Onko ketään videovuokraamo-yrittäjiä? Kuinka kannattavaa on toiminta? entä ansiotaso kuukaudessa?
Kommentit (23)
Oiskohan kelllään faktatietoa? Itse toimii tai joku sukulainen/tuttu t: AP
Erittäin kannattavaa. Kyllä tässä maailmantilanteessa on aivan kuningasidea pistää videovuokraamo pystyyn! Ei jengi jaksa sitä kovan onnen kundii joka päivä kytätä subilta, ne haluu hyvän dvd:n videovuokraamosta. Ainoa mistä olen huolissani on piratismi, mutta muuten hyvä idea pistää videovuokraamo pystyyn. Kilpailua tämä maa tarvitsee ja ne makuunin hinnat on hirveitä.
Vierailija kirjoitti:
Erittäin kannattavaa. Kyllä tässä maailmantilanteessa on aivan kuningasidea pistää videovuokraamo pystyyn! Ei jengi jaksa sitä kovan onnen kundii joka päivä kytätä subilta, ne haluu hyvän dvd:n videovuokraamosta. Ainoa mistä olen huolissani on piratismi, mutta muuten hyvä idea pistää videovuokraamo pystyyn. Kilpailua tämä maa tarvitsee ja ne makuunin hinnat on hirveitä.
Edelliset kommentit vuodelta 2007
Hyvä idea. Itsekin omistan videovuokraamon. Omaan tuotekategoriaan sisältyy myös c-kasetit, joiden kanssa vuokraan c-kasetti-donglen jotta sen saa puhelimeen kiinni.
Ei ole kokemusta videovuokraamosta mutta itse pyöritän kirjavuokraamoa ja nostan noin 6000€/kk palkkaa.
Jaaha joku urpo nostelee ketjujaan vuodelta 2007. Et sitten saanut sitä elämää hankittua
Hyvin harvat vuokraisivat enää elokuvia vuokraamoista. Parilla klikkauksella netistäkin saa vuokrattua elokuvia.
Plex sovelluksestakin näkee ilmaiseksi elokuvia. Youtubessakin on ilmaisia elokuvia ja maksullisia suoratoistoja on hirveän paljon.
Videovuokraamot ovat historiaa. Nykynuorisoilla ei taida edes olla mitään millä pyörittää levyllisiä elokuvia.
Filmtownilla menee paremmin kuin makuunilla. Kilpailu on kovaa, mutta kandee yrittää, Suomi tarvitsee yrityksiä. Ei kukaan jaksa katsoa 24:ää ja pakoa katsella jokapäivä, ne haluaa jonkun uuden leffan tsiigata. Ostin just uuden dvd soittimen ja meen vuokraamaan boratin.
Vuokrasin movieboxin ja 7 leffaa viikonlopuksi.
Hyvä idea kun 10% ihmistä omistaa dvd-aseman.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä idea. Itsekin omistan videovuokraamon. Omaan tuotekategoriaan sisältyy myös c-kasetit, joiden kanssa vuokraan c-kasetti-donglen jotta sen saa puhelimeen kiinni.
Pääsenkö töihin? Osaan kiristää löystyneet c-kasettien nauhat.
Tietokoneissakaan ei ole enää DVD- asemia. Videonauhureita saa etsiä kirpputoreilta.
Mä ostin xbox 360:n just Anttilasta ja nyt kipasen makuuniin vuokraamaan boratin. Jos perustat videovuokraamon etkä ole yhtä kallis kuin filmtown, niin voit menestyä. VHS:llä nauhoitin joskus leffoja mutta toi digiboksi himmeli tuli sotkemaan kuvioita.
Videovuokraamolla on valoisa tulevaisuus. Ei kukaan jaksa kokoajan katsella kovan onnen kundia telkkarista. Kauheasti se kovan onnen kundi pyörii, kokoajan uusintana.
Nyt saa Filmtownista 3 leffaa kympillä! Meillä on kanta-asiakkuus. P.S. haluaisko joku ostaa meiltä 300 DVD-leffaa? Löytyy Puffy vampyyrintappajaa ym.
Kaikki on susta ittestäs kiinni, olosuhteilla ei ole väliä. Kunhan työskentelet kovasti 24/7, niin aivan varmasti saat videovuokraamon menestymään. Hankit työvoiman ulkomailta paikallisesti sopimalla niille palkaksi hyvän mielen. Suomalainen työvoima on liian kallista ja järjestäytynyttä, älä siis suomalaisia palkkaa. Voit aina vedota siihen että ne ei ole ahkeria, niinhän jyväjemmaritkin tekee marjanpoimijoiden suhteen.
T: cuckoomus nuori
Videovuokraamokin on järkevämpi ja kannattavampi idea kuin tunnin juna.
Mun mielestä videovuokraamo voi menestyä vain, jos siellä on elokuvia laserdisc formaatissa.
Ilman laserdisc formaatin elokuvia ei ole rahkeita menestyä. Bluray ei kelpaa kenellekään, laserdisc sen olla pitää.
tuli paljon halvemmaksi.
nykyään ei ole enään tarvetta kun kanavia on niin paljon