Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotteko jäädä asumaan isoon kotiinne, kun lapset muuttavat pois vai muuttaa itsekin pienempään?

Vierailija
07.09.2025 |

Miten on?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsalo on itselle hankittu tietäen ettei lapsia hankita, tässä on asuttu kahdelleen+kissa ja näillä on tarkoitus mennä hautaan asti

Vierailija
22/27 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuteta. Itse rakennettu talo (220 neliö) ja talli (80 neliöä). Paitsi jos joku lapsista haluaa tämän niin siinä tapauksessa rakennetaan itselle pienempi talo kilometrin päähän (tontti ostettuna sitä varten).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostettiin tää okt (160m2, talli ja varasto) meille kahdelle kun ajateltiin ettei meille lapsia tule. Nyt tuo yllätys on 18v ja voi olla että vaihdetaan kaupunkia muttei asunnon kokoa.

Vierailija
24/27 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinini asuvat vielä kotona 105m2. Olemme muuttamassa 400m2 kotitalooni. Olen yh. Siinäpä sitten varmaan asun. Olen miettinyt, että hankkisin kaupunkikodin. Siellä olisi mukava vapaita viettää. 

Vierailija
25/27 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omistusasunnossa ei ole niin kustannusten kannalta niin paljon väliä, mutta toki asumistukesi saavalla on eri asia. Haluaisin kuitenkin, että lapsilla olisi tilaa käydä kylässä vielä aikuisenakin ja toivon, että voin sen mahdollistaa.

Vierailija
26/27 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tästä talosta niin vain muuteta pois. Meillä on rintamamiestalo haja-asutusalueella. Ei tämä mene kaupaksi sellaiseen hintaan, että sitä kannattaisi myydä ja "vaihtaa pienempään".

Vierailija
27/27 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoret lesket eivät muuta 100neliöisestä oktalosta minnekään, olen huomannut. Puutarhassa touhuaminen voi olla mieluista ja lasten majoittaminenkin sujuu. Sitten vointi huononee ja voi olla pakko.

Me asumme vielä niin kauan kuin jaksamme kantaa puut ym. En välttämättä ole kovin innostunut itse, mutta siippa tykkää touhuta auton kanssa pihalla yms. Tilaa on liikaakin ja se on täynnä tavaraa. Mitään romunkerääjiä emme ole, mutta lapsilta jäi paljon kaikennäköistä.