Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Coop jansson fileet.

Vierailija
09.09.2025 |

Olen muutoin hylännyt coop tuotteet heikon laadun vuoksi, mutta nyt Janssonin kiusausta tehdessä huomasin, ettei prismassa ollut kuin coopin fileitä. Ajattelin virheellisesti, ettei se voi niin huonoa olla ja ostin. Kotona pilkoin perunat ja sipulit ja avasin ensimmäisen filepurkin viidestä ostamastani. Ei ole kyllä mitään tekemistä Jansson fileiden kanssa. Aivan törkeä haju, maku ja koostumus. Pakko hakea K-marketista aidot abban tuotteet. Tuli kallis Jansson, enkä koskaan enää osta yhtäkään coop tuotetta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nam, hyvää! :D

Vierailija
2/7 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö mitään sillintyylisiä, mutta Coop noin muuten on antanut just tuollaiset kokemukset. Xtran laatua, Rainbown hinnat. No ehkä vähän heikompi laatu ja korkeampi hinta sittenkin. Ihme psskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi hyviä!

Vierailija
4/7 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coop:lla on huomattavasti huonolaatuisempaa tavaraa, kuin mitä oli Xtralla ja Rainbowilla. Huono valinta S-ryhmältä. En osta Coop tuotteita.

Vierailija
5/7 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Coop tonnikalaa sen sijaan kehutaan ja aion kokeilla.

Vierailija
6/7 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää on 👴🏻👍🏻

Vierailija
7/7 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla taas on vastaavasta tuotteesta ihan hyvä kokemus. Osteassani olin hyvin skeptinen, mutten millään raaskinut maksaa Abbasta kolminkertaista hintaa ja otin riskillä vierestä Coopia. Ainut ero Rainboein Jansson-fileisiin oli, että Coopin rasiassa oli oikeasti sitä kalaa, isoja fileitä ja monta. Ja maultaan oli ehkä hiukan miedompaa kuin Rainbow. Oikein hyvä kiusaus niistä tuli, joten ostan varmasti toistekin.

Noin yleensä Coop-tuotteet eivät vakuuta. Laatu on selkeästi huonompaa kuin Rainbow-tuotteissa, joitain poikkeuksia lukuun ottamatta, mutta hinnat samat tai jopa korkeammat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kaksi