Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Loukkaava ystävä

Vierailija
09.09.2025 |

Saimme lapset yhtä aikaa noin kuukausi sitten. Me kävimme viemässä sairaalaan kukat& kortin heille. Kun pyysivät, menimme heille kotiin katsomaan vauvaa. Veimme lahjan, ja laitoimme heille tekstarilla onnittelut jokaiselle.

Kun meidän lapsi syntyi, heiltä ei tekstaria tullut. Ihmeteltiin. Ei tullut sitten viikonloppuna  kukkalähetystä myöskään. No. Ajattelin et varmaan tulevat katsomaan sitten pian. Eipä kuulunut ketään. Nyt olen pari kertaa viestittänyt heille jotain; ja eivät jaksa edes lukea viestiä. 

Että tälläinen hyvä ystäväperhe meillä. Todella loukkaa vastavuoroisuuden puute. Ajankohta särkee sydämen. Meidän vauva ei kiinnosta ketään mutta heidän kyllä. 

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla mikä tahansa oma tai läheisen sairastuminen tai muu perhekriisi taustalla.

Vierailija
22/22 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä kokemusta ihan samasta🥹💔 olin keskosen kanssa kotona, kun ystäväni viestillä vain uteli ketä meillä on käynyt lasta katsomassa sukulaisia ja laittoi viestejä eri paikoista joissa hän kaupungilla oleili. On hyvätuloinen ekonomi, mutta myöskään meille päin ei mitään muistamista tullut, vaikka nykyään Woltit sun muut hyvin toimii.

Siis odotitte lahjoja vaikka Woltilla? :D Luuletko olevasi joku maailman napa lapsesi kanssa? Ei Suomessa mitään lahjoja lähetellä kun kakaroita syntyy. Taisit odottaa kieli pitkällä jotain kallista kun "hyvätuloinen ystävä". Sinunlaisia lokkeja yrittää usein kaveerata myös minun kanssani josko pääsisi hyötymään rahallisesti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi