Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

¤SUURperhettä halajavat viikkoon 15¤

09.04.2007 |

Enpä löytänyt pinoa, joten tästä alkuun. Taitaa olla nyt otsikkokin oikoluettu! ;)

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko alkaa surkeasti.Testasin negan :o( ja harmittaa niin vietävästi.....

Minkäs teet kun ei onnistu niin ei onnistu. Seuraavaksi siin tammivauvaa ajattelemaan,meillä jo yksi onkin tammikuun lopulla syntynyt.

Toivottavasti muilla on parempi tuuri.

Niiloakseli kp 28/28->39

Vierailija
2/25 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti tosiaan oikein tarkistaa tuo oikeinkirjoitus, jotta kehtaapi lähettää viestin! Mulla on sellainen paha tapa, että näpyttelen aika nopeasti, ja sit noita vihreitä tulee ihan urakalla...

Sederiinalle onnittelut viivan vahvistumisesta!! Ihana että näitä plussia satelee!

Mukava oli kuulla myös Leviniasta pitkästä aikaa! Toivotaan nyt vaan kaikkea hyvää koko loppuraskauteen, ja maltahan vain lomailla nyt, nauti!

Neppikselle ja Wilhelm Valloittajalle myös jo varovaiset onnitteluntapaiset ;) ja kaikki tarrasukat ja liimat Wilhelmille mukaan! Jospa se nyt tällä kerralla kaikki sujuisi hyvin.. *toivoo hartaasti*

Mä olen potenut jo muutaman päivän outoja oireita, joista varmaan pyyhkäisen kohta lääkärin pakeille. Alaselkää jomottaa, kahvi ei mee alas kun alkaa öklöttää, öklöttää muutenkin jatkuvasti, närästää, huimaa ja pyörryttää... Ja testinkin kyllä tein, kun pelkäsin jo kohdunulkoisen mahdollisuutta, kierukka kun on paikallaan ja pysyy.. Nega, ja ihan tyylipuhdas vieläpä, valoa vasten tarkistettu ettei haamuja piileksi! :D Mietinkin sitten, että kun on muutamia kertoja kierukan aikana ollut kystia munasarjoissa, että voikohan ne aiheuttaa näitä oireita?? Outoa kuitenkin on, että pitää miettiä mihin tässä kohta lähtee.

Muten on olotila jo kohentunut kummasti, ja terapeutiltakin sain jo epävirallisesti " terveen" paperit! Mielialaa kuvaava testi antoi vain muutaman pisteen enää, kun aloittaessani terapian pisteitä oli melkein 40.. Tokihan toipuminen vielä kestää, mutta hyvällä mielin eteenpäin! Kesällä jätetään jo lääkityskin asteittain pois.

Vaan nyt huutelee pyykinpesukone ihan selvästi, että pyykit tarvis ripustaa, joten toiseen kertaan!!

Plussia vielä annokset!+++++++++++++++++

Ädä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiloakselille halit negasta... Vaan onhan sulla noita pidempiäkin kiertoja ollut, jos nyt oikein ymmärsin, joten äläs ihan vielä heitä kirvestä kaivoon, ethän? Mä pidän ainakin peukalot ja isovarpaatkin pystyssä!!

Ädä

Vierailija
4/25 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oon taas päivistä sekasin, kun tälläsiä pyhäpäiviä keskellä viikkoo. Mukavasti on taas menny pääsiäinenki, mutta nopeesti, niinku vapaapäivät yleensä.

Sylillinen onnea Neppikselle ja kannullinen oikeen vahvaa vauvaliimaa mukaan! Ei mitään saa, jos ei uskalla yrittää! Ja se epäonnikaa ei voi ikusesti jatkua, eiköhän tosiaan oo jo sun vuoro saada ihan oikee vauveli!

Ja Sederiinalle myös isot onnet mukaan, jos en oo vielä onnitellu!

Aina uudet plussat antaa ittellekki toivoo, että voihan meillekki tulla plussa, eikä kirvestä vielä kannata kaivoon nakata. Kp:t nyt 23/29-33 tai jotain ,ettei senkään puolesta oo toivoton olo, ehkä sitte taas ens viikolla näihin aikoihin vaivun itsesääliin ja marisen täälä oloani, jos ja kun se muori taas ilmaantuu..

*Tässä välissä kuopus ehti roskiskaapille ja siellä tyytyväisenä nuoleskeli jukurttipurkin kansia, voi taivas, ku se ehtii ja tälläsiä vielä lisää toivoo..*

Olotilaraportti kertoo, ettei mitää yleispätevää oiretta oo, mahanjuiliminen ja k**ihätä alituiseen voi olla myös merkkejä lähestyvistä menkoista, samoin muut havainnot voi viitata sekä tärppiin tai siihen huonompaan vaihtoehtoon... En siis elättele mitää toiveita, etten putoo sitte taas niin korkeelta, kun on muka varmat raskausoireet!

Niiloakselille piti sanomani, että testaa sitte rohkeesti uudestaas vaikka pisimmän kierron mukaan, jos se viheliäinen ämmä ei sun luokses tuu! On niin paljo tarinoita niistä myöhäsistä plussista, niiltäki, joilla on tosi säännöllinen kierto. Paljo lämpimiä plussatuulia puhallan sulle!

Ja toki kaikille niitä kaipaaville.

Ja uudet " kasvot" Tervetuloa, on aina kivaa huomata, ettei oo yksin " kummallinen" joka haluaa enemmän, kuin kaks lasta ja kultasen noutajan! Kirjotellaanhan ahkerasti, älkääkä plussanneet meitä kokonaan jättäkö, vaan raportoikaa viavat sun muut, niin aadaan edes fiilistellä ,jos ei omalle kohdalle satukkaa!

Aurinkoista viikonalkua kaikille!

Hemppa

Vierailija
5/25 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiloakseli : pidetään Toivoa hengissä bd bd

Kiitokset kaikille liimoista ja tarroista :)

I.I Repullinen on lähetetty Wilhelmin mukaan. Jotain se tyyppi puuhaa kun äiteetä etoo kunnolla. Ei noissa aiemmissa plussissa (jotka päättyivät tragediaan) ehtinyt tulla tätä tuttuakin tutumpaa mutta unohduksissa ollutta äklötystä. Aah ihanaa kun kaikki taas haisee/tuoksuu niin voimakkaalta.. Ja voi hyvänen aika tätä palelua, kolme viikkoa on jo pitänyt nukkua flanelleissa vaikka muuten en juuri yöpukuja käytä. Ja päivälläkin pitää olla fleecetakki ja pitkät kalsarit.. Vaikka onhan meillä ihan täys talvi vielä.. mutta sisälläkin.

Pääsiäinen oli ja meni leppoisasti. Yhdet synttärit vietettiin, siinä suurin piirtein koko ohjelma.

Nyt on taas mentävä..

Oikein lempeitä plussatuulia sinnepäin

T.Neppis ja Wilhelm

Vierailija
6/25 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sitä kirvestä kaivoon saisi etukäteen heittää mutta vauhtia jo otan että saan viskattua kauas :o/

En vaan enää usko mihinkään plussaan. Päivien vieriessä se toivo kuitenkin kohta alkaa herätä varsinkin jos täti viivyttää itteään.

Mies tuumasi että ensi kierron hänkin painaa täysillä ;o) mukana. On ollut aiemmin sellainen tjot tyyppi mutta nyt taisi hänkin raasu pettyä :o( ei se niin vaan käynytkään kun ei ole käynyt ennenkään...

Oliko se Piitu-Miina jolla testi haamuilee?? Paljon plussan vahvistus tuulia sinulle päin! +++++++++++++

Niiloakseli kp 28/28->39

Seuraava testi päivä on kp 40 jos aion testiin sortua aiemmin olkaa kilttejä ja huitaiskaa halolla ottaan :oD

Vierailija
7/25 |
09.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus painelee hiirtä ja kaikki häviää..

Tätiä odotellaan, piti tänää' n tulla, missä lie viipyy?

