Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos jotain ihmistä kuvataan sanalla "porvarillinen", millainen oletat hänen siis olevan?

Vierailija
22.09.2008 |

Ihan mielenkiinnosta kyselen mielleyhtymiänne.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutusta, keskiluokkainen, uskoo omillaan toimeentulemiseen.

Vierailija
2/6 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jokseenkin ahdasmielinen, kapeakatseinen, konservatiivinen (juhlapyhät, perinteet pitää olla prikulleen, kuten etikettikirja kertoo) tekopyhä ( käy kirkossa joulunpyhinä, raamattua luetaan joulupöydässä, vaikka ei uskoa ei löytyisi tippaakaan), luokkatietoinen, tulotasoltaan ylempää keskiluokkaa, itsetietoinen, materialistinen, muutosvastainen, kulttuuria harrastava (koska niin kuuluu olla, vaikka ei tippaakaan olisi oikeasti kiinnostunut klassisesta musiikista, oopperasta tai baletista), äänestää yleensä kokoomusta. Siinäpä tulikin joitain mielleyhtymiä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muiden ihmisten mielipiteiden pohjalta. Otan mieluummin itse selvää ja tutustun.

Vierailija
4/6 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä, että minulla nousee oksennus kurkkuun kun tapaan porvarillisia ihmisiä.

5/6 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäisin vielä, että minulla nousee oksennus kurkkuun kun tapaan porvarillisia ihmisiä.

Vierailija
6/6 |
22.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti esim. nauttia taiteesta. Sitä varten ei tarvitse olla puna-vihreä nyppyvillapaitahampuusi.