Oikeistoaktivisti Charlie Kirkiä ammuttu Yhdysvalloissa
Äärivasemmisto on uhka joka puolella maailmaa. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011486403.html
Kommentit (8640)
Vierailija kirjoitti:
"Suomen Vasemmistoliiton jäsenet äänestää europarlamentissa aina Venäjää vastaan, joten miksi valehtelette toistuvasti?"
On siis ok kuulua putinistien ryhmään, jos välillä äänestää putinistikonseksuksen vastaisesti? Mikään ei ole niin taipuisa kuin vassuloidin selkäranka.
Ai siis oli teidän mielestä okei, että persut meni 2019 europarlamentissa Venäjän rahoittamaan ryhmään?
Ai kun kiva, että myönnätte edes nyt, että siinä oli ideologinen tausta.
"persuthan sen katajan kimppuun vasaroin meni kotiin saakka"
Li Anderssonin EU-ryhmän jäsenissä on vasarahyökkääjiä, jotka moukaroivat vasaralla fasistiksi olettamiaan ihmisiä. Li Andersson osallistui saman porukan tukitilaisuuteen. Milloin vasemmisto irtisanoutuu poliittisesta väkivallasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika oli sanonut isänsäkin olevan maga"hullu" joten tuskin hän itse magaa kannatti ainakaan.
Jos isä oli magahullu niin poika oli megahullu.
Breivikin vanhemmat olivat sosiaalidemokraatteja, eli Breivik on megademari.
ja Breivikin suuri esikuva oki eräs Jussi Halla-aho.
Kerro ihmeessä tarkemmin Halla-ahon vaikutuksesta Breivikin toimintaan:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poika oli sanonut isänsäkin olevan maga"hullu" joten tuskin hän itse magaa kannatti ainakaan.
Ei kun justhan täällä on sivukaupalla väitetty, että perhetausta on ratkaiseva ja näin ollen Robinson oli republikaani-maga. Niin sittenhän Breivik oli sosiaalidemokraatti...
Breivik reki manifestin poliittisesta kannastaan, Robinson ei.
Joten turhaa sönkötystä.
Eiköhän transunnussija ole kertonut manifestin ransurakkaalleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeistokonservatiiveille voisi alkaa myöntämään muuttoavustusta heikäläisen ideologian mukaisiin maihin, kuten Saudi-Arabia ym, jos lupaavat olla palaamatta. Suomessa on liikaa haittaoikeistolaisia nykyisin.
Minä avaisin itärajan porttia sen verran, että äärioikeistoa kannattavat voitaisiin työntää maasta ulos. Äärioikeisto kannattaa totalitarismia ja itärajan takana on juuri sellainen valtio. Venäjällä teljetään tällä hetkellä sukupuolivähemmistöjä vankilaan homoseksuaaleista lähtien; juuri tätä täällä hilluvat äärioikeistopellet haluavat.
En ole äärioikeistolainen enkä oikeistolainen sen paremmin, mutta kysyn nyt ihan hyvällä sinulta, että mitä ihmettä tarkoittaa "sukupuolivähemmistö"? Oletko edes miettinyt sanaa hokiessasi, kuinka hölmö se on. Mitään "vähemmistö"sukupuolta ei ole yksinkertaisesti olemassaka, mutta tuota päätöntä termiä vain hoetaan ja normalisoidaan kuin papukaijat, jopa mediassa. Miten pihalla ihmiset jo ovat ihmisen biologiasta, kun joku marginaaliväen sateenkaarioppi tunkee tosiasioiden tilalle ja normalisoidaan jopa oppikirjoihin painettavaksi. Miten tämä voi olla ylipäätä mahdollista.
Sukupuolia on kaksi, kumpaakin suht tasamäärä. Luonto on ihmeellinen asia, kun molempia sukupuolia tulee tasaiseen tahtiin. Onko tämän toteaminen jo "äärioikeistolaista", huhhuh. Jotain rajaa.
Seksuaalivähemmistöjä on olemassa, "sukupuolivähemmistö" on satua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeistokonservatiiveille voisi alkaa myöntämään muuttoavustusta heikäläisen ideologian mukaisiin maihin, kuten Saudi-Arabia ym, jos lupaavat olla palaamatta. Suomessa on liikaa haittaoikeistolaisia nykyisin.
Minä avaisin itärajan porttia sen verran, että äärioikeistoa kannattavat voitaisiin työntää maasta ulos. Äärioikeisto kannattaa totalitarismia ja itärajan takana on juuri sellainen valtio. Venäjällä teljetään tällä hetkellä sukupuolivähemmistöjä vankilaan homoseksuaaleista lähtien; juuri tätä täällä hilluvat äärioikeistopellet haluavat.
Vasemmiston voisi lähettää sinne samalla oven avauksella. Minkä puolueiden jäsenet äänestivätkään rajalakia vastaan? Minkä puolueen jäsenet kuuluvat putinistien ja vasarah
persuthan sen katajan kimppuun vasaroin meni kotiin saakka
Persujen paikallisosastosta potkut saanut natsisekopää ei ole persu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Suomen Vasemmistoliiton jäsenet äänestää europarlamentissa aina Venäjää vastaan, joten miksi valehtelette toistuvasti?"
