Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isäkään ei enää huomioinut syntymäpäivääni

Vierailija
09.09.2025 |

Aina ennen on huomioinut. No vissiin taas on joku pielessä. T. Valis 

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täytyykö jonkun oikeasti huomioida aikuisen ihmisen syntymäpäivä? Mitä huomiota kaipaat? Itse olen ihan tyytyväinen jos kukaan ei muista vanhenemista. En itsekään välillä huomaa toisten juhlapäiviä kiireisessä arjessa. 

Yleensä on kortin lähettänyt.ap

Onko pitkä aika jo? Mulle tuli anopilta kortti 2 vk myöhässä.

Mutta myöhästyneet onnittelut täältä sitten ainakin 🎂💐

Onhan se tietysti voinut jäädä seikkailemaan jonnekin. Kerran tuli isän lähettämä joulukortti maaliskuun alussa, vaikka leiman mukaan oli lähettänyt sen joulukuun alussa. Kaikki nimi ja osoitetiedot oli oikein. Nykyään on tuollaista.ap

Vierailija
22/35 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistiko sun siskot? 

Ei. Ne ei ole koskaan muistaneet. Ei edes lapsena.ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomioiko sitten joidenkin isät??

Luultavasti vaimot hoitaa onnittelut ja syntymäpäivät ja muun yhteydenpidon monissa perheissä.

Näin se taitaa olla. Ei mun isoisät tai isä huomioi kenenkään syntymäpäiviä. Nimen voi kirjoittaa korttiin jos vaimo pyytää. 

Vierailija
24/35 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis meillähän ei äiti huomioinut, kun muutaman kerran mun synttärit, kun olin ala-asteella. Isä on sitten tosiaan aina ennen yleensä kortin lähettänyt. No, heillähän oli se iso juhla, jonne tuli koko suku ja tuttavat paitsi mua ei kutsuttu.ap

Käytät liikaa alkoholia juhlissa? Meillä jää nykyään ne kutsumatta vaikka muuten oltaisiin tekemisissä. 

En mä ole missään juhlissa koskaan juonut alkoholia.ap

Vierailija
25/35 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt luulisi, että oman lapsen syntymäpäivän muistaa. Voi tietysti olla että ohi menee jostain syystä, ellei se ole kalenteriin merkitty vaikka sen tietääkin koska se on. Itsenikin pitää aina merkata kahden poikani synttärit kalenteriin, että varmasti muistan onnitella. Plus heidän vaimojensa nimpparit ja synttärit ja lapsenlasten myös. Muuten menee ohi.

Voihan se iskä muistaa myöhässä. Itse en ottaisi siitä pulttia ellei muistaisi. Omat vanhemmat on jo kuolleet ja äitihän ne synttärit aina muisti.

Mun mielestä lapsellista sellainen tilanne mitä joku sanoi, että en muista kun ei isäkään muista.

Vierailija
26/35 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän nyt tänä vuonna lähettänyt nimipäivä korttiakaan. Veikkaan, että jotenkin liittyy noihin juhliin, joihin mua ei kutsuttu. Isä ollut jotenkin erilainen,  kun olen puhelimessa hänen kanssaan jutellut.ap

Vierailija
27/35 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dementia tulossa, ei enää muista.

Vierailija
28/35 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis meillähän ei äiti huomioinut, kun muutaman kerran mun synttärit, kun olin ala-asteella. Isä on sitten tosiaan aina ennen yleensä kortin lähettänyt. No, heillähän oli se iso juhla, jonne tuli koko suku ja tuttavat paitsi mua ei kutsuttu.ap

Käytät liikaa alkoholia juhlissa? Meillä jää nykyään ne kutsumatta vaikka muuten oltaisiin tekemisissä. 

Juhlissa pitää huomioida muutenkin muut. Jos joku koko ajan valittaa, arvostelee tai vaatii erityiskohtelua, pilaa muittenkin juhlat. Ei liity ap:n tilanteeseen, tuli vaan mieleen omasta sukulaisesta, joka oli kyllä raitis.

Vierailija
29/35 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla sama . Muistan kaikkien ja isä ja sisko ei meinaa millään muistaa minua . Ilmeisesti en merkitse heille mitään .

Vierailija
30/35 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juhlissa pitää huomioida muutenkin muut. Jos joku koko ajan valittaa, arvostelee tai vaatii erityiskohtelua, pilaa muittenkin juhlat. Ei liity ap:n tilanteeseen, tuli vaan mieleen omasta sukulaisesta, joka oli kyllä raitis.

Mä kyllä osaan juhlissa käyttäytyä. Hiljainen mä olen enkä suuna päänä enkä edes missään juhlissa ole ikinä alkoholia juonut.ap

Vierailija
31/35 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomioiko sitten joidenkin isät??

Kyllä, meidän vaari soitti kaikille lapsille ja lapsenlapsille aina syntymäpäivänä kuolemaansa asti. Kuoli 92-vuotiaana.

VOi vaari parka kyllä on osa annettu.

Vierailija
32/35 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perhe on kyllä niin outo. Ei mitään sisaruussuhteita minuun kummallakaan sisarella. Keskenään ovat hyviä ns kavereita. Ja minä olen yrittänyt lapsesta lähtien, että saataisiin sisaruussuhteet kuntoon. ap

Vierailija
33/35 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postin syyhän se on. Onhan tuokin joku lohtu prinsessalle kun nyt kortti ei ole tullut.😭😩

Vierailija
34/35 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nyt luulisi, että oman lapsen syntymäpäivän muistaa. Voi tietysti olla että ohi menee jostain syystä, ellei se ole kalenteriin merkitty vaikka sen tietääkin koska se on. Itsenikin pitää aina merkata kahden poikani synttärit kalenteriin, että varmasti muistan onnitella. Plus heidän vaimojensa nimpparit ja synttärit ja lapsenlasten myös. Muuten menee ohi.

Voihan se iskä muistaa myöhässä. Itse en ottaisi siitä pulttia ellei muistaisi. Omat vanhemmat on jo kuolleet ja äitihän ne synttärit aina muisti.

Mun mielestä lapsellista sellainen tilanne mitä joku sanoi, että en muista kun ei isäkään muista.

Mikä psykiatri luulet olevasi. Et kehtais nuolla huomionhakuista prinsessaa. Hän luulee olevansa vieläkin 12vee.

Vierailija
35/35 |
09.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Postin syyhän se on. Onhan tuokin joku lohtu prinsessalle kun nyt kortti ei ole tullut.😭😩

Mä en kyllä luule olevani mikään prinsessa. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yksi