Päänsärkyä rv.28
Mistä ihmeestä tämä päänsärky voisi johtua? Tässä vähän taustatietoa: Minulla oli pidemmän aikaa melkein joka päivä päänsärkyä, jonka vuoksi menin lääkäriin ja poskiontelontulehdushan minulla oli, sain lääkekuurin. Torstaina lääkekuuri loppui ja samana päivänä minulla oli neuvola (alkuviikkona ei särkenyt päätä), ei valkuaista virtsassa, mutta joudun mittailemaan verensokeria 6pv, koska paastoarvo oli +0,1 yli raja-arvon. No, ei siinä vielä mitään, mutta paineet oli hieman kohollaan (140/84), jonka takia neuvolan täti mittas ja mittas ja käski seurailla kotona. (Edellisessä raskaudessa minulla oli raskausmyrkytys, mutta paineet sillon 150/100 kieppeillä.)Asia rupes niin paljon vaivaamaan ja harmittamaan, että sain päänsäryn sillon to. iltana eikä sen jälkeen ole särytöntä päivää ollut. Toisinaan päätä särkee aamupäivästä, päivällä ei ollenkaan ja taas sitten illalla. Joka päivä en ole Panadolia ottanut, vain silloin kun särky on ollut kovin kovaa ja todella häiritsevää. No, ne paineet ovat olleet hieman kohollaan normaalista, noin ehkä viisi pykälää ei sen enempää... Onkohan tämä jotain niska- hartiaperäistä vai onko jo raskausmyrkytys tulossa?! Viime viikolla kävin myös hieronnassa, ja hartiat oli pari päivää sen jälkeen tosi kipeät, mutta ei päänsärkyä...