Oletko epäillyt kumppanisi pettävän sinua ja saanut hänet lopulta kiinni?
Miten hän jäi kiinni?
Itellä tilanne että hyvää suhdetta takana 8v. Eräs henkilö väitti minulle että mieheni ei ole rehellinen ja hakee netistä itselleen nais/ seksiseuraa.
Kotona ei ole ollut mitään sellaista mikä herättäisi epäilyksiä miehen rehellisyydestä. On paljon kotona. Tekee töitä kotoa käsin etänä. Käy hrrastuksessa jossa itse usein mukana.
Aloin vain miettiä että onko kellään käynyt niin että kumppani josta ikinä ei uskoisi että pettää, on pettänyt kuitenkin. Jäikö kiinni ja miten?
Kommentit (31)
Kyllä.
Tuli vaan jotenkin outo olo miehen käytöksestä. En oikein osaa selittää millä tavalla. Ei vaan käyttäytynyt täysin kuin ennen.
Kävin sitten tarkastamassa hänen tietokoneen ja sitä kautta löysin naisen, johon hän oli tutustunut muutama kuukausi sitten ja sekstasi aktiivisesti hänen kanssaan netin välityksellä. Suunnittelivat tapaamista.
Erosin. Mies juoksi tuon naisen perään. 4kk sen jälkeen he erosivat, nainen petti exääni. Mies yritti sitten madella takaisin, minä totesin että ei kiitos, voi mennä takaisin sen netti-ihastuksen luokse.
Nykyään olen yhdessä maailman ihanimman miehen kanssa. Jos vähääkään epäilys, niin kannattaa katsoa tietokone/puhelin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä jäi eukko kiinni. En mene yksityiskohtiin, että millä tavoin. Se saattaa kuitenkin lukea tätä palstaa. Sen verran vihjaan kuitenkin, että pidän itseäni aika fiksuna ihmisenä ja vedätti minua mennen tullen. Oli vain huonoa tuuria, että jäi kiinni. Exälle terveisiä, että et ikinä ollut niin hyvä ihminen, mitä mainostit aina olevasi.
Olisit nyt kertonut ne yksityiskohdat, niin menisi terveiset oikeaan osoitteeseen.
Epäilin naisystävääni (40v hoitsu sairaalassa) kevytkenkäiseksi. Kokeilin kepillä jäätä, tein puolitosissani keksityn instatilin esittäen Sebastiania, 27v tukholmalaista, erikoistuvaa mieslääkäriä joka konferenssimatkalla samassa yliopistollisessa sairaalassa missä puolisoni on töissä.
"Sebastian" (eli minä) lähetti puolisolleni flirttailevan viestin englanniksi yhtenä keskiviikkona klo 12.05 , jossa hän esitteli itsensä ja suorasukaisesti kertoi olevansa yksinäinen iltaisin hotellissaan, pyytäen puolisoani seuraksi hotellille sinä iltana. Huomenna koittaa lähtö takaisin Solnan Karoliiniseen instituuttiin. Klo 12.25 puolisoni lähetti mulle viestin whatsappissa että "hitsit kun joudun tänään jäämään ylitöihin, jonojen ylityöpurkua osastolla, tulen ehkä siinä 22 aikoihin, haethan lapset hoidosta pus 😘".. loput sitten arvaattekin... Jukka 82
Vierailija kirjoitti: Kyllä. Tuli vaan jotenkin outo olo miehen käytöksestä. En oikein osaa selittää millä tavalla. Ei vaan käyttäytynyt täysin kuin ennen. Kävin sitten tarkastamassa hänen tietokoneen ja sitä kautta löysin naisen, johon hän oli tutustunut muutama kuukausi sitten ja sekstasi aktiivisesti hänen kanssaan netin välityksellä. Suunnittelivat tapaamista. Erosin. Mies juoksi tuon naisen perään. 4kk sen jälkeen he erosivat, nainen petti exääni. Mies yritti sitten madella takaisin, minä totesin että ei kiitos, voi mennä takaisin sen netti-ihastuksen luokse. Nykyään olen yhdessä maailman ihanimman miehen kanssa. Jos vähääkään epäilys, niin kannattaa katsoa tietokone/puhelin.
Tämä. Minäkin seurustelen maailman ihanimman naisen kanssa ja ratsaan hänen puhelimen, tietokoneen, selaushistorian ja vakionahan on perhejako päällä että voin aina halutessani tarkastaa missä hän liikkuu. Ihan parasta kun voi rakkaaseen luottaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kyllä. Tuli vaan jotenkin outo olo miehen käytöksestä. En oikein osaa selittää millä tavalla. Ei vaan käyttäytynyt täysin kuin ennen. Kävin sitten tarkastamassa hänen tietokoneen ja sitä kautta löysin naisen, johon hän oli tutustunut muutama kuukausi sitten ja sekstasi aktiivisesti hänen kanssaan netin välityksellä. Suunnittelivat tapaamista. Erosin. Mies juoksi tuon naisen perään. 4kk sen jälkeen he erosivat, nainen petti exääni. Mies yritti sitten madella takaisin, minä totesin että ei kiitos, voi mennä takaisin sen netti-ihastuksen luokse. Nykyään olen yhdessä maailman ihanimman miehen kanssa. Jos vähääkään epäilys, niin kannattaa katsoa tietokone/puhelin.
Tämä. Minäkin seurustelen maailman ihanimman naisen kanssa ja ratsaan hänen puhelimen, tietokoneen, selaushistorian ja vakionahan on perhejako päällä että voin aina halutessani tarkastaa missä hän liikkuu. Ihan parast
Minkähän takia sinua niin risoo, että epäluottettavan ihmisen toiminta aina lopulta herättää huomiota?
