Mikä on inhokkiruokasi?
Kommentit (65)
Vartaassa paahdettu persu. Hajukin etovampi kuin tuoreessa jossa vain silmiä kirvelevä löyhkä.
Minulla ei ole oikein mitään inhokki ruokaa mutta kalaruokia ja mereneläviä en voi allargian takia syödä.
Vierailija kirjoitti:
Siskonmakkarakeitto. Tavallisesta makkarakeitosta tykkään.
Onko siskonmakkarakeitossa ne " makkarat" vaaleanpunaisia kovia klimppejä? En ole koskaan aikaisemmin syönyt mutta sairaalassa kuulemma sitä tarjottiin. Itse en tunnistanut mutta syömättä jäi, en tarjoaisi edes koiralle. Ei ole ihmisen ruokaa.
Tein hernekeittoa mistä unohtui suolat ja herneet jäi koviksi. Tuli kieltämättä yksi pahimmista ruuista mitä on hetkeen syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siskonmakkarakeitossa ne " makkarat" vaaleanpunaisia kovia klimppejä? En ole koskaan aikaisemmin syönyt mutta sairaalassa kuulemma sitä tarjottiin. Itse en tunnistanut mutta syömättä jäi, en tarjoaisi edes koiralle. Ei ole ihmisen ruokaa.
Katsopa telkkarista miten niitä tehdään. Puristetaan sormilla suolesta. Näyttää niin kuin jotkut peräpukamat pullahtaisi ulos. Liian ihonväristä se makkara ollakseen ruokaa.
Lipeäkala, silakkaruuat, sian ihra.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tätä jo kysytty?
Viimeksi eilen.
Keskustelu | Aihe vapaa | 19:16 | 9.9.2025 | 43
Vierailija kirjoitti:
Maitoon tehty kaalikeitto
Maitokaali
Ravioli. Ihan sama kuinka monta kertaa olen kokeillut, eri tyylisiä ja eri paikoissa, pasta on joko kuin raaaksi jäänyttä tai mössöä, tarjotaan usein kastiketta imitoivassa lirukeitossa, ja kaikista kauheinta on se sissijuustomainen mähmä sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsopa telkkarista miten niitä tehdään. Puristetaan sormilla suolesta. Näyttää niin kuin jotkut peräpukamat pullahtaisi ulos. Liian ihonväristä se makkara ollakseen ruokaa.
Ne pallerot voi paistaa ennen soppaan lisäämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen grillimakkara on ihan yhtä lailla kääritty persereikään.
Maitoon tehty kaalikeitto