Mikä on inhokkiruokasi?
Kommentit (65)
Lasagne. En ole koskaan syönyt hyvää sellaista missään. Mössöä.
Kaikki juustolla lantraaminen varsinkin. Sellaista moni mässyttää innolla vaikka ei maistu miltään muulta kuin siltä juustolta eli rasvalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sienet, joista kaikkien kuuluu tykätä tai muuten on "outo". Kaikki eivät vaan ymmärrä, että ihmisten maku- yms. aistitkin ovat yksilöllisiä.
Minua tökkii sienissä jo pelkkä hajukin.
Sienet ovat kuin pyyhekumia pureksisi. yök yök.
Sieniähän on sitten eri hajuisia, makuisia ja erilaisilla tekstuurilla. Jotkut ovat säikeisiä kuin liha. Lisäksi niitä voi syödä eri muodossa, aina sienipölystä sienitahnaan tai -keittoon, kokonaisista pihvin täytteenä.
Jos suomalaiset lajikkeet tekee tiukkaa, esim. aasialaiset ovat maultaan usein neutraalimpia ja monipuolisempia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siskonmakkarakeitto. Tavallisesta makkarakeitosta tykkään.
Onko siskonmakkarakeitossa ne " makkarat" vaaleanpunaisia kovia klimppejä? En ole koskaan aikaisemmin syönyt mutta sairaalassa kuulemma sitä tarjottiin. Itse en tunnistanut mutta syömättä jäi, en tarjoaisi edes koiralle. Ei ole ihmisen ruokaa.
Siskonmakkaroissa on lihapitoisuus joku 65-70 % eli vähän eri luokkaa kuin tavallisessa makkarakeitossa.
Sushi ja paistetut muikut. Graavilohi.
Muoviin pakatut kolmioleivät, muovitetut sämpylät ym. tuotteet. Jos on aivan pakko, syön, mutta en pidä näistä enkä itse osta koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siskonmakkarakeitossa ne " makkarat" vaaleanpunaisia kovia klimppejä? En ole koskaan aikaisemmin syönyt mutta sairaalassa kuulemma sitä tarjottiin. Itse en tunnistanut mutta syömättä jäi, en tarjoaisi edes koiralle. Ei ole ihmisen ruokaa.
Siskonmakkaroissa on lihapitoisuus joku 65-70 % eli vähän eri luokkaa kuin tavallisessa makkarakeitossa.
Kyllä ainakin minun makkarakeitossa makkarassa on 90% lihaa, en tiedä mistä jauho makkarasta sinä keiton teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin minun makkarakeitossa makkarassa on 90% lihaa, en tiedä mistä jauho makkarasta sinä keiton teet.
En mistään, kun olen kasvissyöjä, mutta useimmissa lenkkimakkaroissa kai lihapitoisuus on jotain 40 prosenttia.
Tilliliha, limaiset ruoat, läski, sianjauheliha, seitipakastekala, silakat ym.
Fasaanileike pihlajanmarja hyytelö ja rosmariiniperunat. Muuten hyvä, mutta aivan liian kallis.
Veriruoat. En syö niitä koskaan, vaikka nuoruudesta muistan, että maultaan veriohukaiset ovat kyllä ihan hyviä, mutta se, mistä ne on tehty, alkoi myöhemmällä iällä tökkimään vastaan. Myös jos lihapakkauksessa lilluu verta, menee ruokahalu. Syönkin liharuoista pääasiassa kana- ja kalaruokia, joissa ei verta lillu näkyvästi.
Sisäelimiä en myöskään syö muuta kuin joskus maksaa makkaran tai pasteijan muodossa. Paistettunakin maksa menee kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kaalikeitto 🤢🤮
Tämä, oksu tulee jo ajatuksestakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sienet, joista kaikkien kuuluu tykätä tai muuten on "outo". Kaikki eivät vaan ymmärrä, että ihmisten maku- yms. aistitkin ovat yksilöllisiä.
Minua tökkii sienissä jo pelkkä hajukin.
Sieniähän on sitten eri hajuisia, makuisia ja erilaisilla tekstuurilla. Jotkut ovat säikeisiä kuin liha. Lisäksi niitä voi syödä eri muodossa, aina sienipölystä sienitahnaan tai -keittoon, kokonaisista pihvin täytteenä.
Jos suomalaiset lajikkeet tekee tiukkaa, esim. aasialaiset ovat maultaan usein neutraalimpia ja monipuolisempia.
Totta. Mun kaveri harrastaa lampaankääpää ja leikkaa ne pitkiksi suikaleiksi ja tekee kastiketta. Semmoisen suikaleen kun saa suuhun, niin ei auta pureminen vaan siitä on toinen pää suussa ja toinen mahassa.🤮
Aivan kaamea tunne.🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mistään, kun olen kasvissyöjä, mutta useimmissa lenkkimakkaroissa kai lihapitoisuus on jotain 40 prosenttia.
En ole ikinä tehnyt tuollaisesta makkarasta keittoa. Tiesitkö, että kaupasta voi ostaa lihaisempaa makkaaraakin?
Sinihomejuustolla hunnutetut punajuuret. Vasikka. Karitsa. Osterit.
Vierailija kirjoitti:
Lasagne. En ole koskaan syönyt hyvää sellaista missään. Mössöä.
Kaikki juustolla lantraaminen varsinkin. Sellaista moni mässyttää innolla vaikka ei maistu miltään muulta kuin siltä juustolta eli rasvalta.
Liiallinen juustokuorrutus on kuvottavaa. Yksi käsittämättömin asia maailmassa on neljän juuston pizza. Siis joku haluaa ihan oikeasti syödä vehnäjauholättyä hirveällä kasalla pelkkää juustoa?!? 🤢🤢