Juu aika moni nainen on hoorannut elämänaikana. Ei kyllä ole harmittanut kun ei olla yhdessä asuttu. kehtaavat vielä viestitellä myöhemmin. Huh mitä low level skeidaa. Ihan vähä-älyisiä keikkoja. Entisen kanssa risteilylle. Joku uus äijä ja heti hooraamiseksi. Kumpikin tiesi että heti tulee kenkää kun näin tekee. Mutta pakko vielä whats viestiä pistää ja blokkauksen jälkeen soitella ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kyllä. Tuli vaan jotenkin outo olo miehen käytöksestä. En oikein osaa selittää millä tavalla. Ei vaan käyttäytynyt täysin kuin ennen. Kävin sitten tarkastamassa hänen tietokoneen ja sitä kautta löysin naisen, johon hän oli tutustunut muutama kuukausi sitten ja sekstasi aktiivisesti hänen kanssaan netin välityksellä. Suunnittelivat tapaamista. Erosin. Mies juoksi tuon naisen perään. 4kk sen jälkeen he erosivat, nainen petti exääni. Mies yritti sitten madella takaisin, minä totesin että ei kiitos, voi mennä takaisin sen netti-ihastuksen luokse. Nykyään olen yhdessä maailman ihanimman miehen kanssa. Jos vähääkään epäilys, niin kannattaa katsoa tietokone/puhelin.Tämä. Minäkin seurustelen maailman ihanimman naisen kanssa ja ratsaan hänen puhelimen, tietokoneen, selaushistorian ja vakionahan on perhejako päällä että voin aina halutessani tarkastaa missä hän liikkuu. Ihan parast
Jos en olisi koskaan tarkastanut exän tietokonetta, olisin varmaan hänen kanssa yhä suhteessa, enkä suinkaan seurustelisi nykyisen kanssa.
Nykyisen puhelinta tai tietokonetta en ole kertaakaan tarkistanut, mutta mies on antanut kaikki vapaudet ne katsoa halutessani. Hänellä sama oikeus.
Se, että voi käydä katsomassa toisen puhelimen on myös luottamusta. Meidän ei tarvitse salata toisiltamme mitään.
Yleisemmin ne, jotka inisevät ettei saa katsoa ovatkin niitä, jotka pettävät netissä jatkuvasti tai muuten puhuvat paskaa puolisostaan heidän selän takana. Miten ihania suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Minäkin seurustelen maailman ihanimman naisen kanssa ja ratsaan hänen puhelimen, tietokoneen, selaushistorian ja vakionahan on perhejako päällä että voin aina ha
Minua risoo se, että ensiksi sanotaan seurustelevansa maailman ihanimman ihmisen kanssa. Heti perään tokaistaan että heti kun siltä tuntuu, ratsaa sen puhelin ja tietokone.
Miksi maailman ihanimman seurustelukumppanin puhelin ja tietokone pitää ratsata?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä. Minäkin seurustelen maailman ihanimman naisen kanssa ja ratsaan hänen puhelimen, tietokoneen, selaushistorian ja vakionahan on perhejako päällä että voin aina hal
Mun mielestä tuo se vasta on kamalaa kun ollaan mukamas niin ihanasti yhdessä ja silti pitää olla tuollainen takaportti että "saat katsoa mun puhelimen koska vaan". Newsflash, amatööripettäjät pettää omalla puhelimella/tietokoneella. Ammattilaiset tietää että ne pidetään puhtaina kaikesta epämääräisestä. Vieraissa vehtaamiseen on ihan omat laitteet ja liittymät, joita ei kotiin tuoda. Silloin voit olla turvallisin mielin ja esittää pyhimystä, rakentaa luottamusta jne "haluatko katsoa puhelimeni vaikka nyt heti?" Eikä tarvitse jännittää tuleeko perheillan aikana kiusallisia puheluita tai viestejä.
Tiedän, koska olen itse ammattipettäjä.
Tiedän erään reilu nelikymppisen miehen, joka pettää kumppaniaan jotain seitsemättä vuotta. Hällä on ainakin yksi toinen nainen vaimonsa selän takana. Tapaavat silloin kun mies on töissä, harrastuksissa tai keikkareissuilla, tai kun vaimo on reissussa.
Toisenkin tapauksen tiedän, jossa salasuhteilijat ilmoittivat aina kotona menevänsä töihin ja töihin ilmoittivat, että ovat sairaana.
Useimmiten nää pettäjät on tyyppejä, joista ei ensisilmäyksellä uskoisi, mutta kun sen näkee niin sen tosiaan näkee.
Isoin ja selkein merkki on puhelimen salailu. Eli jos kumppani piilottelee puhelintaan hullun lailla, etkä näe siitä vilaustakaan ja se laitetaan aina pois näyttö alaspäin kun tulet paikalle, on aika selvää, että jotain salailtavaa on.
Ap, kuka sulle kertoi tuon tiedon? Ottaisin itse selvää asioista ja kysyisin asiasta myös mieheltä.
Löydät kyllä totuuden kun vähän teet salapoliisin työtä. Lähde töihin tai reissuun, palaa aikaisemmin kuin olet ilmoittanut, jne. Jos miehesi lähtee jonnekin, seuraa perässä. Tsekkaa harrastusvälineet, onko niitä käytetty. Ja kai nyt vieraat tuoksut haistaa?
Jos et ole miehesi seurassa joka hetki 24/7, pettäminen on mahdollista.
No en mutta ei hän ole mikään taivaanlahja naisille, ihan mukava kaveri muuten. Joten ... en usko ....