Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö hoikka ja kaunis nainen sinua?

Vierailija
09.04.2007 |

Rehellisesti.

Itse voin myöntää, että kyllä joskus, jos joku on todella kadehdittavan kaunis.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ärsyttääkö tällainen nainen vai ei, liittyy siihen, oletko tyytyväinen itseesi vai et. Jos olet, niin et ärsyynny muiden ulkonäöstä, koska et koe sitä uhkana.

Vierailija
2/22 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itse sellainen vielä kahden lapsen jälkeenkin. Nyt lapsia 4 ja musta on tullut lihava, katkera lähiöäiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää sellaiset lihavat ja rupsahtaneet akat, jotka kailottavat omia asioitaan joka helvetin paikassa.

Vierailija
4/22 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siis nämä ovat ainoat ominaisuudet. Jos hän on älykäs, empaattinen, ystävällinen jne, niin pinnalliset fyysiset attribuutit kadottavat merkityksensä.

Vierailija
5/22 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tykkään katsella kaikkea kaunista. Ulkona kävellessä mä katson mielelläni komeita miehiä, mutta myös kauniita naisia on kiva katsoa.

Vierailija
6/22 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

PAITSI sellaiset naiset, jotka tiedostavat erittäin hyvin olevansa hoikkia ja kauniita, eivätkä kykene peittämään omaa mielihyväänsä asian johdosta. Se valitettavasti on äärimmäisen ärsyttävä piirre.

En tiedä onko se kateutta, voi olla, en itse ole hoikka, enkä yhtään kaunis.

Kuitenkin minulla on ihania ystäviä, jotka ovat tosi kauniita ja hoikkia ja sitten muutaman tällaisen tunnen, joita en voi sietää, koska he tuovat itseään koko ajan esiin, puhuvat vain itsestään...argh!

Vierailija
7/22 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekään en niin mahdottomia syö enkä ole ikinä ollut sellainen " skinny" . Hoikkanen kylläkin, mutten mikään laiheliini.

Vierailija
8/22 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimattomat kauniit sen sijaan ovat ihailtavia :-)

Vierailija
9/22 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ihana katsoa kauniita ihmisiä eli koskaan en ole ollut kateellinen toisen kauneudesta. En itsekään tosin ole susiruma eli ehkä siksi helpompi hyväksyä itseä kauniimmat. Meillä on töissä eräs entinen missi, joka oikeuin sädehtii olemuksellaan mutta ennenkaikkea koska on hyvin ystävällinen ja luonteeltaan positiivinen. Hänen seurassaan on mukava olla :)

Vierailija
10/22 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

... olen itse 47 ja kaunistunut vuosi vuodelta - suhteellisesti siis, sillä olen aina ollut normaalivartaloinen ja aika tavallisen näköinen. Nämä hoikatjakauniit sen sijaan ovat minun iässäni enimmäkseen jo varsin rupsahtaneita. Ja vaikkeivät olisikaan niin heitä huolettaa asia kovasti. He kun menettävät vanhetessaan paljon enemmän kuin minun tapaiseni naiset.

Vierailija
11/22 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ärsytä hoikat ja kauniit naiset. Itseasiassa tykkän tutustua ihmisiin jotka ovat kauniita ja sädehtiviä.

Mutta, kyllä ärsyttää teko" kauniit" naiset (ja myös miehet) eli sellaset feikit. Näkee kilometrin päähän, että on itseruskettavaa, tekotukaa, tekokynttä, värillistä piilaria, liikaa meikkiä, aina ihan bile vaatteet ym. Sellanen ärsyttää ja enemmänkin säälittää!

Vierailija
12/22 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut ei se kyllä siihen naiseen kohdistu. Eihän tuntematon hoikkeliini ole ahtanut sipsejä mun kitaani...

Kateus sen sijaan kohdistuu! Vinkki: kateus helpottaa, kun siitä puhuu sen kohteen kanssa. Yleensä vastaus on jotain " höpö höpö, oispa mulla sun silmät ja tukka" tms. ystävällistä, mistä tulee hyvä mieli. Sellainen kilpakehunta on paljon mukavampi ajanviete kuin oman vyötärön häpeäminen.

Vierailija
13/22 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinhan ärsyyntyisin joka kerta katsoessani peiliin.

Vierailija
14/22 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutama ihana ystävä, jotka ovat todella kauniita ja hoikkia. Heillä kaikilla on useampi lapsikin. Loistavia naisia ja hyvin pärjänneet elämässä. Ja ikääkin alkaa olla monella kohta lähemmäs 50 kuin 40.

Ainoa, mikä hoikassa ja kauniissa naisessa ärsyttää on ehkä se, että jos hänellä ei ole pään sisällä muuta kuin se hoikkuus ja kauneus. Eli ei itse kauneus ja hoikkuus vaan se, ettei sieltä päästä löydy muuta.

Minusta on hieno tuntea monia upeita ja hyväitsetuntoisia naisia. Olen ylpeä sellaisista naisista.

Vierailija
15/22 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmaan kyllä mahtuu kaikenkokoisia ihmisiä! Ylpeyttä/mieheni iskemisen tarvetta en hyväksy (ja siitä saan sitten kuulla, että olen muka kateellinen...just).

Vierailija
16/22 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen laihduttanut 15kg ja nykyään olen kaunis ja hoikka. Miksen saisi tästä nauttia ja olla ylpeä? Jos sinua ärsyttää että minulla on itsetuntoa niin voihan sentään...

Vierailija
17/22 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omahyväinen on hiukan eri asia kuin normaali itseluottamus.

Vierailija
18/22 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoastaan yksi tuntemistani kauniista naisista ärsytti, koska hän katseli koko ajan miehiä ja myös minun miestäni sillä tavalla, että huomaahan mies nyt varmasti, kuinka kaunis hän on. Ulkonäöstä saa olla ylpeä ja sitä voi jopa korostaa, mutta sellainen, että pitää varmistaa, että jokainen mies (jopa ystävän mies) katsoo, on ärsyttävää.

Vierailija
19/22 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan tavallisen näköinen ja etenkin lihava saa olla tyytyväinen siihen miltä näyttää. Tosi lapsellista anteeksi vain.

t. tavallinen joka on tyytyväinen ulkonäköönsä ja toivoo muidenkin aidosti olevan, itsessään pitää viihtyä =)

Vierailija
20/22 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jos ihmisen päässä ei ole muuta kuin ulkonäkönsä, ei hänen kanssaan ole oikeastaan mitään yhteistä.

Jos tyyli on sellainen, että koko ajan puheen pitää kääntyä hänen hyvään ulkonäköönsä ja kaikkien pitää vain kehua häntä niin hankala sitä on viettää aikaa yhdessä. Tai jos naiselle ulkonäkö on sitä, että pitää koko ajan testata viehätysvoimaansa ystävien miehiin yms. niin kyllä siinä vaiheessa alkaa katsoa uusia ystäviä.

Jos ihmisellä on itsetunto sen verran kunnossa, ettei pyöri oman navan ympärillä ja antaa arvon muillekin ihmisille, hän on kaunis, vaikkei kriteereitä niin tarkaan täyttäisikään.