Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KOLMOSTA kuumeilevat vko 15.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heisan

No ei ole näköjään muillakaan ollut ihan niin mukava viikonloppu kuin perjantai iltapäivällä kotia mennessä odotti. Blaah.

Meillä ukko katkaisi jalkansa polven alapuolelta ja venäytti nilkan (siis silleen ihan kunnolla) ja makaa nyt sairaalassa. Olipahan siinä shokkia kerrakseen.

Olen sitten ravannut kodin ja sairaalan väliä poikien kanssa ja yrittänyt ehtiä tehdä edes jotain siitä mitä yleensä viikonloppuna teen (pyykit ja siivoukset, puutarha jne). hehe heh.

mulla on nyt ollut 2 päivää tosi pahaolo (oksettaa) ja maha on tosi arka. Taitaa olla vaan jotain omia luuloja??? Nyt ei onneksi ole hirmuisesti aikaa ajatella vauvaprojekteja muutamaan viikkoon kun saa sen kolmannen " lapsen" kotia sairaalasta.

Luulee olevansa supermies ja lähtevänsä samantien töihin, mutta luulen että kun saa kipsin ja jalkaa alkaa käyttämään niin on kovin hiljaista (nyt se makaa jalka ylöspäin ja toivoo, että turvotus laskee että saisivat kipsin paikalleen)

mutta täällä tanskassa on onneksi ollut tosi hyvä sää ja ollaan ekaa kertaa päästy grillaamaan ja käyttämään sandaaleita. onkai sekin plussaa ;o)

terkkuja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla