Nainen joka katsoo kun mies pelaa pelikonsolilla, hyväksyy..
Onko harvinaista löytää nainen joka katsoo kun mies pelaa pelikonsolilla, tai muuten hyväksyy tämän keinona rentoutua ym.??
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Eikö jo kouluun pitäisi aloittajan kiirehtiä. Muista reppu!
Edelleenkin olen nainen, enkä edes ihan nuori nainen.
Todistat vain näillä kommenteilla että aihe oli oleellinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies joka käyttää aikansa pelaamiseen on todellakin säälittävä luuseri. Kenenkään naisen ei pidä käyttää hetkeäkään elämästään sellaiseen mieheen. Oma mies kuvitteli suhteen alkuaikoina että voi jatkaa pelaamista. Ero meinasi tulla mutta ymmärsi lopettaa. Nyt on yritysjohtaja ja tienaa erittäin hyvin. On itsekin sitä mieltä nyt että oli aika lopettaa ja keskittyä elämään ja menestymiseen!
En ikinä ottaisi kumppaniksi mitään yritysjohtajaa ja muuta uraihmistä. Koko ajan mielessä vain työ työ ja työ.
Pysyyhän sitä sossun rahallakin elossa. Se ei kovin kummoista elämää tosin ole. Olen kyllä nuorena kokeillut. Töitä kannattaa aina olla elämässä. M40
Vierailija kirjoitti:
AP on mies 🤢
Mikä pointti koko keskustelulla olisi silloin!!??
Mene jo trolli pois siitä pyörimästä.
Ap
Älä ap lannistu! Pelaamisessa ei ole mitään hävettävää. Samalla tavalla ne naisetkin laittaa kynsiään, shoppailee ja käyttävät meikkiä.
Samaa paskaa eri paketissa, miehet vain hyväksyvät että naiset ja antavat heidän olla omia itseään. Naisille on huomattavasti vaikeampaa hyväksyä miestä, koska he rakastuvat siihen mitä voisit olla eivätkä sinuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen mies joka käyttää aikansa pelaamiseen on todellakin säälittävä luuseri. Kenenkään naisen ei pidä käyttää hetkeäkään elämästään sellaiseen mieheen. Oma mies kuvitteli suhteen alkuaikoina että voi jatkaa pelaamista. Ero meinasi tulla mutta ymmärsi lopettaa. Nyt on yritysjohtaja ja tienaa erittäin hyvin. On itsekin sitä mieltä nyt että oli aika lopettaa ja keskittyä elämään ja menestymiseen!
En ikinä ottaisi kumppaniksi mitään yritysjohtajaa ja muuta uraihmistä. Koko ajan mielessä vain työ työ ja työ.
Pysyyhän sitä sossun rahallakin elossa. Se ei kovin kummoista elämää tosin ole. Olen kyllä nuorena kokeillut. Töitä kannattaa aina olla elämässä. M40
Miehelläni on työ jota tekemällä saa vähällä mukavasti rahaa, varsinkin kun elämme vähällä.
Emme ole koskaan nostaneet mitään tukia.
Ap
En tiedä mutta oma vaimo pelaa itsekin joten ei häntä haittaa. Varmaan moni hyväksyy jos ei 24/7 istu pelaamassa keskity vaan siihen pelaamiseen. Illat on meillä rauhotettu pelaamiselta.
Mä itse pelaan Candy crushia päivittäin. Pelaan myös yhtä sanapeliä melkein joka päivä. Joskus teen sudokuja kännykällä. Kyllä mun mieskin saa pelata :D Kunhan töissä käydään, laskut maksetaan, lapset hoidetaan, koti siivotaan ja rouva tyydytetään sängyssä :)
Kumpi on sitten pahempi jos nainen on kännykän kanssa naimisissa kuten moni on täysin sen valllassa. Onko naisia jotka käyttää kännykkää vain viesteihin ja puheluihin 5min päivässä?
Vierailija kirjoitti:
Miksi nuo olisivat toisiaan poissulkevia asioita? Päivässä ehtii hyvin tekemään uraa, pelaamaan ja treenaamaankin.
Minä en hyväksyisi itselleni miestä joka EI pelaa. Tykkään itse pelata myös, mutta mieluummin pc:llä kuin kosolilla. :) Ja nimenomaan miehen kanssa yhdessä! Nimimerkillä yhdessä 13 vuotta wowia pelanneet 😊 Ja kyllä, on työpaikat ja omakotitalo!
Mä pelaan itsekin joskus vanhalla kasibittisellä Nintendolla, lapsen kanssa tai yksin. Ei haittaisi jos mies joskus pelaisi, mutta en alkaisi katselemaan jos se olisi jatkuvaa touhua
Eikö jo kouluun pitäisi aloittajan kiirehtiä. Muista reppu!