Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä toisitte Englannista kotiin tuliaisina?

Vierailija
09.09.2025 |

Teetä nyt ainakin. Olen menossa käymään ja mietin että mitä kannattaisi tuoda. Lasten vaatteet ovat verottomia niin niitä ajattelin ostaa, todella edullisia. 

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu Britanniaan enää matkustaa. Maa on kaaoksessa, sisällissodan partaalla.  Rikollisuus hipoo taivaita, naiset eivät voi kulkea rauhassa missään. Kaduilla et voi käyttää puhelinta, koska se varastetaan heti. Metrossa/ busseissa joudut häiriköidyksi, takseihin ei voi luottaa. Kadut täynnä telttoja, kerjäläisiä, hulluja kadut täynnä. Lontoossa ei saa palvelua englannin kielellä. Todella vaarallinen paikka valkoihoiselle.

Kumma. Mun kaveri on asunut ja työskennellyt Lontoossa yli 40 vuotta, eikä ole koskaan maininnut mitään. Enkä itsekään ole huomannut tuollaista, toki viime käynnistä on jo vähän yli 10 vuotta.

Vierailija
42/57 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Giniä, viski on Irlantilaista tai  Skotlantilaista. Suosittelen orginaali giniä siinä ei maistu katajan maku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen

Vierailija
44/57 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsisin Bravissimon liikkeet. Rintsikoita isoissa koossa ja muotoon ommeltuja vaatteita. Kerrankin vyötärö näkyvissä.

Vierailija
45/57 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luteita tulee tuliaiseksi, haluaa tai ei. 

Vierailija
46/57 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viskiä.

Englannissa nyt ei hääviä viskiä valmisteta. Eri asia jos Skotlantiin olisi menossa.

Vierailija
47/57 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu Britanniaan enää matkustaa. Maa on kaaoksessa, sisällissodan partaalla.  Rikollisuus hipoo taivaita, naiset eivät voi kulkea rauhassa missään. Kaduilla et voi käyttää puhelinta, koska se varastetaan heti. Metrossa/ busseissa joudut häiriköidyksi, takseihin ei voi luottaa. Kadut täynnä telttoja, kerjäläisiä, hulluja kadut täynnä. Lontoossa ei saa palvelua englannin kielellä. Todella vaarallinen paikka valkoihoiselle.

Kumma. Mun kaveri on asunut ja työskennellyt Lontoossa yli 40 vuotta, eikä ole koskaan maininnut mitään. Enkä itsekään ole huomannut tuollaista, toki viime käynnistä on jo vähän yli 10 vuotta.

Itse kävin kesällä eikä mitään ongelmia ollut eikä tullut myöskään luteita. Mitään en kyllä ostanut tuliaisiksi, koska suurimman osan tuotteista saa netistä halvemmalla.

Vierailija
48/57 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bootsilla on ns. omia tuotteita, joissa hinta-laatusuhde mainio. Esim. seerumit ja jalkavoide.

Lasten ja nuorten vaatteita.

Ja keksejä minäkin toisin. 

Vierailija
49/57 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua mennä hakemaan teetä maasta jossa ei kasva teepensas. Toisaalta tuodaan Sveitsistäkin suklaata. Tuskin kaakaopuut Alpeilla kasvaa.

Vierailija
50/57 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä siellä juuri mitään sellaista myydä mitä ei täältä kotinurkilta saisi helpommin ostettua. Ainakaan sellaista mitä itse tarvitsen. Mitään Lontoo-teemaista turistikrääsää en halua.

Vierailija
51/57 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Giniä, viski on Irlantilaista tai  Skotlantilaista. Suosittelen orginaali giniä siinä ei maistu katajan maku.

G&T 😂

Vierailija
52/57 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinappi sipsejä.

Vierailija
53/57 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G&T 😂

Toimii aina 🍸

Vierailija
54/57 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viskiä.

Parhaat viskit löytyy kyllä Skotlannin puolelta.

Vierailija
55/57 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fudgea, sellaisesta liikkeestä jossa tekevät sitä paikan päällä siinä näkösällä ja on täydellisen tuoretta! Paljon fudgea! 

Britit tekevät järisyttävän hyviä keksejä myös, toisin niitäkin jotta olisi mitä teen kanssa herkutella. 

Lastenvaatteita olen myös ostanut, ne ovat paljon edullisempia 

Fudgea ei saa tuoda koska se on tehty maidosta!

Saa tuoda fudgea UK - > EU. Toiseen suuntaan ei tosin taida saada. 

Vierailija
56/57 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edesmenneen kuningattaren suosimat aperitiiviainekset eli Gordon's London Dry Gin ja ja Dubonnet sekä peribrittiläisiä crackereita juuston kanssa nautittavaksi.  Munakuppeja jollain kivalla brittiläisellä kuva-aiheella, samoin animaatiohahmopehmoja, itse toin Aardmanin tuotannosta Late Lampaan, Wallacen & Gromitin ja Kananlennon hahmoja. Jos jollain on joku tietty suosikkijalkapallojoukkue niin sen fanitavaraa.

Vierailija
57/57 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat tuoda jotain pientä ja halpaa mutta hyödyllistä, tuo kuulakärkikyniä. Niitä aina tarvitaan ja kuluvat loppuun. Ei haittaa vaikka olisivat stereotyyppisiä tai hölmöjäkin "Lontoon nähtävyydet"-kyniä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kuusi