Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olin kalassa koko aamun.

Vierailija
09.09.2025 |

Hieno sää oli kalastaa, ihan tyyntä oli. Sainkin parikymmentä ahventa jigillä. Jätin kalaverkot mereen ja nostan ne huomenna aamulla. Kannattaa mennä nyt kalaan, se on hyvä harrastus kaikille työttömille. Aion kalastaa noin 15 kg ahven filettä pakastimeen talveksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain ahvenia pelkällä koukulla ilman matoa. 

Vierailija
2/16 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahven on siitä hyvä kala että sitä saa aika helposti ja se menee nopeasti kaupaksi. Ihmiset kyllä ostaa ahventa koska saa kaupan hintoja paljon halvemmalla. Vihjaan vaan että työttömille tienisti mahdollisuus, voi tienata viikossa 300 euroakin käteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko Cutriheleenä?

Vierailija
4/16 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahven on siitä hyvä kala että sitä saa aika helposti ja se menee nopeasti kaupaksi. Ihmiset kyllä ostaa ahventa koska saa kaupan hintoja paljon halvemmalla. Vihjaan vaan että työttömille tienisti mahdollisuus, voi tienata viikossa 300 euroakin käteen.

Siinäpä on ensiksi verottaja kimpussa ja sen jälkeen työvoimaviranomainen. Tulos: sakot, taloudellisen hyödyn menettäminen valtiolle ja ikuinen karenssi. Kannattaako? Ennemmin kannattaa syödä saaliit itse.

Vierailija
5/16 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaikille työttömille eikä muillekaan. Kaikilla ei ole kalastusvehkeitä, eikä taitoja, tai halua tappaa kaloja itse, tai ei ole edes vesistöä kaikilla lähettyvillä.

Ärsyttäviä tämmöiset yleistäjät, jotka luulevat, että samalla asialla, mitä itse tekee, kaikkien muittenkin asiat korjaantuisivat.

Vierailija
6/16 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kävin kalassa viimeksi 1973. Ihan turhanpäiväistä hommaa.

Vierailija
7/16 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä on ensiksi verottaja kimpussa ja sen jälkeen työvoimaviranomainen. Tulos: sakot, taloudellisen hyödyn menettäminen valtiolle ja ikuinen karenssi. Kannattaako? Ennemmin kannattaa syödä saaliit itse.

myy tutuille

Vierailija
8/16 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaikille työttömille eikä muillekaan. Kaikilla ei ole kalastusvehkeitä, eikä taitoja, tai halua tappaa kaloja itse, tai ei ole edes vesistöä kaikilla lähettyvillä.

Ärsyttäviä tämmöiset yleistäjät, jotka luulevat, että samalla asialla, mitä itse tekee, kaikkien muittenkin asiat korjaantuisivat.

On sitten vieraannuttu luonnosta ja luonnon antimista. Puhelin varmaan kaikilla työttömällä kuiten on ja netti,sieltä voi kysellä ilmaisia onkia. Tuhansien järvien maa ja meren rantaa ihan tarpeeksi. Ja jos on erakoitunut,sille ei voi mitään kun ei ole tukiverkkoja. Joltain vois kysyä lähdetkö mukaan ongelle. Minä ongin, sinä perkaat.

Vierailija
9/16 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää opetella kalastamaan. Sitten kun oppii niin siitä on hyötyä. Itse voin elää kalaa syömällä 4 kuukautta vuodesta. Ostaa vaan perunaa ja lisukkeet kalan kanssa.

Vierailija
10/16 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kova kalamies olet jos ahvenfileetä kalastat.

Vierailija
11/16 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

myy tutuille

Tutut ne vasta mielellään käräyttävätkin kateuksissaan sekä verottajalle että työkkärille. Eli ei kannata, usko jo.

Vierailija
12/16 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää opetella kalastamaan. Sitten kun oppii niin siitä on hyötyä. Itse voin elää kalaa syömällä 4 kuukautta vuodesta. Ostaa vaan perunaa ja lisukkeet kalan kanssa.

Vaikka kala onkin tosi hyvää, niin kannattaa muutakin syödä kuin pelkää kalaa (ja pottua). Joku puutostauti varmasti iskee jos näin meinaat elellä.

Vierailija
13/16 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka kala onkin tosi hyvää, niin kannattaa muutakin syödä kuin pelkää kalaa (ja pottua). Joku puutostauti varmasti iskee jos näin meinaat elellä.

Olen kalastanut 35 vuotta ja syönyt paljon kalaa. Olen ollut aina terve enkä ole juuri sairastellut. En usko että mikään puutos tauti tulee koska olen syönyt kaksi viikkoakin kalaa joka päivä.

Vierailija
14/16 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seitä saa mukavasti kaupasta paljon siistimpää.

Vierailija
15/16 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mato-ongella saa helposti kalaa ja sen osaa kaikki. Heittokalastus vaatii sitten jo vähän osaamistakin, mutta tuurilla saa silläkin.

Vierailija
16/16 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mato-ongella saa helposti kalaa ja sen osaa kaikki. Heittokalastus vaatii sitten jo vähän osaamistakin, mutta tuurilla saa silläkin.

Ensiksi pitäisi tappaa mato ongenkoukkuun ja sitten pitäisi tappaa kala, joka menee koukkuun. Olen niin täydellinen mamis, etten kyseiseen touhuun pysty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän