Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mätchättyä pitää heti nähdä?

Vierailija
06.09.2025 |

Olen ollut pitkään sinkku. Ei ole vaan sopiva löytynyt. Olen varmaan unohdettu tänne yksin elämään. En ole kuitenkaan yksinäinen.

Kun kymmenen vuotta sitten aloitin sinkkuuteni, niin miehet olivat rauhallisempia. He kirjoittivat silloin kirjeitä. Muistan saaneeni monelta pitkiä kirjeitä S24:llä. Niihin sitten vastasin omalla ajallani. Minusta se oli romanttista. Nyt postilaatikossa ei ole kirjeitä. Kirjeitä on silloin kun olen mahdollisimman myöhään online.

Nyt pitää olla online, heti näyttää kuva, antaa puhelinnumero WhatsAppiin, soittaa ja nähdä. Ei kerkee sanoa edes pieru, niin tämä arsenaali on ladattu viestikenttään. Sama Tinderissä. Ja jos en ehdi vastata, niin delete on viuhunut. Minä olen kuitenkin 100% työssä käyvä, opiskeleva, harrastava, urheileva, totaali yh. Elämäni vaatii järjestelyä, en hyppää heti ensimmäisen äijän sormeniskusta yhtään minnekkään. Itsekästä ajatella, että toinen on kokonaan häntä varten valmiina. 

Sitten ennen kysyttiin elämästä, historiasta, arjesta, lapsista.  Minusta silloin haluttiin tutustua ja katsoa, että onko millaisia yhteisiä piirteitä. Miten elämä voisi rakentua yhdessä. Tänä kesänä sain useita viestejä, joissa heti kysyttiin millaisesta läheisyydestä pidän, olenko valmis ottamaan suihin, mikä on lempiasentoni. Oli päivän aika mikä tahansa. Ei mitään kysymyksiä, joilla selvitetään millainen ole näin ihmisenä. Viestit tähtäsivät vaan oman nautinnon maksimoimiseen. Jos en suostunut, tai deletoinut heitä ensin, he deletoivat minut. Ei tovottavasti törmätä enää. 

kommentoikaa naiset kuulostaako tutuilta? Olenko minä kerännyt vaan ne idiooteimmat? Kommentoikaa toki miehetkin, kuinka se meni niinkuin omasta mielestä?

Eikö voisi olla sellainen seurustelurauha, että ei olisi kiire painaa sydäntä jokaiselle, vaan siinä yhdessä etsittäisiin potentiaalia. Tuntuu, että hulluuteen asti etsitään mahd. monta mätchiä, vähän narsististakinhan se on. Toivon, että nämä karjamarkkinat loppuvat ja palataan toista kunnioittavaan tutustumiseen. 

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksia! 

Vierailija
2/24 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilö löydy sanottavaa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin niin useat ovat kokeneet niin monia pettymyksiä että eivät jaksa panostaa saamaansa kontaktiin. Nopeasti heitetään jotain jos vaikka irtoaisi. Jos ei, niin ei ole paljoa menetetty. Toisaalta ymmärrän molempia osapuolia. On hyvä tutustua ihmisenä, mutta kyllähän se turhauttaa jos vasta kuukausien jälkeen selviää että intiimipuolella ollaan täysin eri linjoilla.

Vierailija
4/24 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liekö tuolla tarjontaa varsinkin naisille niin paljon, että ei haluta haaskata aikaa viestittelyyn kovin kauaa. Jos ei kemiat kohtaa livenä, niin uutta mätsiä heti vaan tapaamaan. Ja jos vaan panoa haetaan, niin eipä siinä himossa viestittelyt kiinnosta. 

Vierailija
5/24 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos profiilisi on "vapaana illalla" niin oletuksena on että vastaat ennen iltaa!

Vierailija
6/24 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksin toimivuus on parisuhdetta ajatellen ehdottomasti tärkein yksittäinen tekijä, ilman sen toimivuuden varmistamista on ihan turha haaveilla mistään yhtä yötä pidemmästä tai pohtia ollaanko jotenkin muilla tavoin yhteensopivia. Jos seksi ei toimi ja halut/mieltymykset ei kohtaa, parisuhde on tuhoon tuomittu jo ennen alkuaan eikä siihen auta mitkään parisuhdeterapiat. Siksi me nykyaikaiset miehet emme ala heilastella naisten kanssa ellei pääse kokeilemaan miten kemiat pelaa tositoimissa. Ajan ja energian tuhlaamista, riudu siihen ellei matchit johda mihinkään tai muuta ajattelutapaasi tälle vuosituhannelle.

