Olisiko hyvä idea alkaa opiskelemaan
Kommentit (23)
Opiskelu kannattaa aina jos aihe on mieleinen.
Kato mua, kato mua!! Tämmöinen huomion kerjäys sitten tänään...
Miten niiden muidenkin, loputtomien ideoiden kanssa on käynyt? Ero, muutto, kirja, Youtube ja oliko vielä muitakin?
Vierailija kirjoitti:
Miten niiden muidenkin, loputtomien ideoiden kanssa on käynyt? Ero, muutto, kirja, Youtube ja oliko vielä muitakin?
Kirja yms tulee sitten kun teini on aikuinen. Olen monta kertaa sen sanonut.ap
Ei tule. Sullahan ei ollut mitään käsitystä, miten edes julkaisujutut toimii. Ja ihan omalla nimelläkö vielä tekisit? Miten se vaikuttaisi sun lapseesi...Ja kun ei voi olla varma, mikä on totta ja mikä ei. Se "syöpä" ei ilmeisesti ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei tule. Sullahan ei ollut mitään käsitystä, miten edes julkaisujutut toimii. Ja ihan omalla nimelläkö vielä tekisit? Miten se vaikuttaisi sun lapseesi...Ja kun ei voi olla varma, mikä on totta ja mikä ei. Se "syöpä" ei ilmeisesti ainakaan.
No ainahan mua yritetään latistaa. Mikään ei onnistu, mitään ei saisi tehdä.ap
Itsehän sä aina niitä loputtomia ideoitasi täällä jankutat ja kyselet. Onko mitään silti tapahtunut? Ja miksi muiden pitäisi AINA kommentoida niitä? Pelkkää huomionhakua.
Tämä palsta on siitä hyvä, että jos täällä nauretaan, niin osaa ennakoida jo miten mies suhtautuu asiaan.ap
Mitä ihmettä se sille miehelle kuuluu?
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä se sille miehelle kuuluu?
No sitä, että esim etäopiskeluun tietokonejuttuihin tarvitsen neuvoa mieheltä. Ei mulla tuollaiset asiat suju kuin ns normaalilla ihmisellä. Vaikka reaaliaineissa olen hyvä, niin kaikki tuollaiset on mulle vaikeita.ap
Ei sinun kognitiivinen kapasiteetti riitä yliopistotason opiskeluun, oli aihe mikä hyvänsä. Etkö sinä ollut heikkolahjainen?
Vierailija kirjoitti:
Ei sinun kognitiivinen kapasiteetti riitä yliopistotason opiskeluun, oli aihe mikä hyvänsä. Etkö sinä ollut heikkolahjainen?
Mulla on oppimisvaikeuksia. Mutta tuskin olen heikkolahjainen, kun kerran yläasteen keskiarvo oli 7,6. Ja ihan normaalissa koulussa sen kävin.ap
Vierailija kirjoitti:
Entäpä Aruban matka... :D
Vierailija kirjoitti:
Eli siihen tyssäsi sekin idea🤦
Ei se mihinkään ole tyssännyt. Olen mä pilkkaamista niin paljon kuullut ettei mikään haittaa.ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on siitä hyvä, että jos täällä nauretaan, niin osaa ennakoida jo miten mies suhtautuu asiaan.ap
Tämä palsta on mitä on, älä tee mitään päätöksiä näiden mielipiteiden pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä palsta on mitä on, älä tee mitään päätöksiä näiden mielipiteiden pohjalta.
No en eikä mua edes miehen kommentit haittaa. Mä olen tottunut. ap
Mitäs sanotte? ap