Mitä synttärilahjaksi 6v tytölle jolla on jo kaikkea?
Kommentit (35)
Älä anna mitään, vaan ota siltä se puhelin pois.
Raha on todella hyvä lahja, meillä tuossa iässä oli lapsilla aina joku asia mihin halusivat säästä. Meillä tytöllä noi Schleich hevoset ja tarvikkeet ovat olleet sellaisia mihin on mennyt paljon rahaa.
Onko tyttö jo kokeillut kaikkia terapiasuuntauksia? Olisiko vielä jokin kiva huuhaahoito kokeilematta?
Vierailija kirjoitti:
Raha on todella hyvä lahja, meillä tuossa iässä oli lapsilla aina joku asia mihin halusivat säästä. Meillä tytöllä noi Schleich hevoset ja tarvikkeet ovat olleet sellaisia mihin on mennyt paljon rahaa.
Mikä vit un scheisse hevonen keksi parempia ideoita dorka.
Ap
10€ lahjakortti Jungle Juice baariin. Saa sillä yhden juoman. Mun tyttö saanut kaveriltaan ja itsekin annoimme tytön koulukaverille. Toki jos paikkakunnalla ei sitä tai vastaavaa ole niin ei sitten. Mut joku vastaava aineeton lahja.
PS5, tutustuu ihmisiin. Itse hankin pleikkarin kun lapset olivat 6 ja 10. Aina oli tekemistä ja nyt pärjäävät isompina. Oikeasti. Toinen aloitti Aallossa, toinen amiksessa pelialaa.
Vierailija kirjoitti:
PS5, tutustuu ihmisiin. Itse hankin pleikkarin kun lapset olivat 6 ja 10. Aina oli tekemistä ja nyt pärjäävät isompina. Oikeasti. Toinen aloitti Aallossa, toinen amiksessa pelialaa.
Ei siitä mitään helevetin inceliä tule
Ap
Antaisin votkaa ja jortikkaa tuon ikäiselle naiselle
500 euroa rahaa rittää ihan hyvin.
Viewmasteria sillä ei varmasti vielä ole. Eikä luultavasti markkinapalloakaan.
Osta lankaa ja virkkuukoukku ja opeta virkkaamaan vaikka pipo ensi talveksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä veisin, jos mahdollista ja jos tyttöä kiinnostaa, tytön vaikka merimaailmaan tai jonnekin muualle lapsia kiinnostavaan kokemukseen. Leffakin toimii varmasti!
Paskoja ideoita keksikää parempia!!
Ap
Ap on ikävystynyt. Laittoi tämän aloituksen vain että pääsisi vi**uilemaan. Onko nyt hyvä mieli?
Meillä on kirjastollinen kirjoja lapselle ja nanny on lukenut hänelle ne kaikki.
Ap