Vierailija
7/24 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Online palveluissa miehen ei kannata aluksi törsätä naiseen aikaa tai rahaa, ei ole koskaan kannattanut. Jos nainen on tosissaan asialla, niin hän haluaa tavata, jossain ihmisten ilmoilla kuten Stokkan kellon alla, ja haluaa rakastella OK miehen kanssa. Jos ensikohtaamisella ei kipinöi, niin varmasti ei kipinöi koskaan myöhemminkään, vaikka kipinää kuinka yrittäisi iskeä uusilla naisenruokkimistreffeillä. Videopuhelussa näkee kunka paljon wanhempi ja lihavampi nainen oikeasti on, kuvat nainen usein valitsee valheellisesti.

Orion Taraban, Psy.D - "No one-night stands: how not to find your husband" :

Vierailija
8/24 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Online palveluissa miehen ei kannata aluksi törsätä naiseen aikaa tai rahaa, ei ole koskaan kannattanut. Jos nainen on tosissaan asialla, niin hän haluaa tavata, jossain ihmisten ilmoilla kuten Stokkan kellon alla, ja haluaa rakastella OK miehen kanssa. Jos ensikohtaamisella ei kipinöi, niin varmasti ei kipinöi koskaan myöhemminkään, vaikka kipinää kuinka yrittäisi iskeä uusilla naisenruokkimistreffeillä. Videopuhelussa näkee kunka paljon wanhempi ja lihavampi nainen oikeasti on, kuvat nainen usein valitsee valheellisesti.

Oletko yhä sinkku?

Vierailija
9/24 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Ap:ta kiinnosta millaista seksielämään kumppani toivoisi?

Vierailija
10/24 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja etsin Tinderissä parisuhdetta. Siltä kantilta siinä on se etten ole siellä ketään viihdyttämässä. Suhteet solmitaan lopoupelissä tosielämässä. Netissä seurustelu ei kiinnosta.

Vierailija
11/24 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaisia kokemuksia, vaikken Tinderiä ookaan koskaan kokeillut. Aiemmin tänä vuonna just ku olin ajatellut poistaa profiilin eräältä deittisaitilta ni eräs nuori mies otti yhteyttä. Hänen kanssaan ollaan tutustuttu tosi rauhaksiin, mikä on tuntunut tosi hyvältä. Välimatkan takia ei montaa kertaa olla vielä nähtykään. Mutta vaikka tää päättyisi tässä jossain kohtaa, niin hyvä mieli siitä että toisenlaisiakin miehiä on olemassa :) N33

Vierailija
12/24 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 vuotta sitten osattiin vielä kirjoittaa paperille! Nyky Jonnet ei siihen kykne.

Vierailija
13/24 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deittiapeissa etsitään pillua, ei parisuhdetta. Ymmärrä tämä tosiasia.

Vierailija
14/24 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja jos on ensiluokkainen nainen, ilman taakkoja ja ilman tatuointeja, niin tavaranmetsästys helposti johtaa parisuhteeseen.

Vierailija
15/24 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totaaliyyhoota vain kerran. 

Vierailija
16/24 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Ja jos on ensiluokkainen nainen, ilman taakkoja ja ilman tatuointeja, niin tavaranmetsästys helposti johtaa parisuhteeseen.

En ainakaan itse etsi parisuhteeseen "tavaranmetsästäjämiestä". N

Vierailija
17/24 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itse jaksan kirjoitella naisten kanssa joista olen kiinostunut, olisi vierasta edetä nopeasti eteenpäin.

Kyllä meitä vielä on, tosin en ole nuorimies, vaan +50.

AP toivottavasti vielä kohdallesi löytyisi kiiretön, romanttinen herrasmies.

Vierailija
18/24 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ainakaan itse etsi parisuhteeseen "tavaranmetsästäjämiestä". N

Siksi sinä oletin yksin, yksinäinen, pariton, miehenpuutteessa.

Nainen ei saa miestä millään muulla tavalla kuin tavaraansa antamalla/tarjoamalla.

T:Tavaranmetsästäjä

Vierailija
19/24 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaisia kokemuksia, vaikken Tinderiä ookaan koskaan kokeillut. Aiemmin tänä vuonna just ku olin ajatellut poistaa profiilin eräältä deittisaitilta ni eräs nuori mies otti yhteyttä. Hänen kanssaan ollaan tutustuttu tosi rauhaksiin, mikä on tuntunut tosi hyvältä. Välimatkan takia ei montaa kertaa olla vielä nähtykään. Mutta vaikka tää päättyisi tässä jossain kohtaa, niin hyvä mieli siitä että toisenlaisiakin miehiä on olemassa :) N33

Oletettavasti myös pidät keskustelua käynnissä etkä odota että mies tekee kaiken.

Vierailija
20/24 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletettavasti myös pidät keskustelua käynnissä etkä odota että mies tekee kaiken.

Tietysti. Myös tapaamisten ehdottamiset ja treffien suunnittelut ovat olleet molemminpuolista toimintaa :) N33