Miksi naiset valittavat miehistä, jotka tekevät liikaa töitä (vaikka etänä kotonakin)
Kommentit (4)
Nyt töitä tehdään kellon ympäri ja usein myös viikonloppuisin. Asumme kaukana sukulaisista, enkä juurikaan saa apua lasten kanssa. Olen kiinni lapsissani 24/7, minulla ei ole yhtään omaa aikaa, enkä päivän pyörityksessä saa edes järjestettyä ajatuksiani. Minulta on koko ajan joku vaatimassa jotain.
En ole koskaan ollut näin väsynyt ja valitettavasti se on muuttanut minua kyynisemmäksi ja kylmemmäksi ihmiseksi.
Taloudellista hyötyä ei ole, koska ylitöitä ei makseta rahana. MItä iloa on tiedosta, että on monta viikkoa pitämättömiä lomia, jos niitä ei ehdi koskaan pitää?
Mä olen ainakin niin lopenuupunut ja kyllästynyt siihen, että minä hoidan tässä perheessä lähestulkoon kaiken, vaikka olen itsekin raskaassa työssä päivät. Omaa aikaa ei ole ollenkaan tai olisi iltaisin seitsemän jälkeen, jolloin olen jo niin poikki, etten jaksa miettiä kuin nukkumaan menoa.
Mun mies tekee TODELLA paljon ylitöitä ja annan hänen tehdä. Tykkää työstään ja saapahan paremmat ansiot nii tehköön. Enhän mä kaikesta voi valittaa :)