Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu tunne, että on "sisäisesti kuollut?"

Vierailija
07.09.2025 |

Olen jo hetken aikaa tuntenut, niinkuin maailmani olisi täysin pysähtynyt. En tunne eläväni. Suoritan vain, ja tapan aikaa. Tavallaan niinkuin eläisi jossain simulaatiossa. 

Mistä tämä voi johtua, kun asiat ovat kuitenkin ihan hyvin. Vai onko elämässäni vain liian vähän sisältöä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni johtuu epävakaasta persoonallisuushäiriöstä. Minuuden osat ovat erillään ilman yhteyttä niiden välillä. Syynä pitkäkestoinen trauma.

Vierailija
2/7 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap olet aivan oikeassa. Elämässäsi on liian vähän sisältöä. Varsinkin kaikki online-ajanvietto, kuten tämä palsta on epäaitoa. Kävely metsässä tai lintujen bongaaminen voi tuntua tylsältä, mutta niissäkin on enemmän sisältöä kuin netissä roikkuminen ja ihmisten turhien juttujen lukeminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämässä tulee erilaisia hetkiä, se vain on nyt näin. Voit itse päätellä asiaa myös siitä mitä on elämässäsi tapahtunut. Voi myös olla prosessointia. Ihan siis normaalia elämää, elämä ei ole aina vain tasaista, iloa ja valoa täynnä.

Vierailija
4/7 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on sielu, ruumis ja henki. Oletko yhteydessä kaikkiin ja ruokitko näitä kaikkia. Olen ollut itsekin sielun puolesta kuollut. Myös henki, hengellisyys. Ne ovat elämää, ne kaikki. 

Vierailija
5/7 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämässä tulee erilaisia hetkiä, se vain on nyt näin. Voit itse päätellä asiaa myös siitä mitä on elämässäsi tapahtunut. Voi myös olla prosessointia. Ihan siis normaalia elämää, elämä ei ole aina vain tasaista, iloa ja valoa täynnä.

Paha tai tyhjä olo ajaa etsimään muutosta. Hyvä niin. 

Vierailija
6/7 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla johtui siitä, että olin joutunut liian kauan turruttamaan "kielletyt" tunteet. Lopulta en tuntenut enää juuri mitään muuta kuin ahdistusta ja tyhjyyttä. Merkitys katosi elämästä.

Vierailija
7/7 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olet heräämässä henkisesti. Sielusi eli se todellinen sinä kaipaa jotain muutakin kuin suorittamista materiaalisella tasolla.