Mies. Hyväksyisitkö paremmin pettämisen naiselta...
... Jos hän pettää toisen naisen kanssa? Onko siinä ero jos nainen pettää miehen kuin naisen kanssa?
Kommentit (8)
Eipä haittaisi, jos pettää toisen miehen tai naisen kanssa, jos kertoo siitä rehellisesti ja katuu. Jos salaa ja valehtelee kysyttäessä, niin painukoot helvettiin. Rakastava ihminen ei valehtele.
No valitettavasti ylipäätään biseksuaalisuus olisi minulle este parisuhteeseen ryhtymiselle. Vaikka minulla ei sitä asiaa tietenkään ole mitään vastaan, niin se vain estäisi kiinnostukseni parisuhdemielessä. Ja myös sen käymisen ilmi jo suhteessa ollessani, en oikein haluaisi jatkaa enää.
Seksin määritelmän mukaan täytyy tapahtua penetraatio. Naiset keskenään eivät voi harrastaa seksiä tämän määritelmän mukaan.
Paino sanalla: pettää.
Ei siinä ole mitään epäselvää tai selitteleviä tekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Seksin määritelmän mukaan täytyy tapahtua penetraatio. Naiset keskenään eivät voi harrastaa seksiä tämän määritelmän mukaan.
Mielenkiintoinen määritelmä. Kerro lisää.
Vierailija kirjoitti:
Luepa ne määritelmät uudelleen ja mieti oikein tarkkaan.
Voit miettiä asiaa myös toisinpäin: mitä jos mies olisi kokenut jonkin seksuaalisen heräämisen ja jäänyt kiinni miehen kanssa hommailusta? Kokisitko itse riittäväsi hänelle enää?
En usko että olis eroa.