(^(oo)^) HELMET ' 06 vko 15 (^(oo)^)
Kommentit (23)
Oletteko käyttäneet palkattua lastenhoitoapua, voitteko suositella jotain? Meillä on kuun lopussa teatterireissu ja Silppu tarvitsisi kaitsijan max. muutamaksi tunniksi.
MLL:n sivuilla kävinkin jo tutustumassa.
KL.
En ole ainakaan viikkoon saanut aikaiseksi kirjoittaa tänne mitään, kun mun isän selkä leikattiin viime keskiviikkona ja olen paljon sitten ollut siellä sairaalassa. Onneksi isä pääsee tänään kotiin. Askarreltiin jo Veetin kanssa kortti, pitää käydä viemässä se papalle, kun pojat herää päikyiltä.
Pääsiäinen meni siis aika pitkälti sairaalassa, mutta yhtenä päivänä äidin kanssa tehtiin myös karitsan filettä ja valkosipuliperunoita. Jälkkäriksi tein pashaa. Oli kyllä hyvää, jotenkin tuota lammasta ei vaan tuu tehtyä muuta kuin pääsiäisenä.
Meiltä myös löytyy yksi roskisdyykkari. Joonaa ei voi päästää enää viemään roskia, kun se tonkii koko roskiksen, joten otan vain roskat pojan kädestä ja kiikutan se itse roskakaappiin. Meidän piti laittaa lapsilukko roskiskaapin oveen, kun sen lisäksi että Joona dyykkas niitä roskia se myös vei sinne leluja ym!
Ihanaa säätä luvattu loppuviikolle yli 15 astetta lämmintä! Nyt onkin ainakin täällä päin ollut niin tuulisia ilmoja, ettei oo kovin kauaa jaksanut ulkona värjötellä.
Taidan mennä lukemaan kirjaa, kun pojat nukkuu...
nonnu78 ja mukelot
Unohdin aiemmin mainita, että Helmi kerää myös kaikki roskat, mitkä löytää ja vie nätisti roskiin. Mutta samalla reissulla aloittaa myös dyykkaamisen niin kuin Silvakin =) Puistossa on kyllä ihan hyödyllistä, kun neiti kerää sieltä koko ajan roskia ja tuo mulle. Pysyy puisto siistinä! Enää Helmi ei laita noita kaikkia roskia suuhunsa, mutta on kyllä elämänsä aikana ehtinyt nuolla vaikka mitä, joten pitäisi vastustuskyvyn olla kunnossa. Kotona kyllä laittaa kaikki roskat ensin suuhun ennen kuin vie roskiin. Niellyt ei ole niitä onneksi enää tai kakan mukana ei ainakaan ole pitkään aikaan tullut paperinpalasia tms.
Mulla on ollut aamusta asti kurkku kipeä. Toivottavasti ei tästä enää pahene. Nukuin viime yön tosi huonosti (silloin ei tosin ollut vielä kurkku kipeä), enkä yleensä koskaan meinaa saada unta, kun mies pyörii. Tänään aion jäädä sohvalle nukkumaan, kun haluan nukahtaa ajoissa. Unohdettiin myös laittaa pesukone päälle, joten mulla ei ole enää edes mitään hommia, vaan voisin mennä nukkumaan. Jos kerrankin ois klo 23 sängyssä (tai tänään siis sohvalla).
Öitä!
T:Fassiloora ja Helmi