Oletko ollut koskaan aiemmin kiinnostunut tisseistä?
Vaikea kuvitella.
Kun luin (bbpediasta..) otteen tisseistä:
"Tissit-sivu on poistettu, koska sen olemassaolon aikana yksikään ei ostanut yhtään tuotetta Apinashopista.
Kiitos köyhät itsekkäät runkkarit." ..Että näin.
..
Silti. (em.huolimatta..)
Olisi mukava kuulla se.
Oletko ollut koskaan kiinnostunut tisseistä, ja kerrothan myös, että mistä..
'ihmeen & kummasta' syystä näin? Kiitos.
Kommentit (18)
Vierailija kirjoitti:
Mitäh?
no niin. tissit..ehkä(tiedät tai ehket tiedä..) ne.
Itse en villiinny tisseistä. Kun ei ole oikein koskaan mua tissit viehättäneet ja mitä isommat tissit on niin itselle sitä suurempi puistatus tulee.
Jotkut voivat tisseistä enemmän tykkää vaikka
itse en, enkä ole oikein koskaan tajunnut sitä, miksi jotkut sitten niin villiintyy tisseistä?
Tissit ei kiinosta, ne on vauvojen eväs nisut.
Jos nainen haluaa, niin tietysti teen parhaani, mitä hän haluaa, mutta itse en siitä mitään saa seksuaalista
Data - homo sapiens.
"Naisen rinnat ovat pakaroiden toisinto, kun ihminen nousi pystyasentoon, evoluutio järjesti tämän seksuaalisen viestinnän muodon."
(Kirjasta: Desmond Morris - Alaston apina)
Alkaen vuodesta 1970 on pikkutisulit kiinnostaneet nämä, nämä, nämä, nämä Daisarit, ja ne rauhasta muistuttaa.
Javisst..det sammå funderattii östrabotten poikiekaa yli50vuotta sitte jo kun löydetti iso kasa (Fib Aktuelleja;) lehti joissa oli alastomia,isotissisiä naisia keskiaukeamalla.
Silloin kävi se..tissikuvat aiheuttivat nuore pojankikkelissä oudon tunteen,miellyttävän halun jota ei vielä osannut purkaa..
Kikkeli kasvoi ja tuli jäykäksi kun katselin alastomia,kauniita ruotsalaistyttöjä..Varsinkin nuo
..Tissit! Det var det..
Vierailija kirjoitti:
Tissit ei kiinosta, ne on vauvojen eväs nisut.
Jos nainen haluaa, niin tietysti teen parhaani, mitä hän haluaa, mutta itse en siitä mitään saa seksuaalista
??..aika jännä tai.
kun miettii. oon lukenut että:
koko ihmisen iho on seksuaalista aluetta, ja.
sitten (joku..) kokee noin?
eikö sinustakin ole jotain.. 'häikkää ' sit siinä
Vierailija kirjoitti:
Data - homo sapiens.
"Naisen rinnat ovat pakaroiden toisinto, kun ihminen nousi pystyasentoon, evoluutio järjesti tämän seksuaalisen viestinnän muodon."
(Kirjasta: Desmond Morris - Alaston apina)
Totta (fyysisesti ihminen) naisen rinnat ovat ainutlaatuiset muiden nisäkkäiden joukossa koska niissä on pysyvät rasvavarastot ja koska rasva vaikuttaa hedelmällisyyteen. Se on evoluution kannalta syynä miksi miesten on kannattanut silmäillä naisen rintavarustusta aikojen alusta asti.
Se onko isot vai ei ole varmaankaan se tärkein ja ainoa asia mutta kun kiinteät ja hiukan pienemmät rinnat eivät ala roikkua yhtä herkästi iän myötä on ehkä vain positiivista. Ihmisen fysiikka on tärkeä kun se toimii eikä ole rikki.
Vierailija kirjoitti:
Vain otettu lääke auttaa.
Totta, vaikka
kaikki (kaltaisesi..) dementikot saattaa, ikävä kyllä..
u n o h t a a (ottaa) sen..?
Minua ainakin kiinnostavat ja kiihottavat kaikkein eniten luonnolliset, riippuvat ja ekstrapehmeät rinnat. Sellaiset, jotka hölskyvät kiihottavasti ja naisen kävellessä askeleet saavat pitkän tissivälin liikkumaan aaltoillen. Ihan parasta mielestäni.
Vierailija kirjoitti:
Minua ainakin kiinnostavat ja kiihottavat kaikkein eniten luonnolliset, riippuvat ja ekstrapehmeät rinnat. Sellaiset, jotka hölskyvät kiihottavasti ja naisen kävellessä askeleet saavat pitkän tissivälin liikkumaan aaltoillen. Ihan parasta mielestäni.
Kiitos..kuulostaa asiantuntevalta asiansa osaavalta tuo tai. Ainakin tuossa mitä kerroit on se
..vinhaperä Tai siis ( r i n n a t .. tissit. ;)
Olen ollut kiinnostunut tisseistä ihan melkein syntymästä alkaen. Ei ole kuudessakymmenessä vuodessa halu hiipunut.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kiinnostunut tisseistä ihan melkein syntymästä alkaen. Ei ole kuudessakymmenessä vuodessa halu hiipunut.
Mielenkiintoista kuulla.
Siis, voisiko kohdallanne sanoa, jopa täysin vankkumatonta kiinnostusta ja halua..
tisseihin? Mahtavaa kuulla, onko se ehkä enemmän mitä laatua; henkistä vai fyysistä puolta? Kiitos
Tissien tärkeys aina riippuu.
Siitä.
Keneltä ns.tissienomistajista asiaa kysyy, ja etenkin vahvasti riippuu siitä, minkäkokoisilla omistajatar on varustettu.
Sekä, miten hän itse nämä asiansa kantaa, positiivisella asentella vai joillain muilla..
Ainahan tissejä on kiva katsella. Koko on ihan toisarvoinen asia, pienet on ihanan terhakat ja suurissa silmä lepää. Niin kauan kuin koko suunnilleen vastaa muuta kroppaa niin aina niitä ihailen.
Joskus meinaa ihan jumittaa tuijottamaan, varsinkin jos huomaa että joku on lähtenyt ilman liivejä liikkeelle...
Jeesus mitä aloituksia. Ei mitään järjellistä. Mikä peukku miesten leikkikenttä palstasta on tullut?
Mitäh?