Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko jarrusukia tehdä itse?

09.04.2007 |

Harmittaa, kun pojalla on ihania sukkia vaikka kuinka, mutta jarruttomina niillä ei tällä hetkellä tee mitään... Onko kukaan tehnyt itse sukista jarrullisia? Voiko pohjiin laittaa jotain jonkinlaita kohoväriä tms.?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei ole koskaan ollut varsinaisia jarrusukkia käytössä. Tai on ollut, jos sukan pohjassa sellaiset on ollu, mutta en ole kokenut niitä mitenkään tarpeellisiksi. Lapset oppivat kyllä varomaan lattian liukkautta tavallisillakin sukilla : ) Eikä sisällä kuitenkaan juosta...

Vierailija
2/4 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsohan Emo-tuotannon tai Serivärin sivuilta ainetta nimeltä kohopasta tai turpopasta. Maksaa muutaman euron purkilta. Pastaan voi tarvittaessa lisätä väriäkin. Minun piti kokeilla konttaushousujen tekoa, mutta jäi kuitenkin. Piti kirjoittaa tästä jo tuohon konttaussukkisten ketjuunkin.

Ainoa ongelma voi olla aineen kiinnitys. En tiedä, miten kuumaa kiinnitys vaatii eli kestävätkö tekokuitua sisältävät sukat kiinnitystä. Suunnittelemani housut olisivat olleet 100 % puuvillaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan semmoisissa huusholleissa tarvitaan jarrusukkia. Meillä on muovimattoa ja parkettia... ja tosi kylmät lattiat mutta taaperolla on ENSIN jalassa Ruskovillan ihana 100% villasukka ja sen päällä tavalliset puuvillasukat.

Toisinpäin olis varmaan liukkaampikin, mutta näin ei meillä ainakaan tarvita jarrusukkia mihinkään.

Vierailija
4/4 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä voinee kokeilla. Tossut sukkien päälle ovat kätevät sen takia, että uloslähdettäessä voi ottaa tossut pois. Jarrusukkia ei suositella käytettäväksi kengissä. Toisaalta ei kai se sukkien vaihtokaan hankalaa olisi.