Isäkään ei enää huomioinut syntymäpäivääni
Aina ennen on huomioinut. No vissiin taas on joku pielessä. T. Valis
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyykö jonkun oikeasti huomioida aikuisen ihmisen syntymäpäivä? Mitä huomiota kaipaat? Itse olen ihan tyytyväinen jos kukaan ei muista vanhenemista. En itsekään välillä huomaa toisten juhlapäiviä kiireisessä arjessa.
Yleensä on kortin lähettänyt.ap
Suomen posti tuntien kortti saattaa saapua tänään, parin vuoden kuluttua tai jäädä kokonaan saapumatta. Toki sekin on mahdollista, että isäsi on yksinkertaisesti tällä kertaa unohtanut.Oli miten oli, en sinuna loukkaantuisi, vaan soittaisin ja kysyisin muina naisina kuulumisiaan. Samalla selviäsi todennäköisesti sekin, mistä on kysymys.
Kyllä mä olen soitellutkin. Ei hän mitään ole sanonut. Kertoili juhlistaan vaan jonne kutsuttiin kaikki muut paitsi minä. ap
Oletko sä kysynyt sun isältä miksi sua ei kutsuttu niihin juhliin?
Vierailija kirjoitti:
Huomioiko sitten joidenkin isät??
Kyllä, isä soitti jokavuosi onnittelupuhelun siihen asti että kuoli 85v.
Vierailija kirjoitti:
En. En vaan jotenkin saa kysyttyä.ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se asia olisi varmaan hyvä selvittää, muuten se jää hiertämään teidän välejä. Mä olisin niin loukkaantunut tollasesta käytöksestä, etten pitäisi mitään yhteyttä niihin keneenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se asia olisi varmaan hyvä selvittää, muuten se jää hiertämään teidän välejä. Mä olisin niin loukkaantunut tollasesta käytöksestä, etten pitäisi mitään yhteyttä niihin keneenkään.
Niin, onhan tämä kaikki outoa. Juhlissa oli kuitenkin paljon porukkaa mm adoptiovanhemmat ja adoptioon annettu aikuinen lapsi. Tulee tunne, ettei välitä tästä nuoremmasta lapsesta yhtään. ap
Mun äiti unohti tänävuonna kokonaan mun synttärit. Parina vuotena on jo sekoillut päivämäärässä ja nyt ei muistanut ollenkaan. Ymmärrän hyvin että ikä ja pää tekevät temppujaan ja olen tyytyväinen että hän vielä tietää kuka olen. Aikansa kutakin.
No outoa kyllä jos on aiemmin muistanut ja muutenkin käytös välttelevää. Kysyisin suoraan mistä kenkä puristaa.