hyvin meni myös meidän elovauvelilta matka. Hiihdin joka päivä, ensimmäisenä päivänä jopa n. 18 km:n lenkin. Pisteitä en laskenu sitten yhtään, mutta vielä jonkinlaisessa kuosissa olen pysynyt. Paino tänä aamuna siis 64,2, pudotusta viime viikosta muistaakseni 400 g.

Minä lupaan kans kantaa korteni kekoon ja asetan kesäkinkeripäivään mennessä painotavoitteekseni 63 kg tasan eli matkaa olis vähän toista kiloa. Mulla on ollu niin rauhallinen pudotustahti, että en viitsi liian isoa tavotetta laittaa. Alkaa pian ketuttaa, jos ei onnaakkaan. Ja tuo 63 kg olis huippujuttu sikäli, että se on mulle sellanen nuoruusvuosien vakipaino, jossa enimmät ajat oon ollu.

Babybel, tervetuloa joukkoon!

Pyykkivuoren keskelle kadonnut canemo

Vierailija
7/14 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätimoonikalla alko marraskuu, joten palaan noiden painojen tiimoilta ensiviikolla asiaan :) Nämä kun eivät taasen ole vertailukelpoisia ihmisen kilut tällä erää...

Tsemiä kaikille painotteluun :)

Eria

Vierailija
8/14 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai lähinnä tässä on kai kyse siitä, että olen ottanut itseäni niskasta kiinni. Puoli kiloa pudonnut viime viikosta eli paino oli tänään 68 kg. Eilen kyllä näytti vähän vähemmänkin, mutta olkoon tämä tämänpäiväinen nyt virallinen lukema. Vyötärö vielä ainakin puoli senttiä yli 80. Ja minulla se 9.6. tavoite oli 66 kg, jollon ei ois enää yhtään kiloja jäljellä tästä edellisestä raskaudesta. Tosin senkin jälkeen vielä urakka jatkuu.

Liikkunut olen melkein joka päivä. Viime viikolla pääsin juoksulenkille vaan kerran, mutta tällä viikolla ehdin varmaan vielä toisenkin (maanantaina siis jo kävin juoksemassa). Muutenhan se on sitä vaunulenkkeilyä. Vatsa- ja selkälihasjumppaa on tarkoitus tehdä joka toinen päivä, mutta sitä en meinaa millään muistaa, kun ei ole vielä muodostunut rutiiniksi. Ja esikoiselle jos ostais uuden pyöräilykypärän, niin vois sitten sen kanssa lähteä pyörälenkillekin.

Reilussa kolmessa viikossa putosi nyt 2,5 kg. Taidan nyt sitten asettaa itselleni tavotteeksi, että tämän kuun loppuun mennessä ois paino korkeintaan 67 kg.

Testaan muuten kiloklubia nyt pari viikkoa. Pitää sitten kattoa, liittyisinkö sen jälkeen kolmeksi tai kuudeksi kk:ksi.

Marja

Vierailija
9/14 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensiksi kaikille pudottajille kumarrukset, ja sitte uusiksi ensiksi tsemppiä kaikille MEILLE, joilla on homma (taas) jollain (teko)syyllä nutullaan....

Minun TEKOSYY on nyt tuo pojan nuha ja jumiutuneet niska-hartiaseudun lihakset...... Painoa viimeviikkoon tuli sitte taas se 200 rammaa takasi. Ja yhtään ei tunnu kyllä auttavan tuo hepostelu, sitäki ku tässä nyt on tullu hommailtua kahdesti viikossa (hitsi oli tänään kivaa taas :))

No, alkaa tässä tuntua siltä, että tuli liikoja luvattua tuossa aiemmin. Paan siis uuden tavoitteen. 69. Sopiiko sisarille vai tyrkkäättekö johnii LUOPIOT-listaan??????? [vai paatteko kirmaamaan ihan suorilta???]

Löysänallu

Vierailija
10/14 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se niiiin koominen näky, kon läikkäkarvanen nallu painaa hatanpään puistossa toisetkin korvat lätkyen...;D

Ilmoittautuu myös luopio-osastoon, onhan noita tekosyitä ihmisellä...mut ensviikolla mie alotan taas! Alan jo kuullostamaan omalta Mrs Aaltani hui, olkoon!

Hienoa Marja! Onhan se kuuri tehonnut :)

Mie lupasin sillon joskus tuosta puhdistuskuurista kertoa, no emmie ole kyllä mittään ihmettä huomannu ja luulenkin, että se Detox vaimikäsenniminytonkaan on parempi aine, kon tuo Bioteekin vastaava...

Enivei jatketaan hoikentumista hyvillä mielin!

Eria

Vierailija
11/14 |
13.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsiläinen ko alkaa toi peilikuva tympäsemään!! En ole viitsinyt vaa' alle hypätä mutta sellainen 10kg pitäis saada pois. Tää on nyt tosiasia ja sitä on silmiin katsominen. Motivaatiota lisää hyvin paljon se että kaapissa on 3 muovikassia kivoja kuteita joihin päin ei oo voinut katsoakaan -kun ei mahdu niin ei mahdu. Ja kun kodinhoitotuelle tipahtaa niin ois kiva saada ne hameet ja puserot päälle ja käyttää vähäiset rahat muuhun kun XL-vaateostoksiin.

Tiheä 6kk täysimetys ei minullakaan tiputa painoa, päinvastoin. Ruokahalu on erinomainen ja makeanhimo myös, väsymys lisää sitä entisestään. Mutta mutta...

nyt se alkaa siskot, painonpudotus! Ja päivämäärä? No hmm...sanotaan vaikka että kinkereihin ois -7kg pudonnu. Ton seiskan vetäsin kyllä ihan hatusta mutta tuntui kivalta numerolta =)

t.tuuli

Vierailija
12/14 |
14.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ihanaa, kun uusia elopainoisia liittyy mukaan. Joukollahan me parhaiten pienennytään!

Mun on nyt tunnustettava, että tänään (ja eilen ja toissapäivänä) on ollu mun laihiksen ehdottomasti pahimmat lipsumiset syömisissä. En tiedä mistä johtuu, mutta tuntuu että koko ajan on pakko syödä. Ja sitten kun syön, tulee huono olo sekä henkisesti että fyysisesti. Ja silti taas syön lisää. Onkohan tää joku hormonaalinen juttu, aloitin nimittäin hiljattain e-pillerit. Kääks, jotenkin pitäis saada kelkka takas raitelleen ja nopeasti.

Tsemiä teille muille, toivottavasti teillä menee paremmin.

canemo (viikon päästä + 10 kg tätä menoa)

Vierailija
13/14 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillikausi avattu mutta en nyt mitenkään mässäilyyn sortunut, vähän kanaa ja maissia.

Mulla on kuulkaas siskot kuntosuunnitelma jonka sain naapurin rouvalta joka sai mieheltään jolla on personal trainer (voiko enää epäselvemmin tämän sanoa). Jotta tämä traineri oli sanonut että 4xviikossa juo aamulla kuppi kahvia mustana ja tämän jälkeen polje kuntopyörää (varmaan joku muukin aerobinen juttu käy) puoli tuntia. Sitten oli vielä selittänyt hiilihydraateista että aamulla niitä voi suht ookoosti nauttia mutta iltaa kohden vähentää.

Minä oon nyt sitten polkenut aamuisin stepperiä kahvin voimalla ja täytyy sanoa että tekee hyvää. Ja mä oon oikeasti aika laitekammoinen. Jaksan sillä 20 minuuttia ja se riittäköön alkuun. Teen tätä kaksi aamua viikonloppuisin ja sitten pari arkiaamua miehen avustuksella kun katsoo lapsia sen ajan ennen töihinmenoa.

Kummallista on se että tuo aamukuntoilu sammuttaa napostelunhalun. En tiedä mikä fysio-kemiallinen taikatemppu siinä tapahtuu mutta aika erilainen olotila tulee.

Mutta kattellaan, kerron sitten kuinka tää sujuu...

t.tuuli

Vierailija
14/14 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...ennen kuin pyörryn! Kävin nimittäin juuri äsken puntarilla ja nyt en järkytykseltä pysty edes kunnolla kirjoittamaan. Mulle on tullut 5 kiloa lisää reilun kuukauden aikana!!!! JÄRKYTTÄVÄÄ!

Tässä siis taustaa. Paino ennen raskautta 78 kiloa, raskauden aikana tuli 6 kiloa lisää ja synnytyksen jälkeen paino 75 kiloa. Pojan allergiaselvitykset ajoivat minut välillä mitä ihmeellisimmille dieeteille ja imetys vei lisäksi kiloja hurjaa vautia. Kuukausi sitten paino oli 63 kiloa ja siihen olin tyytyväinen, koska paino oli hurjasti alle sen mitä se oli ennen raskautta. Nyt imettäminen on lähes loppunut ja tämä mamma syönyt surutta yhtä paljon kuin ennen ja hups vaan, kilot ovat alkaneet tulla (tai ovat siis jo salakavalasti tulleet) takaisin.

Nyt tarttis tehdä jotain ja lopettaa ainakin näin aluksi tämä hillitön makean syöpöttely, jolla ei ole mitään rajaa. Jos pääsisin takaisn tuohon 63 kiloon, olisin enemmäin kuin tyytyväinen.

Tänään tämän laiharin piti alkaa, mutta koska olen tänään syönyt jo kasan keksejä ja karkkia, aloitankin vasta huomenna :)

Eloeppu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi