Apua!
Ajattelin ottaa ihan juuri puheeksi puolison kanssa, että katsottaisiin mistä löytyisi mukavan kaksimielisen eroottista seuraa pimenevään syksyyn. Nyt vaan lyö ihan tyhjää että mistä sitä voisi löytää? Mielikuva ainakin on että XU palvelun on hieman liian suoraviivainen paikka?
Heittäkää nopeasti ajatuksia ja ehdotuksia
Kommentit (7)
Menkää sexpoon, sieltä saa apua suhteen avaamiseen ja polyamoriaan.
""" Xperienceunited: Tästä on kyse
Ratakadun seksiklubilla järjestetään bileitä, joissa harrastetaan muun muassa parinvaihtoa, ryhmäseksiä ja sadomasokismia. Tilaisuuksissa käy ainakin kymmeniä ihmisiä. Klubin taustalta löytyy Xtainment Oy, joka on tilinpäätöksen mukaan ollut tappiollinen.
Iltalehden aiemmissa jutuissa Xperienceunitedin jäsenet ovat kuvanneet nimettömästi yhteisöä turvalliseksi paikaksi.
Xu-porukassa on terveellisin suhtautuminen seksiin, mitä olen missään ikinä nähnyt. Puhutaan avoimesti seksuaaliterveydestä, suostumuksesta ja ollaan hyvällä tavalla kehopositiivisia, kertoi Iltalehdelle nimettömänä mies toukokuussa 2023.
Xu järjestää suurempia tapahtumia kaksi kertaa vuodessa: keväällä ja syksyllä. Erityisesti keväällä järjestettävät Himoksen tapahtumat ovat saaneet paljon mediahuomiota. Osanottajat kertoivat tapaamisten pitäneen sisällään kokkailua ja muuta yhdessäoloa seksin lisäksi, vaikka uutisissa ovat korostuneet seksiorgiat.
Yhteisö ulottautuu myös omalle nettifoorumilleen. Siellä samoja intressejä jakavat voivat kohdata, viestitellä, käydä keskusteluja ja kirjoittaa pidempiä tekstejä, eräänlaisia bloggauksia.""" Lähde: https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/dda19d6d-1c01-47ed-ac79-46e141d25128
Eikä sanaakaan homoista.
Luulisi, että jokainen nyt Tindeeristä on kuulluut. Mutta ei kai sitten. Olen kyllä sitä mieltä, että jos itse ei keksi ratkaisua tuollaiseen asiaan, kannattaisi hylätä koko ajatus.
Alastonsuomi. Voitte vaan katella toisten kuvia, laittaa omia, jutella, sopia treffejä yms. Ei maksa, kuin vaivaa
Miksi kaksimielistä? Täytyykö heidän siis laukoa kömpelöitä seksiaiheisia setävitsejäkin?