Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kirjoitin tälläsen tekstin

Vierailija
06.09.2025 |

Mä laitan tähän mun kirjoittamani tekstin ihan vaan huvikseen

Mitäs jos olis vaan ihan neutraali vaihteeksi, mitäs jos ei vaan taas kehuttais turhaan kauniiksi , mitäs jos ei vaan menis baarin ees painiksi, mitäs jos sunkin jutuista oliskin isoon lööppiin aiheeksi 

Jokainen elää omaa , ihan ihanaa utopiaa , aika vaikeeta joka päivä olis löytää sitä kolmi apilaa, mut ei oo mikään mahdoton missio törmätä kolmeen apinaan , siitä vois taas lisätä lainin keskeneräiseen triologiaan..

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin vielä kaiken kertaalleen ,jätin vielä kaiken kerrallaan , et sä vielä tajuisit me ollaan vihdoin ohi , mulle on tässä ovi, nyt ne kaikki tavarat laukkuun sopii 

Vierailija
42/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tuonu sulle kultaa enkä mirhamii, vain ongelmii ja nirhaumii, tuhahtelui tukehtuneisiin pöytiin, jossa ennen syötiin, oon syyllinen jokaiseen lyöntiin, tunsin pelkkää paskaa niin paljon et vaik työnsin sen sivuun, tukehduin siihen kaikkeen jaksamiseen, tai kuvitelmii , yritelmiin, vireillä olleisiin näytöksiin, mun puolet on niin irrallaan toisistaan ettei rekvisiitat mahdu samoihin varastoihin , täst kaikest viel puuttuis jos viel varas oisin

Jos mä nyt anteeksi kehtaisin pyytää, mun suu alkais silti vain muita syyttää, tää kaikki tapahtui, ehkä mä ees promillen havahduin , en voi nojata enää satuihin , ne perustui vain osaksi tosi tapahtumiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mitä päättää , ei voi taakseen jättää, ei mul oo enää mitään hätää , en toivo enää et mä joskus viel herään, enää siihen samaan terään , mis on vaan mä ja mä määrään, on jo liikaa sitä määrää valunu kaikkeen väärään, 

Vierailija
44/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikaa koskaan takas en saisikaan , kävisinkö tään hetken Davidin painiikaa, nyrkkeilisinkö piinan ja piikin Kaa , rakastaisinko sua enää laisinkaan, laittomil aseil , tasapainoisil taseil , mut veli mä vannon siin oon pysyny enää ei oo kuohuvaa laseis .. 

Voitin vaan pari euroo raveis, tanssin sun muijan Kaa haaveis , sä olit jo kiinni katiskasta , et voinu enää irti kiskasta , ei luottoo enää löydy pinkasta , ei luotoo löydy enää kartasta, ei pakkanen pysty mua enää karaista, jääpuikko on kieles ihan liian kipeetä ja karmaista..

Vierailija
45/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaikki ajatukset pois ovat menneet, loinko mä itselleni enteen , loinko mä itselleni asenteen , jossa kaikki muut ovat aina mulle valehdelleet , vaihdellen muistoja , kelanneet puistoja laulun nimissä ja ihmisten mielissä , että ne muut olisivat mielissään , veritahroin ovat merkinneet sunkin oven pielen.

Vierailija
46/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kertonut sulle että otin salaa kaapista sipsii sukkasin lähdin ulos ovesta hipsii, huomen aamuna meil on häät yläotsikol kirjas riisii ja ripsii , trippaan ympäri maailmaa, janoisten maahan Granden kaa juomaan trippii , ne kertoo ilman tätä en hengitä , makaan juon vichyy vissiin. Oon viel vauva mun poskee silitetään , kaislakoris matkustan pitkin koskee , hallitsen viel maata oon sisimmässäin sitkee ja notkee .

Mä oon jo liian vanha tähän

Lasken laukun , ovelle uudelle sen jätän

Hyvästelen sut , toivotan tervetulleeks avaamattoman maailmani , seuraavan elämän.

Pöydälle jätin viestin ," älä riko ittees enää" exeltaulukkoon budjetin viime kuusta , 

Olis hyvä että jatkossa säästäisit enemmän,tunnen sut liian hyvin, unohdat kumminkin , en tuhlaa suhun sanojani enempää. 

Ovi oli jo auki viimeiset kolme viikkoa

Tein bucket to do listaa vihkoon 

Ajatukset puhkoo reikii mekkoon

Oon niin lopus , et tähän loppuu mun opus, voin olla hyvil mielin , kaikki on lopulta sovus

Vierailija
47/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotan haukkuja

Vierailija
48/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, jos toi on sun eka teksti, niin onhan siinä jotain sujuvuutta. Jatka ihmeessä! Sisältö ehkä vähän hajoava, muuten ok.

Vierailija
49/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei, jos toi on sun eka teksti, niin onhan siinä jotain sujuvuutta. Jatka ihmeessä! Sisältö ehkä vähän hajoava, muuten ok.

Ei ole mun eka teksti.. kaikki mitkä tekstit olen tähän ketjuun  laittanut on mun tekstejä pidemmältä ajalta. 

Vierailija
50/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli jatka ihmeessä jos toi on sun eka teksti muutenko ei kannata. Kiitos vain

Vierailija
51/55 |
06.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä haet sillä, että julkaiset tekstejäsi täällä? Kerro? Et ainakaan kehitysideoita tai muita kommentteja jos ne eivät ole pelkkiä kehuja.

Vierailija
52/55 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haet sillä, että julkaiset tekstejäsi täällä? Kerro? Et ainakaan kehitysideoita tai muita kommentteja jos ne eivät ole pelkkiä kehuja.

No se tuntuu vaan siltä että ne lamaannuttaa.. ja tuntuu pettymykseltä. Kun se että vaikka nyt ottaisin näistä vinkeistä onkeeni tulisiko teksteistä parempia , ei välttämättä.. jotenkin kun ite tietää että olin koulussa hyvä äikässä ja hyvä aineen kirjoittaja sekä mulla oli ainakin silloin mielikuvitusta , niin tullaan sanomaan jos sua ei silloin nää asiat kiinnostanut..kirjoittelin runoja teininä.. sitten tuli vuosien tauko.. ja välillä rustailen jotain.. ja oon ihan hyvääkin palautetta saanu.. ei näistä mikään ole sama teksti tai niiltä ajoilta.. joskus muutaman vuoden tarkoitan. Olen niin epäonnistunut elämässäni kaikessa että ne pienet jutut missä olin edes joskus hyvä niin kun sanotaan ettet sä tajua mitään niistäkään on henkinen kolaus. 

Vierailija
53/55 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että suurin ongelmasi ei ole se, osaatko kirjoittaa vai et. Suosittelen jotakin kirjoituskurssi, vaikkapa työväenopistolla. Voisit saada vähän itseluottamusta ja ammattilaisen neuvoja ja kannustusta.

Eikä kukaan ole sanonut, ettet ymmärrä mitään kirjoittamisesta. Kenenstäkään ei vain tule mikään Hemingway pelkän peruskoulun äidinkielen avulla. Älä lannistu heti vaan jatka kirjoittamista. Sinun tarvitsee kirjoittaa paljon, lukea paljon ja osata ottaa palautetta vastaan ja silloin tosta sun jutusta voi kehkeytyä jotakin.

Vierailija
54/55 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa siltä, että suurin ongelmasi ei ole se, osaatko kirjoittaa vai et. Suosittelen jotakin kirjoituskurssi, vaikkapa työväenopistolla. Voisit saada vähän itseluottamusta ja ammattilaisen neuvoja ja kannustusta.

Eikä kukaan ole sanonut, ettet ymmärrä mitään kirjoittamisesta. Kenenstäkään ei vain tule mikään Hemingway pelkän peruskoulun äidinkielen avulla. Älä lannistu heti vaan jatka kirjoittamista. Sinun tarvitsee kirjoittaa paljon, lukea paljon ja osata ottaa palautetta vastaan ja silloin tosta sun jutusta voi kehkeytyä jotakin.

Mä kävin myös vuoden lukiota ja olen jo melkein 35. Että kyllä tässä elämän varrella kirjoja on luettu tarkoitan enimmäkseen huvikseen mut kumminkin. En ole menossa mihinkään kurssille , jos kerran tähän ikään mennessä ei tään paremmaksi tule. Ne on ne muut jotka osaa. 

Vierailija
55/55 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää humppaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yksi