Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävässä on vain yksi ärsyttävä piirre

Vierailija
06.09.2025 |

Hän syyllistää mua siitä, kun nähdään "vain" 2 - 3 kertaa viikossa. Ollaan seurusteltu kohta kolme vuotta. Onko teidän mielestä liian vähän treffejä viikolle? Niin paljon kuin miestä rakastankin, niin itselle riittäisi harvempikin näkeminen. Mulla asuu kotona vielä kaksi lasta, on useampi lemmikki ja kokopäivätyö. Vaikkei noitakaan olisi, en jaksa sellaista suhdetta, missä pitäisi viettää kaikki vapaa-aika yhdessä. Seksiä meillä on 1-2 kertaa joka treffeillä. Ollaan molemmat tosi seksuaalisia ihmisiä. Joinain yön yli vierailuilla seksiä saattaa olla kuusikin kertaa. Enkä nyt vitsaile vaan tämä on totta  :D Kerroin tuon nyt tähän, jos joku meinaa tulla sanomaan ettei mies "saa" tarpeeksi. Tosin meillä molemmat "saa" eli minä en ole pelkkä "antaja".

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla lapset illalla kotona ja meet viettää iltaa miehen kanssa.Minkä ikäiset lapset sulla on?

Vierailija
22/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että kaipaat vierasta jännämiestä.

No joo, näinhän se on. Mutta tarvitsen tuon miehen näin yh:na, koska saan maksatettua mukavasti kahden äpärälapseni kuluja. Lapseni ovat mulatteja.

Enkä anna vieraille. Kaikki keille annan ovat minulle ennestään tuttuja. Ja niitäkin on ainoastaan kolme. Eli, paikallinen maamiesseura, pesäpallojoukkue ja B-rapun komistus.Hän on varsinenine b-rapun mies isolla "K":lla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää mun aloitus lähti siitä, kun äsken mies laittoi viestiä ja kysyi ehditäänkö tänään menemään mun kodin lähellä olevalle rannalle kun on niin lämmin ilta. Heti vastasin että mennään vaan. Sitten tuli perään viestiä että "jes hyvä kun mietipä ollaanko montaakaan kertaa kuluneena kesänä ehditty viettää yhessä lämmintä iltaa". Itse muistan kyllä montakin. Tuli vaan ärsyttävä fiilis tollasesta syyllistämisestä vaikka nytkin heti vastasin että sopii. Jotenkin tulee olo ettei oikein mikään riitä. Ap

Mikset sitten kuuntele sitä fiilistä. Jos koet, että mikään ei hänelle riitä. 

Kyllä mä kuuntelenkin. Ja me ollaan tästä puhuttu miehen kanssa. Tietää että sortuu syyllistämiseen mutta sanoo että se johtuu vain siitä kun todella haluaa nähdä aina kun mahdollista. Toisaalta oon tietty otettu mutta kyllä mua välillä ahdistaakin kun just nimenomaan nautin myös omasta ajasta. Jos tästä tulee isompi ongelma, suhde on lopetettava, tiedän sen. Tällä hetkellä ei mulle riitä syyksi erota koska meillä on aivan mielettömän hauskaa yhdessä ja aidosti rakastetaan toisiamme. Ap

Vierailija
24/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Mikähän ihme tässä aloituksessa on teidän mielestä provoa? Ap

Vierailija
25/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa kyllä kummalliselta tuo ap:n kuvio.Jos tapaamiset painottuu seksiin niin kuin ap sanoo niin kurja tilanne ap:n kannalta.

Vierailija
26/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää mun aloitus lähti siitä, kun äsken mies laittoi viestiä ja kysyi ehditäänkö tänään menemään mun kodin lähellä olevalle rannalle kun on niin lämmin ilta. Heti vastasin että mennään vaan. Sitten tuli perään viestiä että "jes hyvä kun mietipä ollaanko montaakaan kertaa kuluneena kesänä ehditty viettää yhessä lämmintä iltaa". Itse muistan kyllä montakin. Tuli vaan ärsyttävä fiilis tollasesta syyllistämisestä vaikka nytkin heti vastasin että sopii. Jotenkin tulee olo ettei oikein mikään riitä. Ap

Mikset sitten kuuntele sitä fiilistä. Jos koet, että mikään ei hänelle riitä. 

Kyllä mä kuuntelenkin. Ja me ollaan tästä puhuttu miehen kanssa. Tietää että sortuu syyllistämiseen mutta sanoo että se johtuu vain siitä kun todella haluaa nähdä aina kun mahdollista. Toisaalta o

Jokin ei nyt kuulosta hyvältä. 

Vierailija
27/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla lapset illalla kotona ja meet viettää iltaa miehen kanssa.Minkä ikäiset lapset sulla on?

17 ja 14. Että eivätköhän pärjää tunnin verran keskenään :D Ap

Vierailija
28/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on omankin kokemukseni mukaan erittäin takertuvia. 

Vierailija
29/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikuttaa kyllä kummalliselta tuo ap:n kuvio.Jos tapaamiset painottuu seksiin niin kuin ap sanoo niin kurja tilanne ap:n kannalta.

Tehdään me nyt hyvänen aika muutakin! Sitäpaitsi jos molemmat tykkää niin keneltä se on pois? Senkö takia tätä jotkut luulee provoksi että on niin outoa, jos nainen pitää paljon seksistä..? Ap

Vierailija
30/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se siika ja jää lahnailemaan kotiin.

Vierailija
31/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin eiköhän tää "keskustelu" ollut tässä... Meen valmistautumaan ulos. Hauskaa iltaa kaikille! Ap

Vierailija
32/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän haluaisi nähdä useammin. Senhän sinä jo aloituksessa kerrot. Sulla ei aika ja voimat siihen riitä. Jos et pysty enenpää aikaa miehelle pysty antamaan, niin ero. Mies ei ole tyytyväinen tähän tilanteeseen ja sinä et halua muuttaa tilannetta.

Kyllä oon tuota miettinytkin. En mä pysty enkä haluakaan sitomaan itseäni mieheen yhtään enempää. Tykkään liikaa ns. omasta ajasta ja itsenäisyydestä. Luojan kiitos mies on samaa mieltä siitä, että ei muuteta yhteen... Millään en toisaalta haluaisi lopettaakaan suhdetta, kun mies kaikessa muussa mielessä, mulle aivan täydellinen. Ap

On se kumma kun jos haluaa miestä enemmän, tämä vetäytyy, sitten kun haluis enemmän itsenäisyyttä alkaa vinkuminen. Eli pidä kiinni vaan omista rajoista. Täydellinen tilanne, saat pitää oman elämäsi, ja mies saa seksiä vain kun se sulle sopii. Sä määräät joten pidä se. Kaikkea hyvää sulle!

Vierailija
33/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan teistä ei ole väärässä vaan olette vain erilaisia. Kolmet treffit viikossa on aika paljon, mutta itse haluaisin kolmen vuoden seurustelun jälkeen asua jo yhdessä eikä treffailu enää riittäisi. Jos seurustelukumppani ei haluaisi, olisin hänelle epäsopiva.

Vierailija
34/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se yrittää manipuloida sua syyllistämällä. Ei vaikuta hyvältä mieheltä. Ei sellaiselta joka rakastaa vaan haluaa kont rolloida. Red flag🚩

Vierailija
35/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä en ole saanut yhtään vastausta siihen mitä kysyin... Ap

Että onko liian vähän treffejä viikossa?

Miten kukaan muu voisi teidän puolesta päättää, mikä on teille sopiva määrä? Jos sinä haluat vähemmän ja hän enemmän, niin eikö tämä nykyinen ole aika hyvä kompromissi?

Vierailija
36/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? Ap vaikuttaa tyytyväiseltä siihen.

Vierailija
37/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

17 ja 14. Että eivätköhän pärjää tunnin verran keskenään :D Ap

Aika nopeat panot teillä, ellei mies asu seinän takana.

Vierailija
38/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se yrittää manipuloida sua syyllistämällä. Ei vaikuta hyvältä mieheltä. Ei sellaiselta joka rakastaa vaan haluaa kont rolloida. Red flag🚩

Juuri näin, ja ap lähti linjoilta, koska ei tahdo lausua ääneen totuutta, jonka hän ehkä itsekin jo jollain tasolla tietää. 

Vierailija
39/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä en ole saanut yhtään vastausta siihen mitä kysyin... Ap

Läheisriippuvaisia on miehissäkin. Pitää olla omaa aikaaa, no sulla ei varmaaan ihan omaa aikaaa oo jos on noin paljon tekemistä arjessa?

Vierailija
40/41 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas Allu. 

Joko pasteat niitä keskusteluja joissa naiset sinut ghostaa? 

Autan kyllä asiasi kanssa, mutta en halua että täällä aloitteet ketjuja joissa tarkoituksenasi on vain päästä haukkumaan naisia.

Katkeruudesta on mahdollista päästä yli.