Vyötärönympärys ja ikä -gallup
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Miten aikuiset ihmiset jaksaa tämmöisiä?
Miten aikuiset ihmiset jaksaa tulla kommentoimaan keskusteluja, joista eivät ole kiinnostuneita? Sitä en ole koskaan tajunnut. Miksi nähdä sekuntiakaan vaivaa sellaisen takia?
Ap
Pituus ja sukupuoli myös hyvä tietää näissä. Teuvo 54:n massiivinen sex-päck vyötäröllä vie nimittäin tilaa. Toisaalta esim. seiväshyppääjä Lampelan lihantäyteinen runko on varmaan yhtä tuhti kuin solakka lantionsa.
Syömishäiriötaustalla en saa mittailla ja seurata, mutta oletan ympäryksen olevan ihan ok kun oon kokoa xs/s. Vähän ihmettelen miksi ihmiset on niin tietoisia ympäryksistään.
N38
84 senttiä. Olen hoikka 54-vuotias mies.
183/75 mies 42v. Vyötäröä en voi mitata kun ei mittaa. 31-32" farkut taitaa sopia jalkaan. Yleinen koko m housuissa.
Vierailija kirjoitti:
Syömishäiriötaustalla en saa mittailla ja seurata, mutta oletan ympäryksen olevan ihan ok kun oon kokoa xs/s. Vähän ihmettelen miksi ihmiset on niin tietoisia ympäryksistään.
N38
Pitää se tietää, jos tilaa kaikki vaatteensa netistä ja haluaa saada oikean kokoisen, koska joka vaatemerkillä on vähän erilaiset kokotaulukot. Eikä tuo vyötärön mittaaminen ole mikään epätavallisen vaativa tai aikaavievä toimenpide muutenkaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
183/75 mies 42v. Vyötäröä en voi mitata kun ei mittaa. 31-32" farkut taitaa sopia jalkaan. Yleinen koko m housuissa.
Hyödyllinen vastaus.
Vierailija kirjoitti:
N38
Se on terveyden kannalta tärkeämpi tieto kuin paino. Toki jos koko on S, ei kummastakaan tarvitse stressata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N38
Se on terveyden kannalta tärkeämpi tieto kuin paino. Toki jos koko on S, ei kummastakaan tarvitse stressata.
Se tosin ei kerro mitään terveydestä jos saa ahdettua päälleen s-kokoisen oversize vaatteen.
65v, 88cm. Ylipainoa 5kg ja 4 raskautta jotka varmasti vaikuttaa.
Tosin 55 kiloisenakin mun vy oli 71cm, suora vartalonmalli
48 v, 89 cm. Olen normaalipainossa (171/68).
Miten aikuiset ihmiset jaksaa tämmöisiä?