Olen koko ajan puhunnut etten niin välittäisi tuosta joulukuun la:sta kun meillä on kaikki lapset jouluna (4 edellisestä ja 1nykyisestä liitosta)

No toisaalta ei mahdollisuutta täysin ole poisuljettukaan, joten jää nähtäväksi..

Yleensä jos haluan raskaaksi, se kestää, mutta ne kerrat jolloin en niinkään ole halunnut, niin tärppää nopeasti.

Oireita löytyy vaikka muille jakaa: On alavatsa nippailuita, huimausta ja tänään on ilmeisesti noidan nuoli iskenyt alaselkään, en pysty suoristamaan selkää kunnolla.Tai sitten alkaa jo vanhuuden vaivat ;-)

En tiedä itsekään mitä haluaisin, olla nyt raskaana vai en..Olisin toivonut kyllä laskettua aikaa keväämmälle ja hyvin todennäkösesti täti kyllä meidän portin löytää..

Vierailija
8/25 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

).( täti ei ole löytänyt vielä meille. Tulisi ajallaan tai ei ollenkaan tällainen odottelu on kamalaa kun mistään ei ole takeita.

niiloakseli kp 29/28

Vierailija
9/25 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en osaa siirtyä tonne odotuspuolelle vielä ihan täysin... tai siis ollenkaan! koittakaa kestää tätä mun omaa napaa.....

Mä tuskailen nikotiini vieroitus oireissa ja tuntuu ettei tuo lopestus ole taaskaan mitään helppoa! tiedän kyllä että helpottas muutaman päivän päästä.... Kuopuksella kuumetta ollut 2 päivää ja kaksi yötä on valvottu, tänään neuvolalääkäri aika ja siellä sitten kuullaan onko korvissa jotain tms... ei kyl yhtään helpota nuo sairastelut meikäläisen tupakanpolton lopettamista, mutta eiköhän se tästä pian lopu. (pidätte mua varmaan täysin vastuuttomana ja tyhmänä).

Niiloakselille plussailu tsemppiä/toivoa vielä, kokemuksella tiedän että kun on heittänyt kirveen kaivoon niin se plussa siitä pomppaa kuitenkin. ++++++++++++++++++++++++++++

Neppiksellä ihanat oireet :) luo toivoa vai mitä? kyllähän se Wilhelm siellä edelleen taistelee paikkaa itselleen, samanlaisia oireita myös täällä ja nyt on rinnatkin kipeät.

Plussatuulta puhallellaan kaikille +++++++++++++++++++++++

S ja pikku 6+1?

Vierailija
10/25 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että plussan laittoi raskaustestistä, olo on hiukan ristiriitainen...Jos kaikki sujuisi hyvin on ensi joulunaika yhtä hulinaa, niin oli viime joulukin, kun muutimme ja remontoimme kahdessa viikossa, lapset olivat yhteistämme lukuunottamatta isällään ja ensimmäinen yö uudessa kotona nukuttiin 23.12. Silloin päätimme että seuraava joulu, kun kaikki viisi lasta on meillä, aloitamme valmistelut hyvissä ajoin ja nautiskellen, eipä tullut mieleenkään että lapsia voisikin olla paikalla silloin kuusi....

No eiköhän tämä tästä..

Plussatuulia kaikille+++++++++++++++++++++++++++++++++

Vierailija
11/25 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä piinaillaan vielä. Nyt illalla huomasin kun esikko hyppäsi syliin ja töytäisi kädellään toista tissiä niin kylläpä sattuikin kipeää :o/ toivottavasti hyvä merkki. Sekä palelee,tajusin tänään että mua on palellut jo monta päivää ihan koko ajan ja nytkin kun pysähtyy niin heti alkaa viluttaa päästä varpaisiin joskohan sekin jotain meinaa?? ;o) sekä huimaa välillä kun päätä kääntää niin meinaa penkiltä pudota joskohan sekin jotain....

Kyllä tämä kuumeilu on hullujen hommaa tai jos ei ole valmiiksi hullu niin tulee kyllä äkkiä hulluksi ;o) tämä on välillä oiekasti naurettavaa tämä itsensä tutkailu ja oireiden kehitys omassa päässä mutta onneksi on tämä lista jossa saa olla rauhassa hullu eikä kukaan katso kieroon (toivottavasti)

Niiloakseli hulluuden syövereissä kp 29/28->39

Vierailija
12/25 |
10.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiloakseli

tuo jännityksesi aivan tarttuu! Kaikki nimimerkit täällä ei vielä ole tuttuja, mutta useimpien tarinoita olen jo lueskellut monissakin pinoissa.

Sederiina

Kyllä se tupakka kohta jää. Toivotaanko oikein kovaa pahoivointia niin lopettaminen on helpompaa? =) Itse tupakoin myös tällä hetkellä. Välillä olen ollut vuosiakin polttamatta. Kun olen tullut raskaaksi, ei lopettaminen kuitenkaan ole koskaan ollut kovin vaikeaa. Mutta minun tupakointi onkin ollut kovin vähäistä. Eli 3-5 tupakkaa päivässä. Ei sinulla vielä mitään hätää ole. Tsemppiä sinulle!

Ja kaikille plussanneille paljon onnea! Minä varaan huomenna ajan lääkärille hormonikierukan poistoa varten. Jännittää ja pelottaa! Sattuukohan se aivan kauheasti?

Vierailija
13/25 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omppuäippä täällä katselee lumen peittämää maata ja odottelee pikkuneitiä herääväksi. Iski rassukalle flunssa ja nenä vuotaa ja yskittää.. :/ Yö oli aika resuinen. Eipä osaa vielä alle 9 kuukauden ikäinen niistää tai sanoa mihin sattuu. Mutta, jospa uni nyt auttais!

Ihanaa olla mukana teidän toiveissa ja haaveissa! Plussanneille onnea!! Ja jännääjille myös paljon onnea ja tsemppiä!! Itsekin siis viidettä kuumeilen, mutta vielä ei olla sen pidemmällä. Isukki hidastaa.. :/ Lueskelen teidän tekstejä ja haen varmuutta omille tuntemuksilleni!

Reipasta loppuviikkoa! Plussia, plussia, plussia!

Omppuäippä (-98, -98, -00, -06)

Vierailija
14/25 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään oikein osaa/uskalla vielä odotuspuolelle.. olen siellä käynyt esittäytymässä mutta vielä vähän arveluttaa koko homma.

Niiloakselille siis kaikki vanhat kirveet, että saa useamman paiskata. Sinne 40 on vielä monta tuskaista tuntia-- hih-- ei ole tarkoitus masentaa mutta kokemuksen syvällä rintaäänellä..

).) Alkaa Wilhelmillä olla liimaa repussa niin, että vaaka näytti aamulla 2kg enemmän kuin viikko sitten. Sussiunatkoon, tällä menolla olen jo elokuussa tuplamamma. En käsitä, en ole edes syönyt sen enempää eikä välipalojakaan (epäterveellisiä) ole popsittu. Porkkanaa ja appelsiinia kilotolkulla, niin pysyy eto olo loitolla. Kai se 10 kg appelsiiniakin jossain näkyy.

Sit se soturi taisi leirityä jonkin tunkion viereen.. ainakin välillä on sellaisia päästöjä, että kirvelee silmissä ;) Hyvä syyttää tuota allergista junioria kun sen kaasut välillä tyrmää..

Ponnarille kanssa plussaonnittelut :) (:

Päivän jatkoja, hiivin tästä kuorimaan appelsiinia.

T.Neppis Ja W

Vierailija
15/25 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas vierähti useampi päivä ettei ole tullut kirjoiteltua mitään.Täti saapui ajallaan viime perjantaina.Oli kuitenkin huomattavasti mukavampi vierailu kuin kierukan paikalla ollessa.Vuotopäiviä vaan oikeastaan kolme,mikä tuntuu ihan olemattomalta.

Olen vähän miettinyt asioita ja ajattelin siirtyä taka vasemmalle kuumeilemaan.Eli yritän hillitä kuumeiluani parhaani mukaan.Tuntuu jotenkin niin raskaalta kun tuo rakas mieheni ei osallistu kuumeiluun ollenkaan ja on ainakin tällä hetkellä ehdoton mielipiteensä suhteen.On ollut kivaa lukea teidän kirjoituksianne ja iloita teidän plussistanne.Täytyy yrittää suunnata ajatukset muihin asioihin.Kesällä se varmaan onnistuu kun menen töihin pariksi kuukaudeksi.Syksyllä jatkan taas hoitovapaata.Palaan joukkoonne kun miehenikin osallistuu kuumeiluun kanssani.Käyn varmasti lukemassa kuulumisia jatkossakin.

Kaikille iloista kevättä ja PLUSSAONNEA kaikille!!!!!!!

Eveliina

Vierailija
16/25 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ehtiä siivoamaan ja ruokaa keittelemään.

Täti edelleen hukassa :o) johan tässä toivo alkaa TAAS nousta. Koko ajan tuntuu että jotain valuu housuihin mutta toistaiseksi vain valkkaria PALJON....

Tuonne kp40 on kyllä ihan lohduttoman pitkä aika mutta sinnillä yritän kun se nega pelottaa ja luulen että sehän siellä odottaa esiin tuloa :o)

moi! omppuäippä (nostaa kättä)

Niiloakseli kp30/28->39

Vierailija
17/25 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu tänne vain kaikki vanhat kirveet niin voin yhden päivässä heittää menemään! ;o)

Wilhelmille vielä kilojen uhallakin erikeeper purkki :o)

lista-terroristi niiloakseli ;o)

Vierailija
18/25 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eveliina-70

Juu, ei se oikein nappaa jos mies ei ole yhtään muka kuumeilussa. Kyllä suurin osa naisista varmaan kuitenkin haluaa että molemmat on hommassa mukana kun siihen ryhdytään.

Itse varasin nyt sitten lääkärille ajan hormonikierukan poistoa varten. 23.4 se sitten lähtee! Minulla ei ole ollut kuukautisia vuosiin kierukan ansiosta. Tämä on ollut kyllä aivan uskomattoman mahtava kapistus! Niin huoletonta on elämä ollut kun ehkäisyn on saanut ikäänkuin unohtaa ja kuukautisista ei ole tarvinut kärsiä. Minulla on normaalisti todella runsaat ja kivuliaat kuukautiset. Saas nähdä mikä shokki tulee kun ekat menkat alkaa =/

Vierailija
19/25 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

täti saapui hienovaraisesti hetki sitten vessassa käydessäni (onneksi ei aamulla uimahallissa...)

En nyt niin kamalan harmissani ole kun se nega sunnuntaina pudotti niin korkealta joten maassa oltiin silloin ja itkut itkettiin maanantaina. Nyt kohti taistoa TAAS kerran hoh hoijaa. Nyt sattuukin sopivasti että plussaa voisin odottaa äitienpäivänä :o) Tähän kiertoon mieskin lupasi täysillä " panostaa" heh,heh. se voikin jäädä viimeiseksi tai toiseksi viimeiseksi yk:ksi jos en raskaudu. Koulusta ilmoittavat kesäkuun alussa varmaan että pääsinkö jos pääsen niin se on etusijalla pari vuotta.

äitienpäiväplussa hmmmm. yksi onkin jo 5:den vuoden takaa. Plussasin silloin pari päivää ennen äitien päivää :o)

Hyvää tässä on se että mulla on ihan oikeat luomumenkat eka kerran sitten joulukuun 2005 tästä on hyvä jatkaa. Vielä pitää toivoa että nämä loppuukin itsestään....hui......

Niiloakseli kohti uutta kiertoa kp1/30 (varmaan ihan ok keskiarvo) matka on hillittömän pitkä vielä.....

Vierailija
20/25 |
11.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovulaatio laskurin mukaan ovis sattuu nyt miehen synttäri päivän tienoille. Taidan tietää mitä mies saa lahjaksi ;o)