Mikä on huonoin iso museo jossa olet Suomessa käynyt?
Isolla tarkoitan laajoja näyttelytiloja. Miksi oli huono?
Kommentit (28)
Musiikkimuseo Fame Helsingissä. Esitteli muka suomalaista musiikkia, mutta siitä ei kerrottu mitään. Esim koska ensimmäinen suomalainen levy ilmestyi? Kenen levy se oli? Milloin radiossa alettiin soittaa pop-musiikkia? Siellä oli esillä joku Dingon Neumannin takki ja Nightwishin jotain vip-passeja eikä paljon muuta. Liput oli sairaan kalliita, onneksi oli museokortti niin ei tarvinnut maksaa.
Tampere-talon Van Gogh Live. Täyttä paskaa, lippu yli 20 e.
Arkkitehtuurimuseo Helsingissä pari vuotta sitten. Oli niin tylsää.
Milavida Tampereella. Muutama periodihuone, tosin sinällään hyvin tehdyillä nukeilla. Outo ja epätoimiva rakenne, isot portaat ylös ja itse näyttely pikkuinen kulma kerroksesta. Alakerran kahvila ja myymälä kolkkoja.
Vierailija kirjoitti:
Milavida Tampereella. Muutama periodihuone, tosin sinällään hyvin tehdyillä nukeilla. Outo ja epätoimiva rakenne, isot portaat ylös ja itse näyttely pikkuinen kulma kerroksesta. Alakerran kahvila ja myymälä kolkkoja.
Kävit varmaan silloin kun Milavidan vaihtuva näyttely oli suljettu näyttelynvaihdon vuoksi? Milavidassa on 2 eri näyttelyä. Toinen pysyvä näyttely esittelee museotalon omistaneen perheen elämää 1800-luvulla, ja vaihtuva näyttely on yleensä jotain muotiin liittyvää, esim nyt Rooman oopperan pukuja. Milavidan näyttelyopastukset on ihan parhaita ja siellä järjestetään muoti-luentoja yms jotka ovat ilmaisia. On siis ihan Tampereen parhaimpia museoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävit varmaan silloin kun Milavidan vaihtuva näyttely oli suljettu näyttelynvaihdon vuoksi? Milavidassa on 2 eri näyttelyä. Toinen pysyvä näyttely esittelee museotalon omistaneen perheen elämää 1800-luvulla, ja vaihtuva näyttely on yleensä jotain muotiin liittyvää, esim nyt Rooman oopperan pukuja. Milavidan näyttelyopastukset on ihan parhaita ja siellä järjestetään muoti-luentoja yms jotka ovat ilmaisia. On siis ihan Tampereen parhaimpia museoita.
En ole käynyt näyttelyvaihtojen aikana. Olen nähnyt useamman noita muotiin liittyviä vaihtuvia näyttelyitä, joka kerta ovat olleet yhtä ankeita.
Tekniikan museo. Esillä sitä sun tätä ilman punaista lankaa. Moni juttu kulahtanut tai rikki.