On siis ok kuulua putinistien ryhmään, jos välillä äänestää putinistikonseksuksen vastaisesti? Mikään ei ole niin taipuisa kuin vassuloidin selkäranka.
Ai siis oli teidän mielestä okei, että persut meni 2019 europarlamentissa Venäjän rahoittamaan ryhmään?
Ai kun kiva, että myönnätte edes nyt, että siinä oli ideologinen tausta.
Persut menivät Huhtasaaren johdolla Venäjän rahoittamaan äärioikeiston ryhmittymään Soinin kiellosta huolimatta.
https://www.aamulehti.fi/kotimaa/art-2000007552205.html
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista ole kuin tuon peukkupään omissa harhoissa. Breivikin yli tuhatsivuisesta kirjoituskokoelmasta muutama rivi oli lainattu Halla-aholta.
Vierailija kirjoitti:
Li Anderssonin EU-ryhmän jäsenissä on vasarahyökkääjiä, jotka moukaroivat vasaralla fasistiksi olettamiaan ihmisiä. Li Andersson osallistui saman porukan tukitilaisuuteen. Milloin vasemmisto irtisanoutuu poliittisesta väkivallasta?
Ja Li Andersson liittyy Charlie Kirkkiin miten? Ja ei, en ole VL äänestäjä.
Onkohan tämä ketju nyt taputeltu, kuten kirkkikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta saamme lukea kommentteja vasemmaltakin laidalta että olisipa Charlie vielä elossa. Se kuitenkin tuli julkisuuteen rauhoittelemaan ja puhumaan asiallisesti verrattuna siihen edelliseen ja nyt some tietojen perusteella toimittaja Milo Yiannopoulos tekee paluun julkisiin keskusteluihin. Kohta ei ole enää poliittista korrektiutta, kivapuhetta ja turvallisia tiloja.
Yhdysvalloissa moni konservatiivi on viime päivinä sanonut että sovinnollisuus kuoli Charlie Kirkin myötä.
Lähteitä kiitos.
Selaa nettiä muualtakin kuin blueskystä. Käy vaikka niiden konservatiivien suosimilla palstoilla ja katsele niiden konservatiivien videoiden kommentteja.
Laitahan nyt vaikka edes yksi lähde.
Lähde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta saamme lukea kommentteja vasemmaltakin laidalta että olisipa Charlie vielä elossa. Se kuitenkin tuli julkisuuteen rauhoittelemaan ja puhumaan asiallisesti verrattuna siihen edelliseen ja nyt some tietojen perusteella toimittaja Milo Yiannopoulos tekee paluun julkisiin keskusteluihin. Kohta ei ole enää poliittista korrektiutta, kivapuhetta ja turvallisia tiloja.
Yhdysvalloissa moni konservatiivi on viime päivinä sanonut että sovinnollisuus kuoli Charlie Kirkin myötä.
Katsopas huviksesi tuon Milon videoita youtubesta tai mistä tahansa somesta niin näet millaista puhetta tulee kuulumaan jos tuo on nyt totta että se palaa "eläkkeeltä" julkisiin keskusteluihin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja Li Andersson liittyy Charlie Kirkkiin miten? Ja ei, en ole VL äänestäjä.
Onkohan tämä ketju nyt taputeltu, kuten kirkkikin.
Persut ja Kataja liittyy Charlie Kirkiin miten?
"Lähde."
Eli lähteitä ei ole, pelkkä väite vain. Check.
Vierailija kirjoitti:
Ennemmin helvetti jäätyy kuin se että vassari tuomitsisi äiti venäjän toiminnan. Tämän takia Li vei vassarit välittömästi venäjää tukevaan liittoutumaan EU:ssa
Vierailija kirjoitti:
"Lähde."
Eli lähteitä ei ole, pelkkä väite vain. Check.
Minä en todellakaan ala sinulle niitä kaivella. Jos et sen vertaa jaksa itse nähdä vaivaa niin jauha vaikka lopun ikääsi natsisammakoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista ole kuin tuon peukkupään omissa harhoissa. Breivikin yli tuhatsivuisesta kirjoituskokoelmasta muutama rivi oli lainattu Halla-aholta.
Juurihan itse kerroit vaikutuksen, joten onhan se sitten olemassa. Tidistit itse valheeksi väittämäsi todeksi, "peukkupään" puolesta.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö avuton itse osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan itse kerroit vaikutuksen, joten onhan se sitten olemassa. Tidistit itse valheeksi väittämäsi todeksi, "peukkupään" puolesta.
😂
Minkä vaikutuksen? Peukkupään harhat sen kuin korostuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopas huviksesi tuon Milon videoita youtubesta tai mistä tahansa somesta niin näet millaista puhetta tulee kuulumaan jos tuo on nyt totta että se palaa "eläkkeeltä" julkisiin keskusteluihin
Niinhän se sanoi tulevansa takaisin. Ja hän ei ole niin hienotunteinen kuin Kirk oli, joten kovaa settiä tulossa.
Laitahan nyt vaikka edes yksi lähde.