Minulla on kaapit täynnä upouusia kivoja kenkiä. Tässä iässä lihoin ja kengät eivät mahdu eikä vaatteetkaan, ei edes nahkahanskat.
Tämä on todella kurjaa tässä ikääntymisessä että tulee painoa lisää eikä sille voi mitään. Ei riipu pelkästään ruoan ja liikunnan määrästä. Laihduttaminen tosi vaikeaa.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Samat lainalaisuudet silloinkin pätee, lihoo, jos syö enemmän kuin kuluttaa. Itse en ole kerännyt grammaakaan lisää painoa, kun en mätä leipää ja muuta höttöä iltaisin napaani ja elämäntapa on aktiivinen. Ei toki voi syödä samaan tapaan kuin nuorena, mutta tuo että ihan hupsista keikkaa vaan tuli painoa lisää, niin ei pidä kyllä paikkansa. Jokainen gramma läskiä on itse suuhun laitettu.
Sun on turha moralisoida. Olen niin pienikokoinen että kalorimäärä jonka vuorokaudessa tarvitsen on niin pieni että toisille se olisi rankka laihdutuskuuridieetti. Jos syön jatkuvasti vain 1000 klca vuorokaudessa niin en ehkä saa kaikkia ravinteita mitä tarvitsen. Voi tietysti olla että osa on turvotusta ja osa myös että jalka on vaan levennyt. Fakta on että liian kireitä kenkiä en aio pitää ja pilata jalkojani. Monet ovat pilanneet omansa ties minkälaisilla kengillä. Minä en enkä aiokaan. En mätä mitään höttöä iltaisin.
Vierailija kirjoitti:
itselläni laski jalan holvikaari oikeasti yhden talven aikana sen verran että keväällä meni kaikki muut kun talvikengät uusiksi..ja lihoin talven aikana joku 3kg, se sitä tuskin aiheutti, vain ikä. Eli jouduin siirtymään H-lestin kenkiin tai ottamaan numeroa isomman kengät kun ennen. Tähän päälle vielä alkava vaivaisenluu toisessa jalassa.
Se on HÄÄKAKKU kun naisia lihottaa!