Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ollut joskus Alkon oven takana odottamassa sen avautumista kello 9.00?

Vierailija
08.09.2025 |

Huomenna Alko avautuu 9 minuuttia yli 9. Onko se muka jollekin ongelma?

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä se syy olikaan, oliko se naisten juopottelu raskauden aikana? N. 5% lapsista vammaisia alkoholin takia vaikka ei ole ikinä vetänyt, vielä. Pari röökiä ehtii vetää 9 minuutissa, eli ei haittaa.

Vierailija
2/38 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se olisi ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan yhden kerran vuosikymmenten takaa, kun työmaalla oli harjakaiset ja minut pistettiin hakemaan viinat.

Itselläni on aina ollut hätävaraa kaapissa, enkä muutenkaan ole aloittanut ennen puoltapäivää.

Vierailija
4/38 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se ennen auennut 10.00? Joskus piti kauppareissu ajoittaa niin että alko oli auki.

Vierailija
5/38 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kerran taisin tulla jokusen sekunnin liian myöhään, ja ovet olivat jo sulkeutumassa. Silloin ketutti, ja opettelin ottamaan sen kymmenisen minuuttia lisäaikaa, että varmana ehtii.

Lähes typerintä mitä voi tehdä on aloittaa dokaaminen aamusta.

Vierailija
6/38 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkää hyvesignaliointia. 

Vierailija
7/38 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä joskus ja monesti olen siihen aikaan nähnyt puhallusratsian Alkon edessä parkkipaikalle tullessa.  Monelta on kortti lähtenyt.

Samaa voisivat tehdä aamupäivällä karavaani alueen lähistöllä.  Nyt kyllä niissäkin ryyppäys tahti hiipunut.

Vierailija
8/38 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÄÄNÄ AUMUNA

Vierailija
9/38 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekisi mieli mennä istumaan penkille siihen eteen ja katsoa miksi joku menee maanantaina klo 9 Alkoon. Ihan uskomatonta!

Vierailija
10/38 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ja vielä tukevasti raskaana. En tosin ollut omalla asialla, vaan työpaikan henkilöstöjuhliin hakemassa kuohuviinejä. 

Vierailija
11/38 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä. Tarkan markan matkaajina joskus aikoinaan odotettiin Alkon oven takana heti aamusta, että saadaan viinit reissulle ennen kuin painetaan rajan yli Norjaan. Muut säästösyistä Suomen puolelta tehdyt ostokset oli jo hankittu ennen ysiä.

Vierailija
12/38 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, kerran taisin tulla jokusen sekunnin liian myöhään, ja ovet olivat jo sulkeutumassa. Silloin ketutti, ja opettelin ottamaan sen kymmenisen minuuttia lisäaikaa, että varmana ehtii.

Nämä on aina näitä pahimpia alkoholisteja, jotka kuvittelee että alkoholi pitää kuluttaa välittömästi kun sen on ostanut. Itse käyn aika usein lauantaiaamuisin kaupassa ja totta kai sitten samalla reissulla haen vaikka sen viinipullon jos sellaista haluan illalla nauttia. Joskus voi olla että ostan sen pullon kaappiin moneksi viikoksi.

Vierailija
13/38 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nämä on aina näitä pahimpia alkoholisteja, jotka kuvittelee että alkoholi pitää kuluttaa välittömästi kun sen on ostanut. Itse käyn aika usein lauantaiaamuisin kaupassa ja totta kai sitten samalla reissulla haen vaikka sen viinipullon jos sellaista haluan illalla nauttia. Joskus voi olla että ostan sen pullon kaappiin moneksi viikoksi.

Kait merkkaat pulloon viikko numeron että muistat milloin on juotava.

Vierailija
14/38 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
15/38 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kait merkkaat pulloon viikko numeron että muistat milloin on juotava.

?

Vierailija
16/38 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut. Piti hakea tiimiläisille skumppapullo kun olin menossa irtisanoutumaan.

En tiedä miten sait väännettyä tuon 9 minuuttia joksikin ongelmaksi. Se että asiasta kerrotaan ei ole ongelmasta itkemistä.

Vierailija
17/38 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ollut aamulla viinakaupan ovella. Silloin kun olen juonut niin ostan kerralla tarpeeksi että voi jatkaa heti kun herää. Alkoholi on siitä paska päihde että kun sitä ottaa niin pitää juoda koko ajan tai tulee krapula. Nykyään juon todella harvoin. 

Vierailija
18/38 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut aamulla viinakaupan ovella. Silloin kun olen juonut niin ostan kerralla tarpeeksi että voi jatkaa heti kun herää. Alkoholi on siitä paska päihde että kun sitä ottaa niin pitää juoda koko ajan tai tulee krapula. Nykyään juon todella harvoin. 

Siksipä se krapula kannattaa kärsiä aamulla, sillä parjantai iltapäivästä sunnuntai iltaan jatkunut juominen kostautuu aivan maanantaina töissä. Toki työtön voi jatkaa vielä vaikka seuraavaan sunnuntaihin, mutta ne olot vaan pahenee, mitä pidempään on yhtäjaksoisesti humalassa.

Vierailija
19/38 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ihan sama mihin aikaan päivästä ne kaljansa juo

Vierailija
20/38 |
08.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oispa kaljaa🥲

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän