Miksi mätchättyä pitää heti nähdä?
Olen ollut pitkään sinkku. Ei ole vaan sopiva löytynyt. Olen varmaan unohdettu tänne yksin elämään. En ole kuitenkaan yksinäinen.
Kun kymmenen vuotta sitten aloitin sinkkuuteni, niin miehet olivat rauhallisempia. He kirjoittivat silloin kirjeitä. Muistan saaneeni monelta pitkiä kirjeitä S24:llä. Niihin sitten vastasin omalla ajallani. Minusta se oli romanttista. Nyt postilaatikossa ei ole kirjeitä. Kirjeitä on silloin kun olen mahdollisimman myöhään online.
Nyt pitää olla online, heti näyttää kuva, antaa puhelinnumero WhatsAppiin, soittaa ja nähdä. Ei kerkee sanoa edes pieru, niin tämä arsenaali on ladattu viestikenttään. Sama Tinderissä. Ja jos en ehdi vastata, niin delete on viuhunut. Minä olen kuitenkin 100% työssä käyvä, opiskeleva, harrastava, urheileva, totaali yh. Elämäni vaatii järjestelyä, en hyppää heti ensimmäisen äijän sormeniskusta yhtään minnekkään. Itsekästä ajatella, että toinen on kokonaan häntä varten valmiina.
Sitten ennen kysyttiin elämästä, historiasta, arjesta, lapsista. Minusta silloin haluttiin tutustua ja katsoa, että onko millaisia yhteisiä piirteitä. Miten elämä voisi rakentua yhdessä. Tänä kesänä sain useita viestejä, joissa heti kysyttiin millaisesta läheisyydestä pidän, olenko valmis ottamaan suihin, mikä on lempiasentoni. Oli päivän aika mikä tahansa. Ei mitään kysymyksiä, joilla selvitetään millainen ole näin ihmisenä. Viestit tähtäsivät vaan oman nautinnon maksimoimiseen. Jos en suostunut, tai deletoinut heitä ensin, he deletoivat minut. Ei tovottavasti törmätä enää.
kommentoikaa naiset kuulostaako tutuilta? Olenko minä kerännyt vaan ne idiooteimmat? Kommentoikaa toki miehetkin, kuinka se meni niinkuin omasta mielestä?
Eikö voisi olla sellainen seurustelurauha, että ei olisi kiire painaa sydäntä jokaiselle, vaan siinä yhdessä etsittäisiin potentiaalia. Tuntuu, että hulluuteen asti etsitään mahd. monta mätchiä, vähän narsististakinhan se on. Toivon, että nämä karjamarkkinat loppuvat ja palataan toista kunnioittavaan tutustumiseen.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Olet siis ollut sinkkuna 23 v eteenpäin? Sulla ei todellakaan ole kovin vahva sukupuolivietti ainakaan miehiä kohtaan.
Ehkä tässä on vaan yksi kirjainseksuaali kyseessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Deittiapeissa etsitään pillua, ei parisuhdetta. Ymmärrä tämä tosiasia.
Kyllä. Ja jos on ensiluokkainen nainen, ilman taakkoja ja ilman tatuointeja, niin tavaranmetsästys helposti johtaa parisuhteeseen.
Tuossa ei ole yhtään mitään uutta. Mies on kautta historian valinnut naisensa tuolla tavalla (osittain poislukien järjestelmät jossa on käytössä järjestetyt avioliitot). Tapaillaan, kunnes löytyy nainen joka on oikein hyvä hetekalla.
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan itse etsi parisuhteeseen "tavaranmetsästäjämiestä". N
Siksi sinä oletin yksin, yksinäinen, pariton, miehenpuutteessa.
Nainen ei saa miestä millään muulla tavalla kuin tavaraansa antamalla/tarjoamalla.
T:Tavaranmetsästäjä
Kyllä minä ainakin olen saanut miehen ihan ilman mitään "tavaran" tarjoamista, hyh.
Jaksoi ja halusikin kirjoitella huolellisesti ennen kuin totesi että soitteleepi kohta. Puhuttiin koko ilta ja seuraavana päivänä oltiinkin jo treffeillä.
Ja sitten asuttiinkin jo yhdessä koska välimatkaa oli se 500km ja tapaamiset niin vaikeita järjestää.
Mutta oli siellä kyllä tosiaan suurin osa tavaranmetsästäjiä. Seksikstäkään eivät osanneet puhua mielenkiintoisesti ja molemmille informaatiota tarjoavasti. Pelkän pillun perässä tosiaan iso osa miehiä, eikä sellaisen kanssa kestä suhde paria vuotta pidemmälle jos ei hänellä ole tarvetta parisuhteelle ja elämänkumppanille vaan ainoastaan metsästykselle. Siinä ei siis ole mitään pahaa mutta jos mies sitten ihastuneena alkaa kuitenkin haaveilla suhdetta niin ei se kestä kun hormonit suuntautuvat taas parin vuoden päästä tai jo heti pian uuden metsästykseen.
Eli saa ja pitää harrastaa molemminpuolista pikaseksiä jos se molempia ilahduttaa. Parisuhteen saamiseksi ei pakollista.
Tarvitsen seksiä vähintään 5 krt viikossa mutta vieraille en ole ikinä lämmennyt eli yhden yön juttuja ei ole eikä tule. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Online palveluissa miehen ei kannata aluksi törsätä naiseen aikaa tai rahaa, ei ole koskaan kannattanut. Jos nainen on tosissaan asialla, niin hän haluaa tavata, jossain ihmisten ilmoilla kuten Stokkan kellon alla, ja haluaa rakastella OK miehen kanssa. Jos ensikohtaamisella ei kipinöi, niin varmasti ei kipinöi koskaan myöhemminkään, vaikka kipinää kuinka yrittäisi iskeä uusilla naisenruokkimistreffeillä. Videopuhelussa näkee kunka paljon wanhempi ja lihavampi nainen oikeasti on, kuvat nainen usein valitsee valheellisesti.
Oletko yhä sinkku?
En ole enää sinkku, minulta se loppui jo 13v ikäisenä.
Itse en ole etsinyt parisuhdetta enkä käyttänyt tinderiä. Harvoin edes itse etsinyt seksiseuraa. Mutta olen ollut sellaisilla sivuilla missä muut etsii seksiseuraa. Olen huomannut että seuranhakijat on tosi erilaisia. Tosi monet haluaa vaan heti nähdä ja panna kaikkea mikä liikkuu, siis ihan pariskunnat myös ketkä hakee kolmansia. Itse olen nähnyt joitain tyyppejä vuosien mittaan ja mulla on oma prosessi siihen ja se ei ole ollut ikinä kellekään ongelma. Nimenomaan vaikka kyse seksistä ei suhteesta haluan ensin kirjoitella ja tutustua. Kerron mitä haluan ja mitä en, en lähetä missään nimessä naamakuvaa, en anna puhelinnumeroa wa varten. Sitten lopulta nähdään, kahvilla, ja sitten jos siltä tuntuu omasta mielestäni niin voidaan mennä panee sillä kerralla tai yleensä se on ollu vasta myöhemmin. Hyvät jäänyt sitten jatkoon ja huonot jäänyt ekaan kertaan. Mutta on meitä muitakin ketkä ei halua heti toimia noin mitä aloittaja ja on miehiä Kelle se on ok. Harmi ku sulle tullut tuollaiset ketkä vaatii tollasta. On toki niillekin naisia kyllä monet lämpiää nopeaan toimintaan. Kun sopivat vaan löytöis toisensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Online palveluissa miehen ei kannata aluksi törsätä naiseen aikaa tai rahaa, ei ole koskaan kannattanut. Jos nainen on tosissaan asialla, niin hän haluaa tavata, jossain ihmisten ilmoilla kuten Stokkan kellon alla, ja haluaa rakastella OK miehen kanssa. Jos ensikohtaamisella ei kipinöi, niin varmasti ei kipinöi koskaan myöhemminkään, vaikka kipinää kuinka yrittäisi iskeä uusilla naisenruokkimistreffeillä. Videopuhelussa näkee kunka paljon wanhempi ja lihavampi nainen oikeasti on, kuvat nainen usein valitsee valheellisesti.
Oletko yhä sinkku?
Netsyyden menetys oman käden kautta ei tarkoita että ei olisi enää sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko yhä sinkku?
Netsyyden menetys oman käden kautta ei tarkoita että ei olisi enää sinkku.
Hauska. Menetin poikuuteni kun olin 13v, ihan genitaalirakastelussa, 12v naisen kanssa, hän ei ollut neitsyt silloin.
Olet siis ollut sinkkuna 23 v eteenpäin? Sulla ei todellakaan ole kovin vahva sukupuolivietti ainakaan miehiä kohtaan.