Oletko ollut joskus Alkon oven takana odottamassa sen avautumista kello 9.00?
Huomenna Alko avautuu 9 minuuttia yli 9. Onko se muka jollekin ongelma?
Kommentit (38)
Toki olen ollut maanantaiaamuna jos perjantain viikonloppubileistä on uhannut loppua juomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, kerran taisin tulla jokusen sekunnin liian myöhään, ja ovet olivat jo sulkeutumassa. Silloin ketutti, ja opettelin ottamaan sen kymmenisen minuuttia lisäaikaa, että varmana ehtii.
Lähes typerintä mitä voi tehdä on aloittaa dokaaminen aamusta.
Nämä on aina näitä pahimpia alkoholisteja, jotka kuvittelee että alkoholi pitää kuluttaa välittömästi kun sen on ostanut. Itse käyn aika usein lauantaiaamuisin kaupassa ja totta kai sitten samalla reissulla haen vaikka sen viinipullon jos sellaista haluan illalla nauttia. Joskus voi olla että ostan sen pullon kaappiin moneksi viikoksi.
älä selitä,juot sen kuitenki heti, kun kotiin pääset
Vierailija kirjoitti:
Olen ja vielä tukevasti raskaana. En tosin ollut omalla asialla, vaan työpaikan henkilöstöjuhliin hakemassa kuohuviinejä.
Tää on paha! Sait varmaan katseita 😅
🇺🇦🇮🇱
En ikinä !!!!!! Vain sairaat ihmiset o heti jonos nalkuttamassa ja huutamassa pjaskojaan muille jo monta tuntia ennen, kuin se roskapaikka aukeeeeeeeeeeeee !!!!!!!! Ne pitäis kieltää kokonaan, kaikki alkot veks !!!! Tai sitte hintojen roima nosto !!!! Nykyään sielläkin myydään liian halvalla...........kunnon hintojen nosto, ei vaan pari senttiä, vaan ainakin 80 %: n nosto kaikesta !!! Tai sitte vaan muutaman tunnin per päivä. Eikä joka PV !!!!! Vain pari PV viikkoon, ja yksikään PV EI OLE viikonloppu, eikä perjantai !!!!!!!
Viinaa pitäisi saada ympäri vuorokauden kotiin kuljetettuna, ettei pääse hyvä putki ainakaan viinan puutteeseen kaatumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vaan mistä tuli tuo 9 minuuttia?
Joku sinua fiksumpi voisi päätellä että yksi minuutti viittaa kuukauden odotusaikaan
Vierailija kirjoitti:
En, kerran taisin tulla jokusen sekunnin liian myöhään, ja ovet olivat jo sulkeutumassa. Silloin ketutti, ja opettelin ottamaan sen kymmenisen minuuttia lisäaikaa, että varmana ehtii.
Ei sillä ole mitään väliä monelta aloittaa paitsi kaltaisellesi juopolle.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä joskus ja monesti olen siihen aikaan nähnyt puhallusratsian Alkon edessä parkkipaikalle tullessa. Monelta on kortti lähtenyt.
Samaa voisivat tehdä aamupäivällä karavaani alueen lähistöllä. Nyt kyllä niissäkin ryyppäys tahti hiipunut.
Nykyään pitäisi tehdä enemmän huumetestajä. Aikamoisessa pössyssä tuolla osa nimittäin liikkuu.
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli mennä istumaan penkille siihen eteen ja katsoa miksi joku menee maanantaina klo 9 Alkoon. Ihan uskomatonta!
Mikä maanantai-aamussa on niin erikoista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nämä on aina näitä pahimpia alkoholisteja, jotka kuvittelee että alkoholi pitää kuluttaa välittömästi kun sen on ostanut. Itse käyn aika usein lauantaiaamuisin kaupassa ja totta kai sitten samalla reissulla haen vaikka sen viinipullon jos sellaista haluan illalla nauttia. Joskus voi olla että ostan sen pullon kaappiin moneksi viikoksi.
Tuo on outo oletus, että se pitää juoda heti. Sitten kuitenkin samat selittää, että sitä pitää olla varalta kaapissa. No miten se nyt on? Saako olla, pitääkö olla vai ei sittenkään? Alkoholistin nämä on vaikeaa. Näillä on oma koodisto siihen, mitä saa ostaa ja juoda, mistä ja milloinkin.
Olen toisinaan. Käyn siellä usein kaupassakäynnin yhteydessä lauantaina, ja koska käyn kaupassa usein aikaisin aamulla ruuhkia välttääkseni, olen joutunut odottamaan muutaman minuutin Alkon aukeamista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tekisi mieli mennä istumaan penkille siihen eteen ja katsoa miksi joku menee maanantaina klo 9 Alkoon. Ihan uskomatonta!
Mikä maanantai-aamussa on niin erikoista?
Ollut viikonlopun kiinni. Olisitko ikinä arvannut, jos olisit vaan jäänyt pohtimaan?
Saako kaupasta huomenna jo 9.00 kaljaa? Onko tuo 9 minuuttia vain alkoissa?
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä sen typerämpää, kuin illalla aloittaminenkaan?
Ihan parasta kuumana kesäpäivänä tissutella kaljaa ja tehdä puutarhatöitä. Sit illalla aikaisin nukkumaan.
Vierailija kirjoitti:
Miten sä luulet sen katsomalla saavasi selville!?
Kyllä mä ainakin oon jokusen kerran käynyt Alkossa heti aamulla, mutta en silti ole juonut niitä heti.
Meillä töissäkäyvillä on aikataulut monesti tiukilla ja siellä Alkossa voidaan käydä ihan siitä syystä, että on asiaa samassa kauppakeskuksessa sijaitsevaan apteekkiin tms. Samalla sitten nappaa mukaan viinipullon, jonka tietää tarvitsevansa kahden viikon päästä pidettävissä juhlissa.
Kuulostaa oman alkoholismin peittelyltä tuollainen muiden käytöksen kyttäys ja paheksuntaa.
eiks sulla ole muuta tekemistä, hanki itselles elämä